Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 9983
Drysift hasjen som er pakket i grønn og gul med arabisk skrift gav meg EKSTREM HODEPINE i 3 uker , ikke nok med det men også SUSING i ørene / hodet i 3-5 uker etter , den er helsefarlig å røyke
Sist endret av Fantastisk77; 4 uker siden kl. 15:25.
Sitat av Fantastisk77 Vis innlegg
Drysift hasjen som er pakket i grønn og gul med arabisk skrift gav meg EKSTREM HODEPINE i 3 uker , ikke nok med det men også SUSING i ørene / hodet i 3-5 uker etter , den er helsefarlig å røyke
Vis hele sitatet...
Den som heter Tuc eller noe? Grønn plastikk med gul skrift?
Tviler på at den er drysift. Hva med å få en bit analysert for å se om den inneholder noe funky greier?
Jeg røkte først den grønne med gul arabisk eller hindu skrift og hadde ingen problemer , neste mnd. testa jeg den som hadde gul inpakning og det var da jeg fikk det.

Sist endret av Fantastisk77; 4 uker siden kl. 22:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Oppdatering: M1 er top notch �� Min hadde ikke den arabiske skriften, eller lignende.
Den beste røyken jeg har hatt var ingen merke på. Det kom tre forskjellige typer samtidig via den kanalen og alle var i samme klasse.

En liten kanal som tok inn. Kan ikke sammenlignes med "industri hasjen"(mangel på bedre beskrivelse)

Bulk prisen var og den dyreste jeg har vært borti, og dette var ~10+ år siden.

Men logoene/merkene er grei og ha for å vite i etterkant hva man vil velge.

Nysgjerrig; er det fremdeles folk som prøver å hustle gullstemplet Afghan?
Sist endret av Naturgrønn; 4 uker siden kl. 20:04.
Mattoholiker
Markonan's Avatar
Nysgjerrig; er det fremdeles folk som prøver å hustle gullstemplet Afghan?
Vis hele sitatet...
Det kommer noen partier i mellom slagene som fortsatt faker gullstemplet Afghan. Som regel lite og til blodpris, sikkert for å bygge tillit til hypen.
Skittlez Mintz 31%thcsmaker NYDELIG

Litt OP men hvilken typer er ut akkurat nå som har plate lapper som er prima,vet lapper betyr lite men er noen gode sorter så greit å vite hvilken lapp man skal gå etter
Sist endret av Reffer; 3 uker siden kl. 01:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som har vært borti en lys bruning med Pintrest-logoen?
bruh jeg røyker ikke, bare lager mat med dat shiet homie

fått noe uber porøs sak fra en homie, veldig nice shit
Hvit Rolex logo - Dryshift.
Gelato logo - Dryshift.
Super Sour OG logo - Frozen Hasj.
Mørk og myk afghaner.
Fikk noe "LA Mousse her forleden. Noen som har testa og hatt suksess med edibles av denne?
På Reddit står det at LA mousse er en hasj som ser god ut men at den er dritdårlig veldig beryktet der å finnes visst i hele Europa atm

Beklager for unødvendig post såikke den andre tråden om moussen før etter denne
Sist endret av Reffer; 2 uker siden kl. 15:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg røyker ikke, amigos

Jeg bare spiser

Slik kan du ha lunger og rus

Gjør som Tzarao, spis dine drugs, ikke sniff, ikke røyk
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gelato,skikkelig nattingsrøyk
Jeg røyker også gelato atm,røyka gelato weed forrige månde den var mye bedre enn hasj typen gelato selv om den er ok også