Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 5461
halla
jeg var alene hjemme i går (er 17).
når muttern dro så var det en konvolutt med 4500 kr i på soverommet dems, mens i dag tidlig så var det bare 3500 der.
kom hjem med forbedrede karakterer og håpet at hu skulle bli glad, men istedet så får jeg i trynet at jeg har bøffa 1000 kr
jeg var den eneste som var hjemme i går
og i dag tidlig forsov søstrene mine seg, så de ble kjørt til skolen, så de kan ikke ha tatt det
kan morra mi virklig ha blitt så gal at hu later som at jeg har stjælt penger for at jeg liksom må betale tilbake henne 1000 kr?
lurer litt på hvordan 1000 kr egentlig kan forsvinne
Hvorfor kan ikke søstrene dine ha tatt de pga de forsov seg?
Sitat av kimern89
lurer litt på hvordan 1000 kr egentlig kan forsvinne
Vis hele sitatet...
Dersom ingen har tatt dem, så er jeg redd dette kommer under kategorien: "Vaskemaskinen spiser venstre sokkene mine".
eller morra di kan ikke telle også lå det bare 3500kr i den helt fra begynnelsen av... hvis ikke ho har telt feil i etterkan og at det egentlig er 4500 i den nå..
mulig også en 1000kapp hare blås vekk når hun tok ut pengene for å telle de.
mulig også mordi har driti seg ut.. eller at du har tatt pengene i søvne.. bruk fantasien
fordi morra mi sover jo på soverommet, og hu vekket de, jaga de inn på badet, og vente utenfor på at de skulle bli ferdig å kjørte de til skolen...
pengene lå i en konvolutt i en veske, de kan jo ikke akuratt komme seg så langt om de faller ut heller
men det må jo finnes et svar
orker ikke mere kjeft i dag nå snart
vet at det lå 4500 der i går, og vet også at det bare er 3500 der i dag
Har moren din snakket med faren din/typen sin hvis han bor med dere? Godt mulig han har lånt 1000kr, for å så ha glemt å sagt ifra?
Sitat av CrazyTore
Hvorfor kan ikke søstrene dine ha tatt de pga de forsov seg?
Vis hele sitatet...
Hvis du leser hele setninga så ser du at de ble kjørt til skolen, jeg velger å tro at en av foreldrene kjørte de

Tusen kroner kan forsvinne på mange måter, en av de er at de blir stjelt
morra mi har seff prata med stefaren min, alt tyder egentlig på at det er meg, men det er det seff ikke
nærmeste en løsning jeg kommer er at bikkja har løfta ned veska fra veggen, åpna konvolutten tatt ut 1000 kr, lukke igjen konvoluette, og hengt veska opp igjen på veggen og spist penga
Så din mor sto opp, sjekket at pengene lå der, også kjørte søstrene dine på skolen? Hvis ikke så kunne jo hvem som helst a sneket seg inn på rommet om natten og tatt pengene?
morra mi sover lett, og ingen hadde klart å tatt de om natta...
hun sto opp og kjørte søsstrene mine til skolen, kom hjem og telte penga ( pga jeg har blitt tatt for å ta penger før, men aldri mere en 100 spenn )
også fant hu ut at det mangla 1000 spenn og at det seff måtte være meg...
Er søstrene dine gamle? Skal vedde på at det er dem, jævla søsken svina :@
ene søstra mi er 6 år, og hu veit jeg at det ikke er :P
hu andre er 13 og det er hu det er i såfall :P
men virker egentlig som det Niwram skrev er det mest riktige =S
..I så fall har du en litt jævelig mor :S det er litt sjukt :S Om du finner ut at det er henne så kan du anmelde henne (må man være 18?)
Har du spurt søsteren din? hun ommer til og nekte men alikevel, sjekk på rommet hennes om det ligger 1000 spenn der et sted eller om hun plutselig har råd til veldig mye dyre greier. Om det er moren din som har tatt de så kan man egentlig ikke gjøre annet enn å si at hun er en stor drittsekk......
Sånn ca, hvordan vet du at det var 4500 i den konvolutten kvelden før? Du var å kikket? Hvor mange andre vet at det ligger en konvolutt med 4500 i mammas veske på soverommet?

En eventuell tyv ville sikkert ha tatt med seg det som var, så det er jo mye som tyder på at det er noen din mor kjenner som har tatt det. Hun har ikke hatt med vesken på jobb el?
jeg vet det pga jeg så det var igjen 4500 der når de brukte penger for noen dager siden...
det var 10 000 i den konvolutten for en stund siden, og det skal brukes på å pusse opp badet...
de eneste som viste om det var jeg og mamma og stefaren min og eldste søss...
muttern jobber ikke nå, og har vært hjemme...
En siste teori er at du har tatt dem, og klager din "nød" her. Senere viser du denne tråden til din mor, for å fremstå som uskyldig.

Bare en teori
tror egentlig ikke at jeg ville vist freakforum til morra mi, hu hadde sikkert slått meg hvis hu hadde sett hva slags forum jeg leste på (blackhatt, pyroteknikk, rusmidler, osv )
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Tilkall politiet! Si at noen har stjelt penger hos dere, så viser du i alle fall at du ikke mener det var deg

Hvis moren din slår deg så tror jeg i tillegg jeg ville tatt en prat med barnevernet...
Syns det er tåpelig å spørre oss. Hvordan i alle verden skal vi vite hvor den ble av?
å tilkalle politiet er ikke et spm da jeg holder dyr som ikke er fullt så lovlige i norge :P
regner egentlig ikke med at dere skal VITE hvor de ble av, men at svarene deres kanksje kunne hjulpet meg til å finne ut hvor de er henn
Sist endret av Baeocystin; 22. juni 2006 kl. 14:56.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Overvåk søstra di og sjekk ut om hun pluttselig fikk seg en ny genser og en ny bokse. Den som har pengene nøler sikkert ikke så mye med å bruke de.

Du skulle tidligere brukt unskyldningen "hvilke penger?"
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Få en venn til å passe på dyret i mellomtiden. Vil du heller betale din mor 1000kr og skape dårlig stemning mellom deg og din mor?
ingen av vennnene min har plass til et terrarium på 1700 liter og et på 560 og et 250 på rommet sitt, og tviler på at noen foreldre til venna mine ville latt de passe de
hmm, kommer vell ikke til å betale morra mi uansett
familien min blir snart så syk at vi trenger familieterapi ass
Sitat av kimern89
kan morra mi virklig ha blitt så gal at hu later som at jeg har stjælt penger for at jeg liksom må betale tilbake henne 1000 kr?
lurer litt på hvordan 1000 kr egentlig kan forsvinne
Vis hele sitatet...

Morra mi var. Opptil flere ganger i måneden. Men er morra di virkelig personen til å gjøre såntno?

Hvis hu er det, er min erfaring: Hold kjeft, hold deg mest mulig unna henne, og gjør alt for å flytte ut av huset så snart du kan (bare 1 år til du har full rett til å dra hjemmefra).
fy faen hu er virklig gal, driver å prater om at hu skal indra mopeden min osv selv om jeg ikke har tatt spenna, hu tror faen meg ikke noe på meg, og når jeg ber hu telle på nytt så svarer hu bare "nei, jeg har telt mange ganger allerede jeg..."
FAEN ass....
Hm. høres ut som om det er hun som har tatt dem, men hvilken mor er det som vil ha igjen penger fra sin 15 år gamle sønn?
Snik deg inn og tell penga når hu lager mat eller lignende. Da finner du jo fort ut om noe mangler eller ikke. Men for all del kan hun ha gjemt en tusenlapp et annet sted.

Btw. Ganske tåpelig å ha så mye penger liggende i en konvolutt på soverommet..
Helvette da, bare fordi søstrene dine forsov seg så betyr ikke det at det ikke var dem, selv om hun kjørte dem også, de kunne ha gått in og tatt dem fordet!

Kvinner er onde og uten samvittighet.
Sitat av kimern89
halla
jeg var alene hjemme i går (er 17).
Vis hele sitatet...
Var morra di på fest ellerno a? Kan ha tatt litt penger når hu kom hjem ellerno? sier ikke at hu har gjort det men kan hende, gjør mase rart når man ikke er helt edru
ehm ja er 17 ikke 15 da
nei hu var på skoleavsluttninga til søss, så med mindre snittene og kakene inneholdt alkohol så tror jeg hu var rimlig edru
men er ganske overbevist om at det er søss, hu skal være igjen 1 uke hos fattern, og har prata med han og han skal sjekke om hu kjøper seg stuff pga hu har egentlig ikke penger
har nå også telt penga selv og det mangler 1000 spenn, muttern er ikke en som ville gjort dette, men søss ville brukt hver sjangse hu fikk på å ta noe og jeg får skylda
Garrantert søstra di, jenter stjæler penger 24/7 av foreldra.
Sitat av Niwram
..I så fall har du en litt jævelig mor :S det er litt sjukt :S Om du finner ut at det er henne så kan du anmelde henne (må man være 18?)
Vis hele sitatet...
Du må være passe skrall i hode ditt om du anmelder din egen mor.
Ta for deg søsteren din. Få henne til å si sannheten. Ta det opp på bånd, spill det av for din mor.

OT: gæærn: Åh? Hvorfor det? Foreldre er tyranner til tider. Hvorfor kan ikke du tyranisere tilbake?
Sitat av gæærn

Du må være passe skrall i hode ditt om du anmelder din egen mor.
Vis hele sitatet...
Synes du ikke at moren er passe "skrall" i hode om hun eventuelt bare finner på alt dette da?
Vet du hva du skal gjøre? Du skal sette deg rolig ned og se moren din dypt inn i øynene og fortelle hvor inderlig JÆVLIG hun har vært mot deg hele livet ditt, så skal du si at du vet at hun bare finner på det med pengene for å være jævlig, så ser du hva hun gjør.
Tusen kroner går ikke under jorda sånn uten videre. Forklar moren din at hun kan ransake rommet ditt etter pengene, da du antakelig ikke har kjøpt tre kasser brus eller et nytt spill de siste dagene. For enten bruker man pengene eller så gjemmer man dem, å kan du bevise det motsatte av begge så skal det ikke være det store problemet. Og vist hun ikke kan vise et fnugg av forståelse, og du VIRKELIG ikke har tatt pengene, så får du bare ri det av deg å drite i å høre på henne. Si at du ikke gidder å høre på tull å tøs å ignorer henne.
1: Hvis du tror at politiet ville ha giddi å komme innom fordi en tusenlapp har forsvunnet, så lykke til.

2: Hos meg forsvinner stort sett alt jeg har av store sedler, støtt og stadig. Spesielt når jeg har vært på fylla kvelden før, så er det gjerne borte en femhundrelapp eller to, det hender tilogmed at det er borte fra KONTOEN min, slå den du!
Sitat av kimern89
jeg vet det pga jeg så det var igjen 4500 der når de brukte penger for noen dager siden...
det var 10 000 i den konvolutten for en stund siden, og det skal brukes på å pusse opp badet...
Vis hele sitatet...
kan ikke de 1000 kr ha forsvunnet når de var ute å handlet elns da?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Hva så om du har tatt dem? Si til henne du bøffet dem for å bruke dem på dop, bling og hoes, at det er en viktig del av oppveksten sin å komme inn i de riktige miljøene slik at du kan få status.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Jeg tror du tok dem, alt peker mot deg. Eller din mor er gal og aldri hadde 4500,- men bare 3500,- og synes du burde betale 1000,- Men som sagt det mest sansynlige er at du har tatt dem. En tredje løsning er at faren din har brukt pengene på horer.
Sist endret av sptz; 24. juni 2006 kl. 00:56.
kimern89 jeg tror mora de kan ha blitt gal... det har hvetrtfall mora mi... ho bøffer meg for penger hele tiden... siden jeg blir 18 i juni, så slutta barnetrygden i mai... di hadde bare tilfeldigvis satt inn pengene til broren min på feil konto...(nøyaktig samma beløp som jeg pleier å få, og samme dato) off d trygdesystemet asså.... å i juni var jeg blakk, så da hadde jeg plutselig fått 500 i barnetrygd hehe...
mammaer er merkelige skapninger...
yessda her kommer en fortsettelse på historen =S hvor skal dette ende...
har vært hos fattern i 4 dager nå, jeg hadde med meg 10 sigg ca og 30 kr...
vell i hvertfall natt til i dag så bøffa noen en røykpakke av fattern...
de som var i huset var fattern, meg, søss, 3 venniner av søss, og en kompis av meg...
av alle oss så er det jeg, fattern, og en av venninne som røyker.
fattern klikka helt og sier at vi aldri får komme hit hvis vi ikke finner ut hvem som har tatt pakka, den som har tatt pakka sliter også pga den får aldri komme hit heller eller noe =S
så kommer fattern med den fine teorien om at jeg har buffa de 1000 kr, derfor jeg hadde 10 sigg sier han, også hadde jeg brukt opp alt av pengene, og derfor måtte jeg bøffe pakka...

altså det var ikke meg.
jeg begynner å bli så jævlig lei av å bli beskyldt for ting jeg ikke gjør, er det noe jeg egentlig kan gjøre?
kan jeg for eks blande purken inn i dette?
eller barneværnet eller whatever?
altså et eller annent der folka hører like mye på meg som alle andre?

skal legges til at jeg lånte 75 spenn av en kompis til en pakke med sigg når jeg gikk tom, og hadde derfor sigg helt til i dag...
kimmern89:
Tror du lyver ganske bra.. Dette er den andre threaden som du starter i løpet av kort tid som det er stjålet penger fra en konvolutt. Er du oppmerksomhets syk du eller?
Til dere andre så kan dere sjekke threaden hans som heter "finne fingeravtrykk".
Sitat av Shortex
kimmern89:
Tror du lyver ganske bra.. Dette er den andre threaden som du starter i løpet av kort tid som det er stjålet penger fra en konvolutt. Er du oppmerksomhets syk du eller?
Til dere andre så kan dere sjekke threaden hans som heter "finne fingeravtrykk".
Vis hele sitatet...
Hvorfor faen i helvete skal han lage en tråd, og prøve å overbevise oss om at han ikke juger? Det er jo null poeng!
ps.. kim ronny?
Anyways, det som funker fett er å flippe ut og klikk ringo på foreldra dine. nekt for alt, uansett om du har gjort det eller ei
Sitat av kimern89
de som var i huset var fattern, meg, søss, 3 venniner av søss, og en kompis av meg...

er det noe jeg egentlig kan gjøre?
kan jeg for eks blande purken inn i dette?
eller barneværnet eller whatever?
altså et eller annent der folka hører like mye på meg som alle andre?
Vis hele sitatet...
Søstern din bøffa siggpakka å ga den til veninna si? Kanskje hun røyker selv også??

Politiet og barneværnet gjør ikkenoe med mindre foreldrene dine har gjort noe ulovlig, det er ikke ulovlig å beskylde deg for å ha tatt penger.
Det jeg synes var mest facinerende, var at du postet denne posten under samfunn etikk og relgion.. man samme det. Min mor vill stolt på meg om jeg sa jeg ikke hadde tatt den. Hun hører ikke på fornuft altså?
Jeg vil vite hvordan det går, om du har funnet den skyldige !?


Om han ikke svarer, så er det pga han bøffa spenna, å mora tok nette ;P
yessda, endelig noe som ikke var min skyld
vennina til søstra mi ble tatt med siggpakka
så fra nå av så tror kanskje foreldrene mine mere på meg (håper jeg i hvertfall)
og du som nevnte det med fingeravtrykk, vi prøvde å sjekke selv med talkum, men fant ingenting
Så det var veninna til søstra di ? Hun er vel ikke velkommen hjem til dere lengere?
nope hu er ikke det, og det digger meg pga jeg liker hu ikke