Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 7047
Sitat av Lima Vis innlegg
Hvis noen har noen tips\triks kan de godt dele de her.
Lurer selv på hvordan man bytter bakgrunnsbilde på start\tiles(Flis på norsk) siden.
Vis hele sitatet...
Tror du finner det her
http://www.itproportal.com/2012/08/2...ise-windows-8/
*Kremt* Finner bare .exe versjoner av W8 så vidt jeg ser på bukta. Virker ganske shady... Er det legit eller?
Har lyst og innstallere win 8 på alle maskinene hjemme nå, men lurer på hvordan det blir med lisens. Må jeg kjøpe 5 disker da eller kan jeg kjøpe en som kan brukes på opp til så så mange maskiner?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Sitat av krth8 Vis innlegg
Har lyst og innstallere win 8 på alle maskinene hjemme nå, men lurer på hvordan det blir med lisens. Må jeg kjøpe 5 disker da eller kan jeg kjøpe en som kan brukes på opp til så så mange maskiner?
Vis hele sitatet...
En data pr produkt-key. Tpb er et alternativ, eller så koster det 250-ish for oppgradering til W8 fra et tidligere windows system.
Eg har hatt windows 8 i 5-6dagar no. Eg slite med nettet. Eg får bare inn 200-400 kb/ps på nedlasting, mens eg egentlig skulle hatt ca 10mb/ps. Har testa på ein anna pc, og der funker nettet heilt fint. Har ein Acer Aspire 5755G. Har lasta ner drivera til Win 8 på Acer.no.. uten hell..har prøvd mykje no.. lurte på om nokon kan hjelpa meg eller har tips til kva eg kan gjera ?