Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 4703
Trådstarter
51 0
Veldig mange gode forslag her må jeg si. Mente hovedsaklig ting å gjøre på pc'en, men siden jeg har fått så mange andre idéer utenom det så er det egentlig det samme ;D

Det jeg har satt meg som mål nå er :

- Lære meg dreamweaver ordentlig
- Lære meg et eller to programmeringspråk (IKKE GI OPP DENNE GANGEN)
- Bli bedre i wc3
- Kanskje fortsette med musikken?
- Vil gjerne bli betatester for starcraft2, det så virkelig lovende ut!
Ikke begynn på alt med engang da men bra du har satt deg mål, er bare å holde de da
Sitat av qwlmmn Vis innlegg
Veldig mange gode forslag her må jeg si. Mente hovedsaklig ting å gjøre på pc'en, men siden jeg har fått så mange andre idéer utenom det så er det egentlig det samme ;D

Det jeg har satt meg som mål nå er :

- Lære meg dreamweaver ordentlig
- Lære meg et eller to programmeringspråk (IKKE GI OPP DENNE GANGEN)
- Bli bedre i wc3
- Kanskje fortsette med musikken?
- Vil gjerne bli betatester for starcraft2, det så virkelig lovende ut!
Vis hele sitatet...
Å lære deg dreamweaver ordentlig ser jeg egentlig ingen grunn til dersom du har planer om å lære deg programmering. Lær deg et programmeringsspråk, og bruk dreamweaver som editor.
Du trenger ikke kunne alle dreamweavers hjelpemidler. Det blir bare tungvindt om du sitter igjen med et problem.
Sist endret av boblesaft; 3. juni 2009 kl. 08:47.
Sitat av qwlmmn Vis innlegg
Er ikke helt sikkert på hvor denne tråden skal plasseres menmen, go for a try.

Det har seg slik at jeg da har kjøpt meg en bærebar pc, men er faktisk ikke helt sikker på hva jeg skal bruke den til.
Jeg har alltid for mye fritid så jeg har lyst til å prøve å finne på noe "skikkelig" å gjøre med denne pc'en.

-Spiller innimellom Counterstrike source og 1.6, men det er blitt så utrolig uvant å spille med denne pc'en så det har blitt en stor del nedprioritert, selvom jeg er utrolig glad i disse spillene.

-Liker spill som wc3 / Dota men føler meg som en skikkelig noob som blir flama i hytt og gevær.

-Det blitt utallige forsøk på å lære meg python, men får det aldri til for jeg skjønner liksom ikke hovedprinsippet med programmering, hvilke programmer jeg trenger og sånne HELT BASIC ting.

-Har drevet litt med Dreamweaver, bare utforska litt med free webhosing sider og sånn, men ble aldri fornøyd

-Photoshop fant jeg ut at IKKE var noe for meg.

Jeg liker liksom spill man må spille en stund for å bli god i typ fps og strategispill såklart med muligheter for multiplayer.

Har også alltid hatt lyst til å bli "god" i et program hvis dere skjønner hva jeg mener, liksom klare å få til fine bilder i ps eller redigere "nice'e" videoer i Vegas. Men hver eneste gang jeg har bestemt meg for å sette meg ned å lære det programmet så blir det til at jeg finner ut at jeg er en totalt fiasko og bare driter meg ut etter en ukes tid.


Så ja, gi meg litt inspirasjon til hva jeg kan begynne å rutte med! takker
Vis hele sitatet...
da burde du starte med wow det tar lang tid og bl,i god men det er veldig gøy også ^^ noe veldig mange bruker fritiden sin på. jeg gjør det og det er driit kult du kan spille og chatte med venner finnes ike n oe bedre =)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av krematorium Vis innlegg
da burde du starte med wow det tar lang tid og bl,i god men det er veldig gøy også ^^ noe veldig mange bruker fritiden sin på. jeg gjør det og det er driit kult du kan spille og chatte med venner finnes ike n oe bedre =)
Vis hele sitatet...
Dette sier kun de som holder på med WoW.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Dette sier kun de som holder på med WoW.
Vis hele sitatet...
Enig! Har spilt spillet siden beta, å det er faen meg ikke lett å slutte!
For meg så er spillet perfekt, men jeg føler at jeg begyner å bli for gammel til å kaste bort tiden min på det.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
spennende var kansje å ta litt hardt i?

vi er da alle forskjellige, men fiske er jo det slappeste som går ann å gjøre da ikke at det er noe galt i det
Vis hele sitatet...

Vel vel, det er spennende å bruke tid på å finne den beste sluken.. de beste stedene, den beste måten å sveive på (og ikke minst farta man sveiver). Bruke oppheng av fluer som rekeimitasjoner.... og ikke minst adrenalinkicket når en skikkelig rugg av en sjøørret faktisk biter på, og det tar massevis av tid å dra den inn...

Det er rimelig spennende spør du meg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Asoke Vis innlegg
okei :P btw, hvis du har lyst til å se på nye serier så burde du prøve Naruto...japansk anime, ganske morsomt :P
Vis hele sitatet...
Støtter den :P anime er morsomt, men anbefaler noe mindre masseprodusert en naruto :P send men en pm hvis du er intresert