Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1414
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Lurka lenge på forumet men aldri lagd bruker før nå.
Har røyka ca 0,2g brunt/weed så godt som hver kveld i sikkert 2 år nå, og jeg lurer på hvor lenge jeg må regne med at det ligger i systemet mitt om jeg skulle blitt stoppet og tatt spyttprøve av.

Har nå ikke røyka på ca 2 uker men antar det fortsatt tar noe lenger tid etter såpass hyppig røyking over såpass lang tid (selv om jeg røyker lite hver gang).. en liten "nattings" som dem sier.

Håper noen kan hjelpe meg med en pekepinn på CA hvor lenge jeg kan forvente å måtte "vente" før det ikke lenger slår ut på en evt. spyttprøve.

Har forøvrig ikke blitt stoppa så det handler ikke om det, men i det siste har jeg sett en del posts om folk som har blitt det og jeg har på inntrykk av at spyttprøver blir mer og mer normalt om dagen.

Takk for svar til de som har det
Det beste er å kjøpe hjemmetester og teste deg selv. Jeg røyka i årevis og det tok meg ca 3-4 uker å ikke teste positivt.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar! ��
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Det beste er å kjøpe hjemmetester og teste deg selv. Jeg røyka i årevis og det tok meg ca 3-4 uker å ikke teste positivt.
Vis hele sitatet...
Tok det deg 3 - 4 uker å ikke slå ut på spyttprøve? Går ut ifra du mener spyttprøver for jeg tviler på at du får testet blod hjemme. Det er jo det som er trådens tema: verdier i spytt og blod
Nope, urinprøver.

Ser ikke helt problemet, er du clean i urin er du også clean i spytt og blodprøver
I urin kan det sitte i opptil 4måneder.
Det har jeg erfart og det var også beskjeden fra fastlegen.
Men, jeg var på ingen måte en forsiktig eller moderat røyker
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Nope, urinprøver.

Ser ikke helt problemet, er du clean i urin er du også clean i spytt og blodprøver
Vis hele sitatet...
Joda selvfølgelig er man det, men for min del så tar det ca 3mnd + før jeg pisser rent etter en periode med mye røyking. Mens blodprøver har vist seg å ta rundt en uke for å bli rene, i mitt tilfelle.

Det er jo latterlig uaktuelt å skulle vente uker til måneder for å kjøre etter bruk. Selv ikke den tiden det tar å få en ren blodprøve er fair, grenseverdiene er helt sinnsykt lave og uriktige.

Til TS: Du kjører trygt nå etter to uker. En blodprøve vil nok ikke gi noe utslag nå. Å skulle den over all forventning gjøre det likevel, så er verdiene ihvertfall ikke over grensen til ruskjøring etter to uker
Sist endret av Alge; 29. juli 2023 kl. 14:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil tro du skal være rein I spyttet og blodet innen max 7-10 dager.
apropos, kan politi og justispersoner der kreve nærmere undersøkelser
av en person i grense/tvilstilfelle ved f.eks hårprøve og lignende som
gir mulige Thc indikatorer på litt lenger sikt bakover i tid ?
Desverre er THC i blodet i 999,999,999 timer. Det er over for deg
Sitat av OblivionAccess Vis innlegg
Desverre er THC i blodet i 999,999,999 timer. Det er over for deg
Vis hele sitatet...
Wow, bra bidrag til tråden! Kudos...

Vil tippe du er clean rundt 72 timer etter siste J.
Kompis av meg røyket ca samme mengde, kanskje litt mer og berget etter blodprøve.

Røyket søn, ble målt ons kveld.

Du er nok safe
Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Wow, bra bidrag til tråden! Kudos...

Vil tippe du er clean rundt 72 timer etter siste J.
Kompis av meg røyket ca samme mengde, kanskje litt mer og berget etter blodprøve.

Røyket søn, ble målt ons kveld.

Du er nok safe
Vis hele sitatet...
Du er helt ute å kjører. Har knarka på alk og hasj. Tok 3 måneder før hasj var clean, det er i tillegg hva andre kamerater har opplevd. Kompisen din hadde helt sinnsyk flaks. Å trappe opp på prøvetaking 3 dager etter røyking er nesten garantert at du tester positivt.

Fed post litt hardere neste gang.
Alt for lenge, er svaret.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kompis ble bedt om frivillig urinprøve av politiet for å bevise at han var clean. Han røyker vel minst 2g om dagen og hadde gjort dette i mange år, nærmere ti. Etter tre måneder nykter tenkte han at han var clean og skulle pisse for politiet for å vise de at han snakket sant. For å være sikker dro han innom legen for å teste der først. Det var positivt, legen kontaktet politiet om han måtte gå på jevnlig pissing i et år for å beholde lappen. Sykt men sant
Sitat av MosegroddIdiot Vis innlegg
Du er helt ute å kjører. Har knarka på alk og hasj. Tok 3 måneder før hasj var clean, det er i tillegg hva andre kamerater har opplevd. Kompisen din hadde helt sinnsyk flaks. Å trappe opp på prøvetaking 3 dager etter røyking er nesten garantert at du tester positivt.

Fed post litt hardere neste gang.
Vis hele sitatet...
Les hva han skriver da. Han skriver blodprøve, ikke urinprøve.

Det tar ikke tre måneder å få THC ut av blodet.