Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1817
Anonym bruker
"Klar Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Hvordan og hva bruker dere 2CB mest til?

Prøvd det som angivelig var 30 mg, jeg klarte meg helt normalt men alt bare så litt forvrengt ut og kantene i synet var bare litt mer warped enn normalt. Om jeg fokuserte i mønster så var det jo litt bevegelse, men ikke så gøy som jeg hadde forventet? (Skal sies at dette ikke var med festanledning, testet hjemme alene)

Og så prøvde jeg det som angivelig er 8 mg (begge deler oralt) som skulle være dosen som forbedrer libido og kroppsfølelse etc etc. Følte det ikke noe særlig.

Så jeg lurer på hvordan dere bruker denne drugen, for jeg har hørt såååå mye bra om den men for meg virker den veldig niche eller veldig svak.

Skal ikke utelukke at jeg har noe annet som ikke er 2CB, men samme vendor solgte konge ket, og alt i alt stemmer det jo det jeg har hørt om den, bare mye mildere og mye mer "kjedelig".

så langt har flein og ket vært det mest givende for min del.
Jeg har de gangene jeg har testa det ut brukt det til å ture/rulle på samme måte som MDMA. Det kan være du også har høy toleranse, men 2CB er ikke et sterkt psykedelika. Effekten kan sammenlignes best som en lett blanding av MDMA og litt LSD, en dog mye svakere enn LSD. Kvaliteten kan jeg ikke uttale meg om så klart, og det kan være mange faktorer som spiller inn, men like fullt er 2CB et ganske mildt stoff i forhold til sopp og ket som du nevner. Personlig synes jeg det har vært fett og har vært på doser rundt 30 mg akkurat som deg, men det kan også hende det ikke helt er greia for deg.
Sist endret av equimanthorn; 9. februar 2021 kl. 18:48.
Anonym bruker
"Klar Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Jeg har de gangene jeg har testa det ut brukt det til å ture/rulle på samme måte som MDMA. Det kan være du også har høy toleranse, men 2CB er ikke et sterkt psykedelika. Effekten kan sammenlignes best som en lett blanding av MDMA og litt LSD, en dog mye svakere enn LSD. Kvaliteten kan jeg ikke uttale meg om så klart, og det kan være mange faktorer som spiller inn, men like fullt er 2CB et ganske mildt stoff i forhold til sopp og ket som du nevner. Personlig synes jeg det har vært fett og har vært på doser rundt 30 mg akkurat som deg, men det kan også hende det ikke helt er greia for deg.
Vis hele sitatet...
For min del er jeg mest interessert i det sosiale og seksuelle jeg kan få nytt ut av fra 2CB. Kanskje det er "ekstrapynt" og ikke hovedjuvelen for fester eller kvelder med damer?
Når det kommer til festing og det sosiale så kunne jeg gått ha brukt 2CB, det har jeg forøvrig også gjort med ganske greit hell. Rusen er lett å håndtere synes jeg og jeg har erfart at det er enkelt å fase ut alle tanker som eventuelt kunne gjøre festopplevelsen utrivelig, fokusere utelukkende på det positive og leve her og. nå, for å si det litt flåsete.

Det er en stund siden jeg har testa det nå så hva gjelder det seksuelle husker jeg ikke stort, men siden sopp og syre forsterker sexdrift hos veldig mange har jeg ingen problemer med å se for meg at 2CB kan gjøre det samme. Det funker forøvrig perfekt som krydder etter man er på vei ned fra en MA-trip også, de to stoffene forsterker hverandre, det kalles forøvrig Nexus Flip.
Sist endret av equimanthorn; 9. februar 2021 kl. 19:06.
Husker jeg hadde en veldig fin aften med 2cb, da tatt på nedturen av en mdma rus, sammen med ei dame.
Bruker det for å ligge i senga med musikk på ørene, sammen med cannabis. Prøv 40mg nasalt og oppover.
Anonym bruker
"Klar Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har hørt mye bra om å lage nesespray med 2CB. Er det noen her inne med erfaring med norske nesesprayer i forhold til hvor mye de spruter ut med hvert trykk?

Tenker å lage en 2mg per trykk 2cb nesespray. Skal angivelog ikke være så jævlig om du strør forsiktig litt salt i løsningen også
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kost meg masse på 2CB. Musikk får en ny dimensjon, masse energi og glede i dans. Mulig jeg er vant med eksepsjonelt god kvalitet, men selv med lang fartid med psykedelika må jeg si at jeg ikke kan forestille meg hvordan det ville vært med 40 mg. Synet mitt vrenger seg og er i trippeland på 15-20. 5-10 mg så bølger det og mann, høy musikk på heftig lydanlegg på byen med 5-10mg og par pils er magisk. Ser bølger av energi overalt!
2cb er veldig doseringsavhengig. Noen er helt ute på 20mg,mens andre må opp i 40mg for samme effekten. Merket selv betydelig endring ved 20 og 30mg.

Ukontrollert latteranfall i noe som virket som timesvis, alt warpet i hverandre, lyd/musikk ble som om man hørte på konsert i en svær hall/tunnel. Husker også at stuen jeg satt i ble like stor som en idrettshall.

Meget morsomt stoff, men svært doseavhengig IMO
Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg angående nesespray, men å snorte 2CB generelt skal være helt jævlig i følge absolutt alle som har gjort det. Akkurat det har jeg til gode å prøve selv, men jeg ville droppa det (altså droppa det som i å droppe det oralt) hvis jeg var deg, spesielt pga åpningsinnlegget ditt.

Sitat av junkrat Vis innlegg
2cb er veldig doseringsavhengig. Noen er helt ute på 20mg,mens andre må opp i 40mg for samme effekten. Merket selv betydelig endring ved 20 og 30mg.

Ukontrollert latteranfall i noe som virket som timesvis, alt warpet i hverandre, lyd/musikk ble som om man hørte på konsert i en svær hall/tunnel. Husker også at stuen jeg satt i ble like stor som en idrettshall.

Meget morsomt stoff, men svært doseavhengig IMO
Vis hele sitatet...
Oi, du fikk såpass til funk på det ja! De effektene du beskriver med gigantisk romfølelse og at musikk høres ut som tatt fra en konsertsal opplever jeg på ket. Var ikke der selv, men jeg synes også det er et morsomt og undervurdert stoff. Et skikkelig pluss med det er også forøvrig at det er det enkleste psykedelikaet å sovne til i etterkant av en trip.
Sist endret av equimanthorn; 10. februar 2021 kl. 00:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Klar Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skal prøve meg nå til helgen med som trolig blir en øl eller to og 15 mg oralt 2CB. Lrysser fingrene for at det blir kvelden jeg er på jakt etter
Anonym bruker
"Klar Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tjuvstarted, prøvde meg på ca 13 mg nasalt sammen med en øl. Det fungerte veldig bra! Sikkert bare jeg som var dum mtp på spising i kombinasjon med 2CB.

Dette var en perfekt dose, ikke en bedøvende rus i noen form, bare litt annerledes og litt ekstra sensitiv hud.

Prøver meg på å fylle på 30 mg ekstra nasalt for å oppleve den mer psykedeliske kanten av denne drogen nå. Skriver senere!
Anonym bruker
"Klar Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
20:15 setter en todelt 2CB pille i hvertnasebor. smudlret dem litt opp. Veldig håndterbart, litt som sterk mat som er for sterk.

20:30 Ting begynner å warpe ganske, men på en kul veldig kul og enjoyable måte. Er derimot litt redd for at det kan bli for mye av det gode mtp at jeg er på comeup
Anonym bruker
"Klar Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
20:36, synet har blitt litt mer oransje der det er mørkt, og jeg kjenner en utrolig trang til å bare se rett frem på dataskjermen. Føler meg kanskje litt nummen/stimulert i trynet også.
Kan du skrive rapporten når du er ferdig, istedenfor så mange innlegg?
Anonym bruker
"Klar Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for tips, da gjør jeg det.
Sitat av junkrat Vis innlegg
2cb er veldig doseringsavhengig. Noen er helt ute på 20mg,mens andre må opp i 40mg for samme effekten. Merket selv betydelig endring ved 20 og 30mg.

Ukontrollert latteranfall i noe som virket som timesvis, alt warpet i hverandre, lyd/musikk ble som om man hørte på konsert i en svær hall/tunnel. Husker også at stuen jeg satt i ble like stor som en idrettshall.

Meget morsomt stoff, men svært doseavhengig IMO
Vis hele sitatet...
Helt enig i at det er veldig doseavhengig. Da jeg drev på med det på daglig basis, sniffa jeg omkring 17-20mg. Om jeg gikk opp til 25-30, fikk det drastiske endringer.

Ble helt fucked up en gang, og da kjentes det ut som en "strikk" i hjernen revnet, og hvis jeg f.eks skulle på do, så var det sånn at selv om jeg gikk fra stua til toalettet, så var jeg fortsatt på stua. En mega "lag" med andre ord. Det var helt jævlig. Da var det 200+ mg Seroquel/Quetiapine som gjaldt
Fikk supernoia, og trodde jeg hadde ødelagt hjernen min med en ukes bruk av 2-cb...
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg drikker samtidig som jeg tar 2cb, så holder det med halvparten så mye 2cb som jeg ville tatt edru.
Hvis du vil oppleve alt 2C-B har å by på så anbefaler jeg 30-35 mg rektalt. 2C-B HCl er litt vanskelig å løse opp i vann, men vannbadmetoden fungerer - 1 ml vann og 2C-B helles oppi en shotglass som du dynker halvveis i en større kopp med varmt vann (40-50 grader), rør om til pulveret er oppløst, trekk det deretter opp med en sprøyte uten spiss. Resten trenger jeg vel ikke å forklare Dumt at du har 2C-B i pilleform da, sikkert en del greier der som ikke lar seg oppløse.

Oppturen varer i 20 minutter, du kan kjenne på litt ubehag, men hold ut. 2C-B har ikke så mye headspace uansett (sammenlignet med LSD/sopp), så det burde gå greit, det visuelle derimot vil sannsynligvis overraske deg
Sist endret av Stray Wanderer; 10. februar 2021 kl. 21:36.
Skeptiske til 2cb piller. Er vel neppe så mye virkestoff som påstått, a la knips