Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1790
Hei, på en av dørene i leiligheten min er låsen gått i vranglås og nekter å rikke seg noen vei - får opp døren og har skrudd ut selve låsen som er en Trioving men får ikke den opp, og låsen har ingen skruer bortsett fra festeskruene til døren.

Er det noen som har tips til å få opp denne låsen?
Løsningen på sånt heter ofte CRC 5-56.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Her må du forklare bedre, du har fått opp døren, men det er en annen ting du ikke får opp?
Beklager, er ikke vel bekjent med terminologi og deler som er i en lås.

Jeg har skrudd ut hele låsemekanismen som er i døren - her er forsåvidt et bilde av den som jeg glemte å legge ved til førstepost:
http://bildr.no/thumb/SlJacE9n.jpeg

Etter inspeksjon av hullene rundt selve låsen er det to sylindre(?) som står for jobben å dytte låsen inn ut, har prøvd å vri litt på disse uten hell.
Sist endret av Goyhest; 29. november 2015 kl. 17:32.
sikker en del inni som er fuckt, kjøp ny.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kan hende som Sterol91 sier at noe har blitt ødelagt, har selv vært borti deler som har knekt inne i en låsboks. Du kan prøve å skru den åpen, finne delen og bytte den ut om en lokal trioving forhandler har reservedeler, men de kan hende at det enklere å bare kjøpe en ny låsboks
Sist endret av Dodecha; 29. november 2015 kl. 18:45.
Denne låsen er klinket sammen og ikke ment å kunne åpnes. Det er bortkastet tid å jobbe med å få åpnet den da du ikke får kjøpt noe deler til den. Kjøp deg en ny lås