Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1336
Game disconnected
pokemon's Avatar
Heisann, må ha meg et nytt gaming headsett siden g930 min ikke virker på det ene øret hadde g35 før og det knakk.. Skal altså ikke ha logitech!

Kriterier:
  • Trådløst
  • Surround
  • God byggekvalitet
  • Ikke logitech eller steelseries
  • Behagelig

Noen som har anbefalinger?
QPAD QH-90 Black
Det er ikke trådløst, men er veldig bra for FPS spill som CS:GO.
https://www.komplett.no/qpad-qh-90-black/759637
Har du optisk uttak på hovedkortet? I såfall kan Astro A50 være noe. Trådløst, surround, god kvalitet og sitter meget godt rundt ørene. Blir heller ikke ubehagelig over lengre tid.
Sist endret av iglotruck; 2. februar 2015 kl. 23:51.
Du mishandler headsettet ditt når du klarer å knekke ett G35. Men meg om det. Jeg gikk fra ett g35 til ett Corsair Vengeance 2100. Langt mer rotete å aktivere surround, ingen multimedia knapper på headsettet (utenom volumhjul) og relativt god rekkevidde (forutsett at du har få enheter som sender trådløst på 2.4GHz nettet). Store klokker som går godt runt ørene og masse polstring. Lyden er ikke like bra som i et G35 etter min mening.

TLR - Corsair Vengeance 2100. Ca samme pris som et G930. Godt å ha på hodet.