Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 565
Anonym bruker
"Flink Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har trolig PTSD. Har vært gjennom flere veldig traumatiske opplevelser. Hatt mange av de klassiske PTSD-symptomene og har det fortsatt. Dog har jeg ikke flash-backs lenger. Har ikke fått behandling og heller ikke diagnose, men noe form for traumediagnose har jeg nok.

Nå har jeg og kjæresten tenkt på å ta mdma sammen. Kan traumene påvirke trippen? Kan det bli negativt for meg? Ønsker ikke å ha noe fokus det underveis, vi vil bare slappe av og kose oss.

Så, noen med PTSD/traumer som har erfaring med mdma-tripper hvor man ikke skal fokusere på traumene? Altså ikke for å bearbeide det elns
Det går nok fint. Spesielt hvis du har såpass kontroll på hjernen at du klarer å bryte ut av tankemønstre på egen hånd.

MDMA (i gode brukerdoser, det er ikke VM i å komme til bunn av posen fortest mulig.) er relativt enkelt å kose seg på. Spesielt hvis man skal ta det sammen med noen man virkelig bryr seg om og har mulighet til å uttrykke det i diverse former.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Gammal tråd, men mdma fiksa i sin tid PTSDen min. Hvordan ble opplevelsen for deg?