Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1960
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg reiser ned til mallorca nå å lurte på om noen har noen kunnskap om hvor man kan få tak i weed. Har lest om weed clubs å sånt men da må man ha invitasjon fra en eksisterende klubbmedlem. Viss noen vet noe som helst plis svar
Er det som ellers i Spania så bare kontakter du de på nett så gir deg deg invite. Bare Google klubber som er der og kontakt de så årneresæ
Sist endret av Astro Man; 27. juli 2023 kl. 16:32.
Fuck Mr. Plod!
Evt så bare spør du de som skal selge seg hatter, briller og waka waka splash!

De har weed 99% av gangene, ikke nødvendigvis kvalitet da.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mallorca loves weed facebook
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var en uke i Spania tidligere i sommer. Valgte å ta med weed hjemmefra.

Det var ingen klubber i nærheten av der jeg bodde, og jeg reiste med familien så jeg kunne ikke bruke masse tid på å reise til en klubb.

Weed er i praksis avkriminalisert i Spania, så sjansen for å bli stoppet i tollen er ekstremt liten.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mallorca loves weed facebook
Vis hele sitatet...
Er dette helt legit?
Anonym bruker
"Blå Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av shaggy420 Vis innlegg
Er dette helt legit?
Vis hele sitatet...
Ja. Var i alle fall det før COVID.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av shaggy420 Vis innlegg
Er dette helt legit?
Vis hele sitatet...
Yee
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finner du en klubb er du utrolig heldig,du får bli me på bakrom å velge deg strain,å mens du venter på tur får du en ballong som du deler med resten som venter,måtte ha med pass å leverte det i døra å fikk det ijen når jeg dro,var en kis som spurte om lighter så fyra han opp en spliff så sa jeg at det lukta godt å om han visste av meir,han henviste meg til klubb å sa bare at jeg kjente han når jeg kom å da ble det greit
Vært flere ganger i Spania, du trenger ingen invitasjon for å bli medlem i klubben.
Det jeg har gjort er bare og møte opp, betale en liten sum for å bli medlem. Vanligvis med turister gir dem "ukes medlemsskap", derretter vil de scanne passet ditt og skrive ut bevis at du er med i klubben, slik at du ikke vil få noen problemer eller konsekvenser om politiet dukker opp. Noe de gjør regelmessig.
Når ferien er over, anbefaler jeg dra tilbake en dag før medlemskapet ditt går ut, se at makulerer medlemskapet ditt. Aldri hatt noen problem med dette, verken i ettertid eller der nede.

Lite tips, det er ulovlig ta med seg produkter ut fra klubben, og dersom du blir tatt med dette, får du problemer. Så lenge du holder deg på klubben, røyker der, ingen problem.

Klubbene er som coffie shops i amster, billijard, ulike typer spill, sitte grupper, etc.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Yee
Vis hele sitatet...
Har du kjøpt igjennom de før? isåfall hvordan var det, sitter å vurdere om jeg skal gjøre det eller ikke, virker nesten litt for bra for å være sant hah. noia for å bli tatt er i taket atm
Jeg bare stakk innom en headshop og spurte dama bak disken. Hun fiksa invitasjon for meg. Så dro jeg til klubben og betalte, fikk medlemskort og kunne gå inn og kjøpe det jeg ville ha.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du kjøpt igjennom de før? isåfall hvordan var det, sitter å vurdere om jeg skal gjøre det eller ikke, virker nesten litt for bra for å være sant hah. noia for å bli tatt er i taket atm
Vis hele sitatet...
Har brukt de to ganger før, sist for 2mnd siden. De bruker telegram så bare send de melding på fb.
Knall god grønt og stive priser
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg var en uke i Spania tidligere i sommer. Valgte å ta med weed hjemmefra.

Det var ingen klubber i nærheten av der jeg bodde, og jeg reiste med familien så jeg kunne ikke bruke masse tid på å reise til en klubb.

Weed er i praksis avkriminalisert i Spania, så sjansen for å bli stoppet i tollen er ekstremt liten.
Vis hele sitatet...
Hvordan får du det med deg fra Norge til Spania? I ræva? Er ræva safe?
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av slitenkar Vis innlegg
Hvordan får du det med deg fra Norge til Spania? I ræva? Er ræva safe?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde det i innsjekka bagasje. Gjorde ikke noe forsøk på å gjemme det, annet enn at jeg oppbevarte det i en tett beholder slik at det ikke luktet.

Blir du stoppa så er ingen gjemmesteder safe. Men du blir ikke stoppa.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg hadde det i innsjekka bagasje. Gjorde ikke noe forsøk på å gjemme det, annet enn at jeg oppbevarte det i en tett beholder slik at det ikke luktet.

Blir du stoppa så er ingen gjemmesteder safe. Men du blir ikke stoppa.
Vis hele sitatet...
Er en familietur, utrolig dritt å bli tatt. Men om den er snurra i masse plastfolie og jeg putter den rett innenfor rævhullet mitt, vil en hund fortsatt lukte det? Regner med at det er hundene som isåfall kan buste slikt
Du skal til en plass der weed er lov. Folk putter ikke snusrøret opp i rassen på vei inn i Norge. Bare ha det lufttett så ikke familien din lukter det.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Du skal til en plass der weed er lov. Folk putter ikke snusrøret opp i rassen på vei inn i Norge. Bare ha det lufttett så ikke familien din lukter det.
Vis hele sitatet...
Hhc og cbd er lovlig, ikke thc
Det er jo Spania?

Uansett. Putter du weed i rævva så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Jeg har flydd med weed i både håndbagasje og innsjekket mange ganger. Skal ha sykt uflaks for å bli tatt. Og at de står og jakter på weed på vei inn i Spania hadde jeg gamblet på ikke skjer.
Sist endret av Astro Man; 28. juli 2023 kl. 22:05.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det er jo Spania?

Skal ha sykt uflaks for å bli tatt. Og at de står og jakter på weed på vei inn i Spania hadde jeg gamblet på ikke skjer.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg gamblet på.

Det smugles tonnevis med hasj fra Marokko inn i Spania hver måned med båt.
Hvorfor skulle tollvesenet gidde å bruke ressurser på å ta turister på en flyplass med noen få gram i bagasjen i et land der det er lov å dyrke sin egen weed og røyke den i private omgivelser?