Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 20911
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Så du bruker hersketeknikk (presisering av orddelingsfeil) for å kneble meningsmotstandere.
Vis hele sitatet...
At det er et sleivspark har vi vært inne på, så hvis du skal grave deg enda dypere i "stakkars stakkars meg som må bli forfulgt av den onde totalitære Venstresiden" er akkurat den vinkelen egentlig dekket fra før. Så er det jo litt interessant hvorvidt noen bare peker ut at det ikke er kvalitetsargumentasjon, eller om det for eksempel blir blåst opp til noe absurd som "knebling av meningsmotstandere" som et påskudd til å grave seg enda dypere inn i offerrollen.

Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Dette med at jeg har " fullkommen immunitet mot enhver form for argumentasjon " vil jeg gjerne se et eksempel på, hentet fra denne tråden?
Vis hele sitatet...
For eksempel det eksempelet jeg allerede postet? Må det være fra denne tråden, er jo denne posten din mer av det samme: du ignorerer mesteparten av det jeg sier, og feilrepresenterer resten med ganske innlysende overlegg.

Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
I følge deg så er det uredelig å komme med fakta.
Vis hele sitatet...
Stråmann, ubegrunnet. Ser gjerne en begrunnelse på dette som ikke allerede er tilbakevist i de tidligere postene mine, takk.

Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Hvis det er sånne "holdninger" til debatt som du innehar, som en blir møtt med ved uenighet med venstresiden, så forstår jeg godt hvorfor høyreekstremisme er i kraftig fremvekst i europa.
Vis hele sitatet...
Å ja, men stakkars, det er klart det må være fryktelig belastende å måtte underbygge de løse påstandene sine! Da er det jo helt forståelig at folk blir nazister.

Holdningene mine på feltet er velbegrunnede, allerede forklart i pinlig detalj, og fortsatt ikke hva nå enn det er dere to prøver å påstå de er. Mer sutring om dem må nesten bringe noe nytt på bordet.

Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Selv om at jeg aldri vil forstå fristelsen til ekstremisme, uavhengig av politisk orientering.
Vis hele sitatet...
Artig forsøk på å plassere deg selv i en eller annen moralsk høyborg - men det blir mer innlysende skinnhellig enn noe jeg har sett på veldig lenge, for du har beviselig null problem med å lyve så det renner om partier du er det minste uenig i (igjen, eksempelet fra tidligere), og en debatteknikk som ikke akkurat skriker "moderat person som er åpen for andre synspunkter". Å kalle alle partier/personer du er uenig med som ekstremistiske er ganske... ekstremt, viser det seg.

Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Du svarer ikke på mitt innlegg, basert på det så tolker jeg det slik at du er enig med venstre partiene i Trondhjem, om å forby "ikke politiske korrekte taler/utsagn/sitater" ?
Vis hele sitatet...
"Du svarer ikke på ting du har forklart hvorfor du ikke svarer på, derfor velger jeg å late som om det betyr at du sier deg enig i ett eller annet totalt urelatert."

Mmmmhm.

---

Fra nå kommer jeg til å peke ut stråmenn og diverse hardkjør på offervinkelen i korthet og ikke gidde å kommentere dem i dybden.
Redpilled alfahann
Sitat av robhol Vis innlegg

Fra nå kommer jeg til å peke ut stråmenn og diverse hardkjør på offervinkelen i korthet og ikke gidde å kommentere dem i dybden.
Vis hele sitatet...
Om du ikke ønsker å diskutere temaet for tråden gidder ikke jeg å kaste bort mer tid på å imøtegå ad hominem argumentasjonen din.Heller hersketeknikken du kommer med. Skal passe på å spare sytinga til den personlig sutretråden du har linket til i signaturen din.


Sitat av robhol Vis innlegg
Folk har ikke nektet noen noe som helst.
Vis hele sitatet...
Flere representater fra en rekke store norske partier har tatt til orde for å nekte SIAN å holde en apell...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Og der har vi det - stråmann, offerrolle, stråmann, stråmann, og en virkelig koloss av en usaklighet. Takk for en betimelig illustrasjon, lykke til videre.
Sist endret av robhol; 14. juli 2020 kl. 16:33.