Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2276
Driver med litt kjøp og salg av ting, både nye og brukte. Alt fra solbriller, hansker, partyluer osv til gamle leker osv.

Er det noen som har tips hva som er i "vinden" som ikke koster all verden å investere i? Vet brukte modellbiler er gode greier (kjøper gjerne om noen har) bla.

I tillegg kommer jo arrangementer som går an på stå, mne ofte høy inngangsbillett for selge der.

Men hvilke ting/ varer ville dere satser på for markedssalg? Event. finn?

La ideen blomstre!

Sorry at dette er lovlige greier, håper det er spennende likevel
Eneste jeg kommer på er folk som kjøper opp dødsbo, men jeg tror det er en del av de fra før. Er mange annonser.
De satser for det meste på at om du kjøper nok dritt, så dukker det innimellom opp bøker, malerier og møbler som kan dra litt kroner.
Er ikke alltid like lett, men det er mye å tjene på klær!

Merker som supreme for eksempel, kan man tjene utrolig mye på om man får tak i produkter til originalpris.

Ta og så gjør litt research på det, vet mange som tjener en del på det
Gammelt game boy utstyr og maskiner
Märklin tog
Klesplagg, prøv supreme, bape, gucci, off white osv.. hvis du får kjøpt til utsalgspris kan du selge MYE dyrere
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vintage musikkinstrumenter, vintage hifi-utstyr, antikke møbler, klesplagg, smykker...
Du har jo veldig mange muligheter da, men det kan jo komme godt med om du lærer deg å restaurere forskjellige ting da?
Fikse opp gamle lekebiler, gitarer eller elektronikk. Alt etter hva som interesserer deg?
Det blir jo mer og mer populært å kjøpe brukte ting, noe som er kjempebra, så jeg tror absolutt du kan få det til bare du legger en god plan og kanskje spesialiserer deg innenfor noen felt.
Sist endret av lizardskin; 26. januar 2018 kl. 16:34.
Sko! Typ Jordans som blir solgt i limited edition har hvertfall jeg tent noen kr på
Sjelden lego
Ikke akkurat bruktbransje. Men jeg tenkte hin dagen at dagens droner, og andre flyvende 'plus unum' dingser vil være fremtidens ultimate samleobjekter.