Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2970
Noen som har noen gode tips til hvordan unngå å bli deprimert når man tar Rivotril?
Bortsett fra å ved å ikke ta det.
Sist endret av Defending; 28. august 2021 kl. 16:03.
Anonym bruker
"Taktløs Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke til å unngå med mindre du er rusa absolutt hele tiden noe som ikke er til å anbefale.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
kan kanskje prøve en SSRI, hvis du ikke tar mye andre greier enn benzo også. Cipralex får man støtt, men det suger for noe annet enn å dra deg ut av den værste suppa. Tipper det er mange som har det liggende og ville vært glade for å bli kvitt det.

Det blir fort suspekt for freaks å skulle anbefale ting som skal hjelpe på depresjon, som kan være en temmelig kompleks greie med mange varianter.
Ikke en gang de offisielle legemidlene er særlig gode på å faktisk hjelpe mot depresjon, og freaks har til tider veldig alternative syn. Hva med psykolog? Noen å prate med. Vet du hva som gjør deg deprimert eller er det mer som en nedtur når du ikke har rivotril?
Sist endret av Bothrops; 28. august 2021 kl. 19:05.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Vet du hva som gjør deg deprimert eller er det mer som en nedtur når du ikke har rivotril?
Vis hele sitatet...
Er til vanlig ikke deprimert, men blir det når jeg tar Rivotril.
Depresjon skal visstnok være en bivirkning.
Sitat av Defending Vis innlegg
Er til vanlig ikke deprimert, men blir det når jeg tar Rivotril.
Depresjon skal visstnok være en bivirkning.
Vis hele sitatet...
Vel er du nødt til å ta rivotril? Virker veldig counter-productive å ta et medikament som gjør deg deprimert?
1. Ikke ta for mye
2. Kombiner med hasj eller noe annet som gjør det happy
3. Ha stålkontroll på doseringen sånn at du har et jevnt nivå i blodet hele dagen. Doser 3-4 ganger per dag, litt og litt.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Ta en annen type benzo?


Rivotril er jo et møkka stoff spør du meg.


Xanor, valium, sobril, er det jeg liker, pga en digg bodyhigh.

Er det av lege? Eller fra gaten? Om det er fra gaten, anbefaler jeg deg å slutte. Om det er fra lege mot epilepsi må du vell forsette?
Anonym bruker
"Taktløs Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dårlig ide å bruke hasj for å cope med depresjon. Det gir deg en liten opptur der og da men i lengden ved fast bruk så fører det bare til mer depresjon i en ond sirkel man ikke kommer seg ut av fordi det gjør at man produserer enda mindre dopamin og serotonin naturlig.
Alle benzoer gjør meg ufattelig deprimert dagen etterpå eller et par dager etter. Våknet opp med klump i magen og alt er svart. Et helvete å en gang komme seg ut av sengen.

Desverre ikke mange løsninger på det. Du kan prøve wellbutrin eller trening for å øke dopaminproduksjonen litt.
Hvor mye bruker du å hvor lenge er du på?
Det er greia me rusmidler da om det er verdt prisen man må betale når nedturen kommer. Hvis du nettopp har begynt råder jeg til å slutte før du er for hekta
Er nå tom for Rivotril og åbruker det ikke lenger.
Har nå 2 flasker med Etizolam der 1 dråpe tilsvarer 0.5 mg med Etizolam

Tar vanligvis 5-10 dråper (2.5 mg - 5 mg) ca. Hver 5 time. Pluss litt Lyrica fra tid til annen.
Sist endret av Defending; 1. september 2021 kl. 03:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tren daglig og ta dosen på kveldstid før du skal sove.
Å drive å selvmedisinere psyken er jo veldig dårlig.

Medisiner er jo 90% av gangene uansett ingen løsning, og bare en utsettelse på problemet.

Jeg er borderline og får ingen medisiner, ikke beroligende eller benzo en gang, nettopp fordi målet med behandlingen er å kjenne og jobbe med følelsene, også de dårlige.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tren daglig og ta dosen på kveldstid før du skal sove.
Vis hele sitatet...
Etizolam gjør meg faktisk mer energisk, så vanskelig å få sove når jeg tar det. Har også Aspergers Syndrom, så er alltid fullstendig utmattet om jeg ikke tar noe.

Så trening ville vært rene torturen og umulig.

Sitat av Darkbull Vis innlegg
Å drive å selvmedisinere psyken er jo veldig dårlig.

Medisiner er jo 90% av gangene uansett ingen løsning, og bare en utsettelse på problemet.

Jeg er borderline og får ingen medisiner, ikke beroligende eller benzo en gang, nettopp fordi målet med behandlingen er å kjenne og jobbe med følelsene, også de dårlige.
Vis hele sitatet...
Helt annerledes når du har Aspergers Syndrom.
Forsøkte uten illegale medisiner i rundt 10 år før jeg gikk over til selvmedisinering.

Når jeg tar noe - Det er de eneste gangene jeg klarer å fungere.
Uten noe så føles det som om jeg konstant er full av Adrenalin.

Er en grunn til at folk med Aspergers Syndrom har 30% større sjanse for å begå selvmord...
Sist endret av Defending; 1. september 2021 kl. 13:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.