Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 584
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
skulle sette meg et skudd med amfetamin fikk blodsvar og det svir i hele hånda, jeg sjekker etter svar og mørkt blod stormer in, presser in og samme svie kommer en gang til, fikk og kul nå er hele hånda øm.
skøyt resten i andre hånda uten problem.
skjønner bare ikke hvordan jeg kan få kul når jeg er sikker på jeg hadde blodsvar?
Huff da! Det kan jo tenkes at blodårene på den hånda du skjøt i er delvis blokkert på noe vis, eller tynnere enn i den andre hånda. Jeg anbefaler at du oppsøker lege så fort som mulig for å få en vurdering på kulen. Og så lar du den hånda være.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
...
skjønner bare ikke hvordan jeg kan få kul når jeg er sikker på jeg hadde blodsvar?
Vis hele sitatet...
Det kan skje at man treffer åra og får blodsvar, men når man tar av stasen og trykker inn har ting blitt forskøvet / forstyrret og nåla er ikke lengre i åra.
Når man staser bør man i størst mulig grad presse rett ned. (Ikke så lett når stasen går rundt armen.) Og prøve å ikke vri huden rundt, for da vil årene gå til siden når man tar av stasen.
Også vil jeg si meg enig med han over her i at det beste vil være å gå til lege med armen din.
Jeg vet at det er mange som gruer seg for å gå til lege med slike ting. Og satser på at det går over av seg selv.
Kan du bruke alle fingre mer eller mindre som normalt? Kan du lage en knytneve og så sprike med fingrene?
Kan du bøye håndleddet ned og opp og rundt?
Hvis du merker at du begynner å få redusert bevegelse bør du i alle fall oppsøke lege.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
kulen er borte er bare litt hoven nå. hånda føles ganske normal bare litt øm og stiv