Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 925
Hei.

Har en FragFighter 3000 (?) som jeg kjøpte for ca 2 år siden.
Den har vært en veldig god pc, men etter jeg ble nødt til å bytte harddisk har jeg hatt problemer med at vifta går for fult så fort jeg åpner Chrome. Jeg bruker den til å game med så da kan dere tenke dere hvordan den oppfører seg når jeg starter League og Legends.


Specs på bildet. Vet ikke hva mer jeg skal fortelle for å få litt hjelp til hvordan jeg kan få orden i pc'n.

Setter pris på alle svar, hvis det er mer info som trengs så skal jeg få til det så lenge jeg vet hva jeg ser etter!
Har du sett om det ligger støv i cpu-kjøleren? Mye kabler inni maskinen som sperrer for luftflyt. Dårlig påført kjølepasta? bytte ut vifter på kabinettet med noen kraftigere? Bytt til firefox? Selg maskinen og kjøp ny?
Har hatt "service" på den ofte, slik at det ikke skal være så mye støv osv. kabler ligger godt lagt opp og skal ikke sperre for noe. hva vil det hjelpe å bytte vifter hvis de vil gå for fult uansett? kan ikke si at å bytte over til firefox er løsningen.
Speedfan. Evnt skaff deg en viftekontroll og sett ned hastigheten.
Hvilken vifte er det egentlig snakk om her?
Fikk orden på det. Viste seg å være virus i bios. Ble fjernet og formartert hos PC-Styling.