Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 4971
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
1. Du burde lese deg litt opp på hva en tenåring er.
2. At du i utgangspunktet stoler så lite på datteren din er mildt sagt bekymringsverdig. Ja! Kanskje hun drikker en gang i månden, og. Ja! Kanskje hun holder på med en gutt, men slik er det faktisk i dag.
3. Nå er det er par år siden foreldrene mine bekymret seg for hva jeg gjorde, og ja! Jeg dro på fester mm. Det er ingen hemlighet at "tenåringer" prøver å krysse grensene litt. Det er slikt man lærer.
4. Hvis jeg hadde funnet ut at foreldrene mine "spionerte" på meg hadde jeg mistet alt som finnes av tillit.
Vis hele sitatet...
La nå fyren oppdra ungen sin som han synes er best? Herregud.
Sitat av fatfro Vis innlegg
La nå fyren oppdra ungen sin som han synes er best? Herregud.
Vis hele sitatet...
har lest mange andre poster her på forumet og må si det er VELDIG mye moralpreken her inne, hva er greia? at dem jakter kp?
Sitat av fatfro Vis innlegg
La nå fyren oppdra ungen sin som han synes er best? Herregud.
Vis hele sitatet...
Vi hadde nok gjort det samme, i samme situasjon..
Jeg blir helt paranoid av alt dette key logger-pratet.

Hvordan kan man sjekke om f.eks. den onde eksen følger med på hva man driver med på nettet?
Sitat av Susanna Vis innlegg
Jeg blir helt paranoid av alt dette key logger-pratet.

Hvordan kan man sjekke om f.eks. den onde eksen følger med på hva man driver med på nettet?
Vis hele sitatet...
Kan sjekke om du finner noe mistenkelig under Oppgavebehandling > Prosesser. De fleste bør vises der. Hvis du er redd for at du er infisert kan du jo alltids bare kjøre en virus scan.
tok med meg henne på en lang biltur til svergie og shoppa der, og du vet når jenter er happy (shoppa mye klær) da snakker dem så det renner, så jeg fikk litt info av hu så det blir ikke keylogger denne gangen.
Sist endret av oppivekt; 27. november 2012 kl. 20:02.
Haha, det var nok den beste løsningen ja!
Sitat av oppivekt Vis innlegg
tok med meg henne på en lang biltur til svergie og shoppa der, og du vet når jenter er happy (shoppa mye klær) da snakker dem så det renner, så jeg fikk litt info av hu så det blir ikke keylogger denne gangen.
Vis hele sitatet...
Du gjorde det rette, men jeg mener at keylogger kansje er nødvending, kan jo være ho holder på med mere en du vet, men du er jo trosalt faren, så du kjenner ho bedre en noen av oss
Sitat av oppivekt Vis innlegg
tok med meg henne på en lang biltur til svergie og shoppa der, og du vet når jenter er happy (shoppa mye klær) da snakker dem så det renner, så jeg fikk litt info av hu så det blir ikke keylogger denne gangen.
Vis hele sitatet...
Var det noe å bekymre seg over?
Sitat av oppivekt Vis innlegg
tok med meg henne på en lang biltur til svergie og shoppa der, og du vet når jenter er happy (shoppa mye klær) da snakker dem så det renner, så jeg fikk litt info av hu så det blir ikke keylogger denne gangen.
Vis hele sitatet...
Ser man det gitt, til slutt var det visst denne "håpløse tenåringen" som ikke viste seg å være så håpløs allikevel. Godt valg.
Sist endret av Entourage; 27. november 2012 kl. 22:50.
Sitat av Entourage Vis innlegg
Ser man det gitt, til slutt var det visst denne "håpløse tenåringen" som ikke viste seg å være så håpløs allikevel. Godt valg.
Vis hele sitatet...
det har ikke noe med moralpreken hans å gjøre. hu trengte nye vinterklær også kom det mye rart ut av munnen hennes når vi var på vei hjem igjen.

Sitat av fatfro Vis innlegg
Var det noe å bekymre seg over?
Vis hele sitatet...
Ja, om jeg ikke hadde fått vite det av hu, og ikke hadde prøvd keyloggeren da hadde jeg angret

men du veit jenter greier å lage veldig små ting til og bli en veldig stor sak.
Sitat av oppivekt Vis innlegg
det har ikke noe med moralpreken hans å gjøre. hu trengte nye vinterklær også kom det mye rart ut av munnen hennes når vi var på vei hjem igjen.



Ja, om jeg ikke hadde fått vite det av hu, og ikke hadde prøvd keyloggeren da hadde jeg angret

men du veit jenter greier å lage veldig små ting til og bli en veldig stor sak.
Vis hele sitatet...
Altså var det en samtale det som trengtes.
Sist endret av Entourage; 27. november 2012 kl. 23:16.
Menn ass. En samtale er stort det som skal til.
Sitat av Entourage Vis innlegg
Altså var det en samtale det som trengtes.
Vis hele sitatet...
La det ligge, herregud. Det løste seg, det er bra så hold kjeft og slutt og fortsett.