Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 572
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok 400 mg mellom kl 5 og kl 11 i formiddag. Altså fem timer siden sist. Hvor mye kan jeg ta nå, max?
Helt ærlig, i løpet av en dag må jeg opp i 1,5g for å få den smertelindringen jeg må ha.
200 mg tramadol tar noen hele og tygger noen andre.

Gjort dette en stund og har gått helt fint, kommer Ann på toleransen din. Også ville jeg hatt valium eller Rivotril ettersom man KAN få kramper. Jeg har ikke opplevd det.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har ganske høy toleranse for opiater. Jeg skal i et selskap og trenger å roe nervene litt. 1,5 gram hørtes mye ut, jeg trodde anbefalt maks døgndose var 400 mg, men greit å høre at det går greit med mer
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har rett, man bør ikke overstige 400 mg i døgnet. Som du har hørt er terskelen for krampeanfall betraktelig mindre etter 400 mg. Noen anbefaler å ta noe benzo ved siden av for å unngå dette, noe som kan fungere bra men også er risikabelt da begge er respirasjons dempende, som du helt sikkert vet.

Uansett, overraskende mange som ikke vet hvordan man doserer riktig på tramadol. Tar du 400 mg IR i en smekk er det waste, da leveren ikke klarer å konvertere all Tramadol om til O-DSMT som er det klassiske rusgivende stoffet om gangen. Anbefaler å starte med 100, vente 15-30 min også ta 50 til, og fortsette til du har nådd ønsket dosering (max 400!). Du vil få langt bedre effekt på denne måten.

Derfor depot tabletter er mest hensiktsmessig og ofte gir bedre effekt en instant release, da leveren rekker å konvertere virkestoffet litt og litt.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar

Går det greit å blande tramadol med oxy? Fem timer siden jeg tok tramadol
Jepp
Depo 200 mg jeg jobber meg opp til dosa jeg må ha som nå er skyhøy