Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 7340
Du glemmer jo helt opplagt at når du går inn og ut av leiligheten din kan det føre til at partikler med lukt flyter ut i gangen.
Kan også være at når du eventuelt bestilte frø så ble du tracka av myndigheter, at det ble stoppet på tollen og levert videre for å ha et ca anslag når du skulle ransakes for å virkelig ta deg på noe. Eller hva med en kompis du har skrytt til eller noen du selger litt til? Som kanskje er litt sjalu og skulle ønske de hadde så mye selv. Poenget her er at du ser på en vektor når det kan være opptil flere lekasjevektorer som fikk deg tatt til slutt.

DET ER TEC17 GUTTER DET ER TEC17 DET ER IKKE LOV Å TA MEG FOR Å BRYTE LOVEN!!!
Dette må da være reklamasjon på boligen?
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Hva menes med undertrykk? er det tilgang til frisk luft, og hvor kraftig vifte trenger man egentlig for en plante i dyrketelt?
Vis hele sitatet...
Viften må blåse nok til at det alltid blir sugd fersk luft inn i rommet.
Sitat av SweetCherkyboi Vis innlegg
Fant nettop ut at både Poltiadvokat og Etterforsker på saken er tilknytting til Norsk Narkotika Politiforening

Her er foreseten listen over Ansatte i Politiet med Tilkyntning til NNPF

https://usercontent.one/wp/grafen.me...nt-iNNPF-2.pdf
Vis hele sitatet...
Uansett, du har blitt tatt. Du kan ikke gjøre noe med det.. hadde de brutt seg inn uten å funnet noe hadde du hatt en sak. Det er ingen konspirasjon mot deg.

Vet du noe om siktelsen eller tiltale enda?
Mest sannsynlig oppbevaring om de fant ferdig trimmet buds.

Ville aldri innrømmet at det var eget produsert. Dette har du mottatt gratis.

Du skriver at dem fant planter i hus? Så du har planter i veg nå, i tillegg?

Men er ikke så jævlig farlig, straffemessig.

Bare j kjedelig å ha produksjonen av narkotika på rullebladet.
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Det heter ikke lengre Norsk Narkotika Politiforening. Det heter Norsk narkotikaforebyggende forening. Og ikke bare politi er medlemmer. Men også tollere og flere yrkesgrupper.
Og hvem som helst kan være støttemedlem.

Men i alle fall. Du sa du røykte under kjøkkenvifta. Det ville jeg vært litt forsiktig med. Avhengig av hvordan avtrekksystemet er bygd.
Hvis det er ei stor avtrekksvifte oppe på taket, slik det ofte er, kan det bli overtrykk hvis noen monterer avtrekksvifte inne i sin leilighet.
Da kan røyken blåses inn i leilighetene til naboene dine.
Mange borettslag har årlig inspeksjon for å ta folk som gjør det. Men det skjer, hvis de føler avtrekket er for dårlig.
Vis hele sitatet...
Mohammad Deyab er f yren som brøt seg inn i boligen min og ransakete. Han har tilkyntning til NNPF som Styremedlem

https://www.google.com/imgres?q=%20n...HA4QM3oECBMQAA
Sitat av SweetCherkyboi Vis innlegg
Mohammad Deyab er f yren som brøt seg inn i boligen min og ransakete. Han har tilkyntning til NNPF som Styremedlem
Vis hele sitatet...
Og så da?

Altså, det er ikkje slik at all snut som er aktiv i NNPF er inhabile i narkotikasaker.

Var du ikkje klar over at det du dreiv med var ulovleg?
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Og så da?

....
Vis hele sitatet...
Han mener de tok deg inn i leiligheten hans på ulovlig vis. Siden de gjorde det uten ransakingsordre. Uten rettslig kjennelse.
Vet politiet i visse tilfeller kan ta seg inn uten slik ordre.
I denne saken? Jeg vet ikke nok om det.
Skal bli interesant å se.

SC: Hold oss oppdatert?
Sist endret av Arex_x; 4. februar 2025 kl. 04:03.
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Han mener de tok deg inn i leiligheten hans på ulovlig vis. Siden de gjorde det uten ransakingsordre. Uten rettslig kjennelse.
Vet politiet i visse tilfeller kan ta seg inn uten slik ordre.
I denne saken? Jeg vet ikke nok om det.
Skal bli interesant å se.
Vis hele sitatet...
Og i Noreg er (beklagelegvis) prinsippet at det ikkje fører til avskjæring av beviset. Det kan utløyse straff for dei som gjorde det, men realistisk sett skjer ikkje det.

I tillegg er det veldig vanskeleg å argumentere mot ferske spor når dei faktisk viste seg å stemme...
Du får nok bare ta det som en mann. Det er jo ikke naboene sin feil. Men det finnes jo dem mennesker som liker å gå til politi for alt mulig. Det er samme type mennesker som angav jødene til tyskerne.
Sitat av poorcore Vis innlegg
Du får nok bare ta det som en mann. Det er jo ikke naboene sin feil. Men det finnes jo dem mennesker som liker å gå til politi for alt mulig. Det er samme type mennesker som angav jødene til tyskerne.
Vis hele sitatet...
Kan du belyse det nærmere? Mener du at å overholde loven er det samme som rasisme?
Det er samme type mennesker som angav jødene til tyskerne.
Vis hele sitatet...
Dette var da langt i overkant dramaqueensk.
Kan hende det er folk som ikke liker at det lukter weed i oppgangen sin, og det er da heller ikke lovlig.
Sammenligningen din med jødeangivere er rimelig 'høl i huet'
Vis hele sitatet...
Ja de såkalte hverdagsheltene. De kjenner tilfredshet ved å angi regelbrudd.

Men ikke glem dem som av andre grunner; lukter røyken plager dem, de vil ikke bli påvirket, de har barn... Osv osv osv.
Sist endret av Naturgrønn; 4. februar 2025 kl. 16:01.
Først og fremst, at naboen angir deg er ikke tysting .

At du er klønete nok til å fyre såpass synlig/tydlig, at de gir beskjed til politiet, får du ta på egen kappe.

Lov å tenke
Synes ærligtalt TS burde reflektere litt mere her, at naboene fant noe å ringe til politiet for er din egen feil da det ikke er alle som vil ha slikt rundt seg mht barn eller bare for sin egen del.
DU har vært uforsiktig å blitt tatt for din egen dumhet aka uforsiktighet.

Å kom ikke å kalle dette for tysting, da går det for langt! Den mentaliteten der får dere holde for dere selv innad i deres grupperinger å faan ikke begynne å kalle uskylige lovlydige borgere for å være tystere hvis de ringer å sier ifra at dette er ikke greit å ha rundt deres egne hjem.

Soz, sinna da jeg missa toget mitt..
Sist endret av Eyeamare; 4. februar 2025 kl. 17:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jada jeg var litt dramatisk nå. Haha. Men joda. Mange faktorer. Barnefamilier å folk som synes lukta rett å slett lukter dritt.
Peace