Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4754
hva synes folket om denne?

hvilket forsjeller har du opplevd innfor opptur av et skudd og feelingen?
Det er det samme aktive stoffet. Forskjellig opplevelse er et resultat av andre aktive stoffer og renhetsgraden.
forskjellen er at det er renere og mer potent.
Er selv crystalmeth avhengig. 4. dagen nyktern nå. Om jeg kommer til å klare meg vet jeg ikke. Det har definitivt ruinert livet mitt foran øynene mine, uten at jeg har klart å sett det klart. Hold deg unna er du snill.
Virkelig? Crystal Meth i norge? var ikke klar over at vi hadde noe særlig av den sorten her.. ?
klart det finnes. Problemet her er at folk ser på det som en helt annet kategori en amfetamin, så er ikke mye penger i å selge det i krystallform.
Choose life...
Bardo's Avatar
Sitat av ztaale Vis innlegg
Virkelig? Crystal Meth i norge? var ikke klar over at vi hadde noe særlig av den sorten her.. ?
Vis hele sitatet...
Er nok dessverre nok av det i Oslo. Tviler på at dette er i krystaller tho.
Sist endret av Bardo; 3. august 2012 kl. 13:40.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Vil si at crystal meth (ice) gir en veldig annerledes rus enn "makka", og gir heller ikke de samme fysiske ubehag/bivirkninger som jeg alltid får av makka. Ice gir et digg rush når man røyker det, hårene i nakken reiser seg og hele hodebunnen blir "elektrisk", og man ender lett opp med å røyke pipe etter pipe for å få et nytt kick! Jeg likte personlig aldri makka, men bestemte meg for å prøve crystal meth i utlandet, og den første pipa var nok til at jeg fortsattte å røyke pipe etter pipe i en 3 ukers tid før jeg til slutt kollapsa (60 tusen fattigere også). Vil beskrive rusen som en våken tilstand der man føler seg som supermann, nesten som i filmen "Limitless", men etter hvert som man går våken og surrer blir man langt i fra supermann og blir totalt mentalpasient. Til slutt lå jeg naken på gulvet og lette i alle kroker etter en liten krystallbit som kanskje kunne ha sluppet unna, da var jeg nemlig tom og da var det krise! :/
Dette er et farlig stoff, og man bør nok styre unna dersom man ønsker å leve et normalt liv. I ettertid har jeg også prøvd å injisere makka, rusen kan ikke sammenlignes i det hele tatt, men tvangstanken om et nytt skudd etter skudd etter skudd er ca det samme som man vil oppleve når man prøver pipa.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Virkelig? Crystal Meth i norge? var ikke klar over at vi hadde noe særlig av den sorten her.. ?
Vis hele sitatet...
Er vist vanskelig å få tak i ren amfetamin. Solgte noe 80% amf, fra Nederland. Gamle mc-kara fikk tårer i øynene når de gjorde noen tester på det.

Fikk klager på det av noen junkiser, så rent at de skjønner det ikke.
Fikk da noe som de sa var bra amf, testet det i nederland, under 5% metamfetamin blandet med stryknin og div andre "fyllere".

Så mye av det som går som bra amf, er i realiteten veldig utblandet metamfetamin
Sitat av Bobben79 Vis innlegg
Er vist vanskelig å få tak i ren amfetamin. Solgte noe 80% amf, fra Nederland. Gamle mc-kara fikk tårer i øynene når de gjorde noen tester på det.

Fikk klager på det av noen junkiser, så rent at de skjønner det ikke.
Fikk da noe som de sa var bra amf, testet det i nederland, under 5% metamfetamin blandet med stryknin og div andre "fyllere".

Så mye av det som går som bra amf, er i realiteten veldig utblandet metamfetamin
Vis hele sitatet...
haha opplevd det samme med meth-amfetamin.
Jo reinere jo flere klager får jeg.
Sitat av Bardo Vis innlegg
Er nok dessverre nok av det i Oslo. Tviler på at dette er i krystaller tho.
Vis hele sitatet...
Netopp, det er akkurat det jeg reagerte på, at det skulle være i krystallform... Vanlig meta er det jo nok av uansett hvor man kommer her til lands..
Sitat av ztaale Vis innlegg
Netopp, det er akkurat det jeg reagerte på, at det skulle være i krystallform... Vanlig meta er det jo nok av uansett hvor man kommer her til lands..
Vis hele sitatet...
Er ikke mye i krystall form. Er en av de 4. store 1-2. ledds typene som er på markede nå som inneholder rundt 20-30% krystaller. reine krystaller må kjøpes av freelansere eller lages selv.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Virkelig? Crystal Meth i norge? var ikke klar over at vi hadde noe særlig av den sorten her.. ?
Vis hele sitatet...
Du skal være jævlig heldig eller ha sykt gode kontakter om du for tak i det her til lands. Har du denslags kontakter bør man kanskje se seg litt i speilet å spørre: er jeg på rett vei? Tåler jeg konsekvensen av å leke med de "store" gutta?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Killaee88
Trådstarter
12 1
var borti ren glass det var andre boller enn dette makka dritte