Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2943
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Par gram knallgod hasj, ett brett ksalol, en liter Fireball. Lås døra og kast nøkkelen, og fortell hvordan din dag blir
Høres ut som en typisk oppskrift på å kontakte bekjente man ikke har snakket med på flere år, for å få dem med på litt hygge, klokka 13:00 på en mandag(mens de garantert er på jobb). Når man er ferdig med oppskriften så sitter man igjen med massiv fylleangst, gjerne av typen «tørr ikke sjekke mobilen på 3 døgn».


Denne oppskriften er langt bedre om du ikke tilsetter mobil/sosiale medier.
Anonym bruker
"Løs Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Evt våkner opp i en sykehusseng på ukjent sted.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Evt våkner opp i en sykehusseng på ukjent sted.
Vis hele sitatet...
Har heller en tendens til å våkne på en vanlig ukjent sted

Update: Tar ksalol nummer to, etter 3-4 shotter Fireball og en Crush. Går på butikken for å kjøpe en lighter, ellers null trekk. Tror dette blir en litt sånn sløv sovedag? Får se, ble bedt ut av ei venninne på en makkasmell også!
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Høres ut som en typisk oppskrift på å kontakte bekjente man ikke har snakket med på flere år, for å få dem med på litt hygge, klokka 13:00 på en mandag(mens de garantert er på jobb). Når man er ferdig med oppskriften så sitter man igjen med massiv fylleangst, gjerne av typen «tørr ikke sjekke mobilen på 3 døgn».
Vis hele sitatet...
Jeg tilsetter Sosiale Media for Freak sin underholdningsskyld.
Tar du pillene så sjeldent blir det jo ikke noe katastrofe.
Folk flest som skal ha en slik runde spiser alle 15 med det første de står opp.
Katastrofegaranti.
Jeg synes forslaget ditt er totalt søppel. Altså hva skal man med opiater i TILLEGG til hasj? Er nok med hasjen alene, ta med øl om du vil ha det litt mer interessant.

Rart det ikke er tak i ungdommen for tiden..
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Jeg synes forslaget ditt er totalt søppel. Altså hva skal man med opiater i TILLEGG til hasj? Er nok med hasjen alene, ta med øl om du vil ha det litt mer interessant.

Rart det ikke er tak i ungdommen for tiden..
Vis hele sitatet...
Er bare du som nevner opiater her?

For å svare på spørsmålet, hasj = chill. Opiater = chill.
hasj + opiater = chill /m nod.
Sist endret av SkammeligNykter; 28. juli 2023 kl. 17:56.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Er bare du som nevner opiater her?

For å svare på spørsmålet, hasj = chill. Opiater = chill.
hasj + opiater = chill /m nod.
Vis hele sitatet...
Opiater, benzo, det er piller uansett, samma ulla
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Opiater, benzo, det er piller uansett, samma ulla
Vis hele sitatet...
Samme som med knips, hjertemedisin, ritalin eller antipsykotika?

Bytta akkurat ut hjertemedisinen til bestemor med knips.
Piller er piller, så går vel bra.
Sist endret av SkammeligNykter; 28. juli 2023 kl. 19:11.
morkakespisende
Alternativ tittel: "Hvordan få stygga på Fireball"
Husk på å drikke vann før du legger deg!
Sist endret av supranaut; 28. juli 2023 kl. 19:13.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Samme som med knips, hjertemedisin, ritalin eller antipsykotika?

Bytta akkurat ut hjertemedisinen til bestemor med knips.
Piller er piller, så går vel bra.
Vis hele sitatet...
Nu va du jævlig smart.

Smule forskjell på profesjonelt produsert farmasøytiske midler kontra piller pressa av Ivan i kjelleren da.

Men jo jeg er ikke fan av de som normaliserer bruk av sløvende medikamenter. Alltid trøbbel med de folka. Gi meg en treg stoner anyday
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Nu va du jævlig smart.

Smule forskjell på profesjonelt produsert farmasøytiske midler kontra piller pressa av Ivan i kjelleren da.

Men jo jeg er ikke fan av de som normaliserer bruk av sløvende medikamenter. Alltid trøbbel med de folka. Gi meg en treg stoner anyday
Vis hele sitatet...
Ikke når alprazolam er alprazolam. Det er nøyaktig det samme.
Styrkegrad kan variere fra brett til brett, men bortsett fra det så er ikke piller piller, og du kan på ingen måte sammenligne opiater med benzodiazepiner.
Sist endret av SkammeligNykter; 28. juli 2023 kl. 19:45.
Og hva med resten av uka? ��
Kjipern å ha det jævlig kult men ikke huske noe av det da.
Akkurat som det ikke har skjedd.
Sikkert fett å blande alt det der, men hadde holdt meg unna alkohol ass.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den perfekte dag! Her er min oppskrift:
Vis hele sitatet...
Enkelt.
vindaloo sin raske karsk m/ joggesko.
Sist endret av vindaloo; 29. juli 2023 kl. 01:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
OP dro på butikken og er ikke tilbake i tråden ennå. Når får vi oppdatering og review av glattcella på hans plass?
Jeg vil gjette han tok en ksalol til, dro i butikken, hjem, to trekk + en ksalol. Så våknet han på sofaen i natt.

Forbannet over at dagen var borte hev han innpå de resterende 11 pillene og to trekk. Natta igjen, og tråden glemt.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Godt vi er forskjellige,din perfekte dag høres mer ut som et mareritt spør du meg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Godt vi er forskjellige,din perfekte dag høres mer ut som et mareritt spør du meg.
Vis hele sitatet...
Enig med deg… mange dager med angst og en følelse av at kroppen er ødelagt.. trening, sol og hav, et godt måltid med et glass vin, chill musikk og hyggelig selskap, det er perfekt synes jeg 😍
Stå opp, ordne mektig frokost med egg, bacon, blodpølse og stek to skiver i fettet som er igjen i panna.

Fikle litt på pcn, dra ned til sentrum og pilse i parken. Litt utpå når sola går ned trekker vi inn hos en bekjent like ved og ruller et par eller tre jointer som deles over de neste timene.

Runder av før siste bussen går. Kommer hjem, tar en siste joint før senga, muligens en runk.
Enkelt.
Etter en god natts søvn hvor man våkner uthvilt, så drar man ut til skogs med fluestang i hånda.
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Enkelt.
Etter en god natts søvn hvor man våkner uthvilt, så drar man ut til skogs med fluestang i hånda.
Vis hele sitatet...
Og LSD + litt ket? Ellers ser jeg ikke helt for meg hvordan man skal fange rådyr med fiskestang.
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Opiater, benzo, det er piller uansett, samma ulla
Vis hele sitatet...
herregud

Den perfekte dag: Finnes ikke
Sist endret av Revklo; 29. juli 2023 kl. 22:51.
Sitat av Revklo Vis innlegg
herregud

Den perfekte dag: Finnes ikke
Vis hele sitatet...
Faen, forventet et lite øyeblikk en link til en 404 side.
Så hvordan gikk dette?
E også spent på hvordan det gikk. Hørte ut som en oppskrift på en god historie
48 timer faste. Fint vær. Ikke noe mygg. Madrass, sovepose på tregrensa med god utsikt. Også bare sitte der til neste dag.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Faen, forventet et lite øyeblikk en link til en 404 side.
Vis hele sitatet...
Faen at jeg ikke tenkte på det
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Og LSD + litt ket? Ellers ser jeg ikke helt for meg hvordan man skal fange rådyr med fiskestang.
Vis hele sitatet...
Det blir nok i mitt tilfelle å fange med en rådyr fiskestang.

Jeg har ikke noe tilgang til 'diverse' lenger dessverre..