Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1602
Heiia,
Jeg har laget en film på after effects med en sound så jeg vil ha tikl og autospilles når de kommer på profilen min, og den kan ikke være i .gif
så må jeg bruke en HTML kode, som kan bruke en direct link fra www.photobucket.com

Takker for raske svar!
Legg den ut på youtube, så legger du til ett <object> på nettby med url til youtube. Hvis den skal automatisk starte så må du legge til "&autoplay=1" (Uten "" såklart) på source linken, hvis ikke jeg husker feil.
puster's Avatar
Trådstarter
hmm, ser nå at dette blir litt feil, jeg lurer egetlig på om det går annt og få sound på .gif filer?
er dette mulig?
Finnes det andre fil typer som kan ha sound men er et slaks type bilde som .gif, gå på min profil på nettby for å se gif filen jeg har laget. (torres1995)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Nei.

[COLOR="Silver"]*titegn*[/COLOR]
Sist endret av robhol; 20. mars 2010 kl. 19:23.
Gjør som masi sier. Det er nok det du er ute etter.
▼ ... over en uke senere ... ▼
.gif er en bildefil og kan ikke inneholde lyder nei. da får du enten bruke youtube eller flash (.swf)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ikke for å gå helt off-topic her, men det er ingenting som er mer irriterende enn når du går inn på en fremmed profil på nettby og drittmusikk på maks lyd spys ut av høytalerne dine Men youtube bure funke, også kan du endre størrelsen på embed biten sånn at man ikke ser den.
Som folk sier, så er .gif et bildeformat og kan ikke inneholde lyder
Du kan dog ha bildet for seg og lyden for seg. Fks finne sangen på youtube å utnytte deg av autoplay, som var sagt lenger oppe