Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 714
jeg skulle oppdatere til XP Service Pac 1, men det gikk ikke fordi jeg hadde felles key
Jeg har nå det proget som IT Avisen skrev om, det som lager "ekte" key's.

Men går det å skifte cd key uten å innstalere på nytt?
vet ikke men det finnes en SP som er "hacket" eller.no som funker med "felles key" hvis du ser litt rundt på et par ftp'r så burde du finne det uten problem
Jeg skiftet key med det vedlagte programmet. Så installerte jeg SP1 som kan lastes ned her (dette er for engelsk versjon av Win XP). Funket fett.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
bare sånn.... Installerte akkurat sp1, men så ikke så veldig mange forandringer.. Er det egentlig noe stort som har skjedd??
Opprinnelig postet av totto
bare sånn.... Installerte akkurat sp1, men så ikke så veldig mange forandringer.. Er det egentlig noe stort som har skjedd??
Vis hele sitatet...
de fleste forandringene er jo i systemet, ikke grafiske. så man ser ikke forandringene men det er en hel del som blir oppgradert
Takk gaucho!

Ingen av keyne mine virket Får se om jeg finner en i natt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ministry of Love
sptz's Avatar
jeg har ikke prøvd programmet gaucho la ut, men microsoft ser ut til og ha fått dårlig sanvitighet for og ha tenkt og gjøre noe så kjipt som og ikke la piratkopier av XP få oppgradert til SP1.. (phuu det var en lang setning ) se på denne tutorialen.. http://support.microsoft.com/default...;en-us;Q328874