Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 855
Noen som vet hvilket rusmiddel som kommer fort ut av urin sånn ga 2-3 dager? Har lyst å få en hasj rus men går på pissing hos politiet
Sist endret av Edgd; 7. oktober 2018 kl. 11:26.
Med mindre du har sagt noe som kan gi dem mistanke og grunn til å sjekke for det, så vil ikke sopp eller LSD dukke opp på en slik prøve. Det finnes prøver som sjekker for det, men de er dyre og det er fortsatt vanskelig å påvise LSD mtp hvor latterlig små doser som trengs. Men der igjen, så kan jeg ikke si noe om at dette er en type rus du er ute etter. Beste er å holde seg clean selvfølgelig, og det er et helt skadereduksjons-kapittel du burde gå igjennom før du prøver noe av de to som er nevnt.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2cb er ideelt for dine formål. Men som Marries nevner så funker også LSD og sopp bra. En liten dose med sopp funker fett hvis du bare vill være litt "stein".
Trådstarter
10 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
2cb er ideelt for dine formål. Men som Marries nevner så funker også LSD og sopp bra. En liten dose med sopp funker fett hvis du bare vill være litt "stein".
Vis hele sitatet...

Hva er en liten dose da? Orker ikke å tørke soppen så hvor mange rå sopper må jeg spise da?
GHB ute av kroppen innen timer også er det veldig vanskelig å teste for. Super behagelig rus og minimalt skadelig for kroppen, men utrolig avhengighetsskapende og dose sensitivt. Les deg godt opp
Digital nomade
trippy's Avatar
Hvis du blir testet med sticks (hurtigprøver) er det så godt som ingen psykedeliske stoffer som du kan slå ut på men nå får du ikke akkurat hasj-rus av psykedelika. Eneste som kan gi deg en hasj-rus som du ikke blir testet for er vel syntetiske cannabinoider da de er laget for å etterligne cannabis-rus uten at du tester positivt, men dette bør du absolut ikke bruke da de fleste kan gi deg alvorlige skader og avhengighet tilsvarende tunge opiater.

Blir prøvene sendt inn til lab og testet med GC-MS kan du fort bli tatt for sopp og lsd også da de tester for dette og så godt som alt annet. LSD er i urinen i 1-4 dager og psilocybin (sopp) er ca samme.

Når jeg tok prøver gjennom kriminalomsorgen brukte de 5-panel test som testet for cannabis, opiater, amfetamin, benzo og kokain.

Har tidligere tatt prøver gjennom DPS for å beholde lappen og der var det 10-panel test de brukte som også testet for metadon, barbituater (faktisk), quaaludes, PCP og en siste jeg ikke husker i farta.

Til personen over som sa 2c-b så kan dette gi falsk positiv til amfetamin .