Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2264
65mg aMT (freebase)
Oralt droppet i papir
1g hasj, bong
I leiligheten til en god venn(A) på nyttårsaften, sammen med min kjæreste (B) og en felles venn (c), ingen tidligere erfaringer med psykadelica, men en del partydop.



jeg, A og B har prøvd aMT en gang før, men i mindre doser rundt 40mg.

Vi startet dagen tidlig, og droppet allerede kl 1530, første gang vi prøvde det tok det 3t++ før vi kjente noen effekter. Så
vi droppet før middagen (fail!) i tro om å vente minst noen timer før ting ble merkbart. Men allerede etter 15-25 min var vi alle på full opptur

herifra er egentlig alle tidspunkt veldig ca. det eneste jeg vet er at vi droppet kl1530, og effektene var fortsatt der kl 0830, når jeg
endlig fikk sove.
--------------


t-0min Droppet 65mg aMT freebase pulver i papir

t-15min kjenner noe bygger seg opp, all matlyst forsvinner, rastløs

t-30min Ok, noe er på gang, fryser og svetter om hverandre, alt har fått ett lag glitter over seg. Alt som er svart ser ut til å
glitre

t-50min God MDMA følelse, men det føles mer "edgy" en MDMA, enormt stimulert. rister

1t.50min nå går det oppover, fort. Alle lys dimmes og blir sterkere om hverandre, alt oppleves som mykere. COV, men uten
farger, mer som mønstre og figurer i grått.

t-2t30min WOOOW, på dette tidspunket ble ting veeldig kraftig. kraftige CEV og OEV. Alle ansikt jeg så på forandret seg konstant,
det var som de ble tegnet med blyant rett foran meg. Jeg kunne se på en Tv reol, og se den smelte og forsvinne. Veldig krafig
bodyload, sjanglet som jeg var full. Mye latter og dansing

t-3t30min Her husker jeg ikke så mye, alt bølget, glitrett og morphet om hverandre. Det var mye som skjedde på disse timene, men hverken
jeg, eller noen av de andre ble redd, eller skremt. Ting virket ikke skummelt, men heller morsomt. Musikk var helt syykt, vansklig å bevege seg, enormt slapp i kroppen og headspaced men stor trang
for å bevege meg. Vi røyka noen spliffer på dette tidspunktet. En drømmeaktig tilværelse.
tok av!

t-6t Endlig har ting begynt å roe seg, fortsatt danser spottene i taket, men nå har festhumøret steget. En følelse, bare har fått av god emma.
Månen kom også på ett tidspunkt farlig nært taket

t-8t Vi er i en super form, vi stikker ut og fyrer opp fyrverkeri, noe som var fantastisk å se på!

t-8t30min Det nærmer seg 2013, og vi stikker tilbake til leiligheten. Kl 00:00 fyrer vi en spliff på taket, og ser på fyrverkeriet
vi fyrer opp "the way we se the world" og tar av!

t-10t Mye energi, røyker noen bongtrekk og prater og danser. Ingen OEV men noen COV enda.

t-15t Fortsatt godt humør, mye felles med mdma følelser men enormt rastløs! Vi Røyker litt pipe, prater og drikker champagne

t-17t kl 0830, vi er alle veldig sliitne nå, legger meg for å sove.

t-22t Våknet 1330 fulstendig uthvilt og uten hangover. Ingen nedtur eller crasj i ettertid.

For et stoff og for en opplevelse det er bare ett ord som kan beskrive dette, wow!

Dette er en høy dose, jeg kommer nok til å ta 50mg neste gang, synest ikke nødvendigvis 65mg var for mye, men men det var i kraftigste laget enkelte ganger under peak. Tror 50mg blir en mer behaglig dose.


Om jeg kommer til og ta det igjen? Ja, dette må prøves ute i sommer!

Husk og starte lavt.
Sist endret av 3BB; 2. januar 2013 kl. 17:11.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen negative effekter i ettertid?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Merket du at du fikk mareritt eller rare drømmer i ettertid? Jeg fikk dette hver natt i rundt en uke, og jeg bruker vanligvis ikke å huske drømmene mine, men jeg våknet flere ganger av drømmer jeg husket krystallklart etter inntak av amt
Forstår meg ikke helt på AMT. Vi tok 40mg på nyttårsaften og ble egentlig bare helt ufattelig slappe. Først startet det med ca. 2 timer kroppslige rastløshet og varierende kvalme hvor to av deltagerne spydde. Så ble kroppen fyllt av eufori. Sterk, intens eufori som holdt seg i ca. 8-10 timer. Kroppen var helt lammet av eufori, til den grad at det ble frustrerende. Hver minste ting som å finne en lighter, hive ved i peisen eller skifte musikk føltes ut som en uoppnåelig oppgave. Det var såvidt vi kom oss ut for å se på fyrverkeriet klokken, da var vi ca. 6-7 timer inni opplevelsen.

Merket økt empati, ikke i nærheten av MDMA, men sterkere enn f.eks. methylone. Små visuelle forstyrrelser, iallefall i mørket og med øynene lukket.

Det mest positve med opplevelsen var dagene etterpå hvor jeg følte meg enormt mye mer empatisk enn vanlig. Følte meg litt sliten, men særdeles lykkelig. Disse effektene varte i 3-5 dager hvor jeg hadde fantastiske innsikter og forandrede tankemønstre(jeg følte meg edru, men med dypere innsikt inn i mitt eget sinn og med langt større empati for alle rundt meg).


Har også prøvd det i mindre dose på ca. 15mg. Dette var en mild opplevelse, men også her merket jeg tendenser til lammende eufori. Måtte flere ganger underveis i opplevelsen legge meg ned å bare kjenne på euforien.

Klarer ikke å forstå hvordan folk kan bruke dette på rave. Er det bare meg og mine venner som opplever denne lammende euforien? Jeg føler meg på mange måter stimulert, men er bare alt for lammet av eufori til å få noe utløp for energien min. Ligger liksom stille og rister litt på armer og ben i takt med musikken i et desperat forsøk på å prøve å få brukt opp energien som bygger seg opp i musklene.


Hvordan har dine opplevelser på 40mg vært? Jeg er veldig usikker på om jeg skal gå høyere(50mg) eller lavere(30mg) neste gang.
Sist endret av skytouch; 15. februar 2013 kl. 11:40.