Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1425
Anonym bruker
"Ivrig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg har brukt sprøyte i ca et halvt år. Noen ganger flere ganger daglig, noen ganger har det gått noen dager mellom hver gang. Nå får jeg kanskje dame og jeg vil ikke at hu skal se disse arrene på noen måte. Det er ikke akkuratt arr heller, det er mer en lyserød stripe der jeg har skutt shiten. 2-3 cm langs åra ved albuen på hver side.

veit noen om noe som kan få bort dette?
blodforgiftning?
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blekner med tiden. Kan hjelpe å smøre med fuktighetskrem
Det er vel heller irritasjon enn blodforgiftning.
Må vel bruke noe ala foundation for menn og slutte å skyte, så vil jeg tro det leger seg. Bra du har en mulighet og ikke er der at alle blodårene er etsa vekk og du lurer på hvor du kan skyte nå. Ønsker deg lykke til, og hold deg unna nåla om forholdet betyr noe for deg
Anonym bruker
"Underernært Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Viss du slutter å skyte går det nok helt vekk. Det vil uansett blekne og stripen vil bli mer hvit aktig, ingen vil skjønne at det har noe med sprøyte stikk å gjøre ved mindre de har peil på sånt.
Du kan jo som nevnt dekke det over med sminke også.
Men det store spørsmålet er vel om du kommer til å klare å slutte når du får deg dame. Det er jo som kjent et helvetet å legge vekk den...
Anonym bruker
"Ivrig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for råd.

Har bare brukt et halvt år og vært obs på å veksle mellom blodårer bed albuene og oppå hendene. Har ikke skutt på over en uke, det var da jeg merker at jeg begynte å få litt følelser for dama og vi snakket om å møtes. En kjempemotivasjon for å legge vekk sprøyta, har lenge ønsket å legge den bort nå