Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1050
Hei!

Har 1G acetonvasket MDMA-krystaller som er testet med fire forskjellige reagents. Har i tillegg ekstremt gode anmeldelser på DNMNO.

Har i tillegg noen 2CB NASA-piller som oppgis å være på 25mg, også veldig gode anmeldelser. Testet med marquis.

Planlegger en nexus-flip i nær fremtid, altså å kombinere disse to stoffene. Har flere erfaringer med begge substansene tatt hver for seg. 8 måneder siden siste MDMA tur og cirka et år siden forrige 2CB erfaring til opplysning

Hva slags doseringer er det dere kjører når dere nexusflipper? For MDMA pleier jeg alltid å kjøre 1,5mg x kg kroppsvekt i forhold til dosering. Bør jeg nedjustere doseringen på MDMA når kombinert med 2CB?

Hvordan ser deres tidslinje ut når dere tar en nexusflip? MDMA først også supplere med 2CB på peak/nedtur, eller omvendt?

Tenker muligens å boofe stoffene, er den inntaksmetoden noe å ta til betraktning når man doserer?

Takk for alle innspill
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har pleid å ta det ca 3-4 timer etter MDMA drop her. Hadde noen 30mg rosafargede oreopiller, men de har nest sannsynlig vært 15mg.

Om du ønsker en sterkere psykedelisk visuell opplevelse ville jeg gått for 30mg.
Jeg tar helst 2cben først, og så nedpå med mdma når 2c'en kicker inn. Det blir Nice tur.
150mg emma og 24 mg 2c blir bra kok.
Bør man ikke time begge peaks?
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Bør man ikke time begge peaks?
Vis hele sitatet...
2C-B Duration Oral
Total Duration
4 - 8 hrs
Onset
45 - 75 mins
Coming Up
15 - 30 mins
Plateau
2 - 4 hrs
Coming Down
1 - 2 hrs
After Effects
2 - 4 hrs

MDMA Duration Oral
Total Duration
3 - 5 hrs
Onset
20 - 90 mins
Coming Up
5 - 20 mins
Plateau
2 - 3 hrs
Coming Down
1 - 2 hrs
After Effects
2 - 24 hrs

Blir være rimelig piano å time etter denne tabellen.

Begge drugsa har deg jo på topp i flere timer, så er du sånn cirka med klokka så er det ikke noe stress å klaffe. Grisetura blir man uansett
Sist endret av moret; 3. september 2023 kl. 19:08.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flipper jeg sopp og syre som gjerne varer en del lengre enn mdma, har jeg alltid tatt mdma en time-to etter mdma. Men med 2cb synes jeg det har vært best å ta mdmaen først, for så å introdusere tripp og farger/energi med 2cb. Så litt ket mot slutten, lander pent og fint.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Op skal boofe, da slipper man egentlig å ta hensyn til timing. 2cb’en virker momentant via rektalt, MDMA tar litt lengre tid, men fortsatt kjapt.

Jeg ville først tatt MDMA, enten ved boof eller oralt, så tatt 2cb’en når du føler det passer. Må nevne at jeg foretrekker litt amfetamin også når jeg tar denne flippen. Ville da tatt amfetaminen helt først, men kunne også vært morsomt å ta det en stund inn i flippinga.

Savner 2cb pulver… håper det blir ett comeback for det snart.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Forferdet Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2cb tar du i nesa, svir som pokkee, men rett i super Tripp…..