Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 10472
Jeg tenker å bestille RC. Jeg bestilte flere ganger for mange år siden, før det var en "stor greie", gikk bra hver gang. Virker som det er andre tider nå. Er det stor sjanse for å bli tatt? Forhandleren er i UK.
Ja, det er en grei sjans for å bli tatt. Det du heller kan gjøre er å bestille fra innenlands på darknet. Er langt fra like stort utvalg, men risikoen er mye mindre. Det er ikke noen særlig grunn nå lenger for å kjøpe RC isteden for vanlige rusmidler, det er like ulovlig begge deler.
Nesten alt suspekt sjekkes. De har skannere og hunder(?). Jeg får ikke igjennom Phenibut fra UK av et selskap som har produkter i norske apotek lengre, og det er jo trossalt et kosttilskudd i de fleste andre land, utenom Russland (og Norge tydeligvis). Har prøvd å bestille forskjellige ting fra utlandet i det siste, men kun 2 forsendinger har kommet igjennom det siste halvåret, og det var begge LSD-blottere.

Hold deg til norske selgere om du ikke vil bli tatt. Eller finn en svensk forhandler (de flommer over med svenske nettbutikker som selger både RC og tradisjonelle rus/legemidler), dra over grensen og hente varene (via poste restante, osv).

Og UK er blitt særlig kjent for RC'er og "legal high" som kratom og phenibut.

Blir du tatt, så nekt.
Sist endret av Mexxy; 4. juni 2015 kl. 01:47.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
vil mylar eller i beste tilfellet litt papp fungere som blokkering på disse scannerene? har 5g MXE som skal sendes snart, og jeg har hørt med selskapet som supplerer om det er mulig å pakke det i mylar da jeg antar dette vil funke.
Vil MXE klassifiseres som legemiddel og ikke resultere i annet enn destruksjon, eller går det under derviat-paragrafen? beklager evt dumme spørsmål.
Sitat av drittsekken Vis innlegg
Vil MXE klassifiseres som legemiddel og ikke resultere i annet enn destruksjon, eller går det under derviat-paragrafen? beklager evt dumme spørsmål.
Vis hele sitatet...
MXE (Metoksetamin) forbudt etter paragraf 5 i forskrift om narkotika (narkotikaforskriften). Du vil få uventet besøk hvis det blir stoppet i tollen. Er det ingen innenlands som kan hjelpe deg istedet? Å bli tatt for innførsel av 5 gram MXE er mye. Du risikererer fengsel.

Tenk deg nøye om.
Sist endret av Mexxy; 4. juni 2015 kl. 15:56.
Er jo en norsk kar som selger MXE på en av disse sidene(deepweb), men det hjelper deg kanskje ikke så mye?
Men hadde droppet å bestille/motta noe som må gjennom tolla for tiden, har hørt at de har tatt helt av...
Sist endret av EyesWideShut; 4. juni 2015 kl. 16:04.
Skriver under på at tollvesenet er på hugget for tiden.
Har hatt en del pakker som er blitt stoppet via darknet.

Ta en besøkstur innom Agora og handle innenlands. 100% suksesshittil for min del.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Er jo en norsk kar som selger MXE på en av disse sidene(deepweb), men det hjelper deg kanskje ikke så mye?
Vis hele sitatet...
Faktisk to store norske vendorer som pleier å ha MXE som standard stock, men han ene er vel utsolgt akkurat for øyeblikket. Og så er det innmari dyrt innanlands. Det er dyrere enn kola. Så hvis prisen er grunnen til folk må bestille utenlands, så hadde jeg bare bestilt så mye jeg kunne. 5g eller 500g, jeg får like mye trøbbel, og "nekt nekt nekt" funker vel uansett.

Sitat av stnistad Vis innlegg
Ta en besøkstur innom Agora og handle innenlands. 100% suksesshittil for min del.
Vis hele sitatet...
Klart det. Så lenge det er pakket skikkelig, hva er sjansen for at det skal bli plukket opp? Leste et sted at det var ca. 3 millioner forsendinger daglig bare på Østlandsterminalen. Hvordan kan en hund i praktis klare først ålukte noe, finne hvor lukten kommer fra og grave fram det rette brevet/pakken. Innenlands A-post krever rettslig godkjennelse for å kunne bli åpnet, som politiet kun får ved skjellig grunn til mistanke f.eks en hund markerër en av de mange millionene av brev og pakker.

Dessuten er det mye de ikke er trent til å lukte, enten fordi det er vanlige medisiner eller stoffer som er ukjent blant det norske marketet.

Jeg vil tro de som påstår at de har mistet noe i posten innenfor Norge enten har blitt lurt, pakket så dårlig at selve postbudet eller andre ansatte med luktesansen for godsaker tar seg en bonus for arbeidet (og det fortjener de hvis man er for tard til å pakke inn noe skikkelig. Man trenger ikke dyrt utstyr eller doktorgrad) eller dama/mamma sjekka postkassen før deg, og du er en såpass betafag at du godtar at andre snuser i posten din og kaster varene dine (man the fuck up eller flytt).
Sist endret av Mexxy; 4. juni 2015 kl. 16:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Agora har kjørt exitscam, så det er uaktuelt.
Mtp at nettilgangen min er noe begrenset, og at det ikke fallt meg inn at noen norske hadde MXE i stock, så har tanken gått meg hus forbi. Har hørt om de kan stoppe ordren, og heller gi meg pengene i AL-LAD blottere, da dette sikkert er mye enklre å få gjennom.

Takk for input! Skal se om jeg finner noen norske som selger på darknet. Vet egenltlig ikke hvilket marketplace som er i vinden for tiden engang, men jeg skal se
Sitat av drittsekken Vis innlegg
Agora har kjørt exitscam, så det er uaktuelt.
Vis hele sitatet...
nope.jpg
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
nope.jpg
Vis hele sitatet...
jupp.com
Det som derimot har gått meg forbi er at de kom tilbake igjen. Fikk bare med meg masse styr på /r/darknetmarkets om leiemordere og tjohei, men den stormen blåste tydeligvis over.
Sitat av drittsekken Vis innlegg
jupp.com
Det som derimot har gått meg forbi er at de kom tilbake igjen. Fikk bare med meg masse styr på /r/darknetmarkets om leiemordere og tjohei, men den stormen blåste tydeligvis over.
Vis hele sitatet...
Agora har aldri vært nede permament.
Sitat av drittsekken Vis innlegg
jupp.com
Det som derimot har gått meg forbi er at de kom tilbake igjen. Fikk bare med meg masse styr på /r/darknetmarkets om leiemordere og tjohei, men den stormen blåste tydeligvis over.
Vis hele sitatet...
Det var da aldri Agora som gikk ned?
Sikker på at du ikke tenker på silkroad, evolution market eller black bank(de jeg kom på i farta)?
Sist endret av EyesWideShut; 5. juni 2015 kl. 10:06.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
http://www.deepdotweb.com/2015/03/18...ist-scam-ever/
http://www.deepdotweb.com/2015/04/18...te-19th-april/

Var ikke permanent nei. Så en shitstorm på reddit som sagt, etterfulgt av trusler om å slippe navnene deres, osv.

Har nå opprettet konto på agora og kunne til min store glede finne en nordmann som supplerte ketamin. Bare håper MXE´en jeg bestillte ikke blir sendt. Hell i uhell har det vært mye kluss med bestillingen, så jeg bare håper nesten fyren scammer meg
Sist endret av drittsekken; 5. juni 2015 kl. 18:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
drittsekken, hvorfra har du at Agora har kjørt en exitscam? Kilder/links/etc?
Høres ut som han blander markedene. Det har aldri vært snakk om at Agora har utført en exit scam. De har riktignok vært nede i lengre perioder av gangen, pga. av vedlikehold, og nå i senere tid DDoS-angrep. Disse nedetidene akkompagneres vanligvis av noen få paranoide tråder på Reddit, men det har aldri vært berettiget mistanke om exit scam.
Og det leiemordgreiene må han ha helt fra SR1, da det var hevdet at Ross Ulbricht hadde forsøkt å få tak i en leiemorder, men jeg har ikke detaljene. Men det er jo et par år siden nå
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Jeg tenkte meg at han tok feil. Jeg ville bare få ham til å fiske frem kildene sine, i håp om at han våkner litt.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Jeg blander og surrer i hytt og pine. i tillegg er jeg hyppig på reddit, og har noe redusert kildekritikk/forståelse av internettmarkedene. Har alltid kjøpt mitt på gata, så overgangen er litt merkelig. Men nå har jeg satt meg litt inn i PGP ol. så det går seg over, tror jeg

Er ei sovende aricz, har simpelthen ikke brukt markedet før i forgårs og det har dermed ikke angått meg noe jævlig hva som skjer der. OG IGJEN, les gjennom postene mine så ser du hva kilder jeg hadde, er ikke noe poeng å slenge med leppa før du gjør det.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Du forteller meg at jeg skal lese gjennom postene dine og se på kildene du legger frem. Var akkurat det jeg gjorde før jeg "slengte med leppa". http://www.deepdotweb.com/2015/03/18...ist-scam-ever/ .. du driver og snakker om at Agora har kjørt en exitscam. Og så linker du til en side som snakker om Evolution Market... var det jeg ville du skulle finne ut selv.

Leiemorderne var forresten noe som foregikk på Silkroad.

Ut i fra det du forteller om deg selv er det kanskje mye å forvente å få kilder som bygger oppunder disse påstandene dine. Så inntil videre er Agora fortsatt et godt "trygt" marked, de sliter bare med endel nedetid. Ingen exitscam, ingen leiemordere.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av drittsekken Vis innlegg
Jeg blander og surrer i hytt og pine. i tillegg er jeg hyppig på reddit, og har noe redusert kildekritikk/forståelse av internettmarkedene. Har alltid kjøpt mitt på gata, så overgangen er litt merkelig. Men nå har jeg satt meg litt inn i PGP ol. så det går seg over, tror jeg

Er ei sovende aricz, har simpelthen ikke brukt markedet før i forgårs og det har dermed ikke angått meg noe jævlig hva som skjer der. OG IGJEN, les gjennom postene mine så ser du hva kilder jeg hadde, er ikke noe poeng å slenge med leppa før du gjør det.
Vis hele sitatet...
Så det er folks egen feil at de tar det du sier seriøst?
Du har et visst ansvar for å sjekke at det du sier ikke er totalt feil, og om du ikke gjør det vil jo ingen ta deg seriøst lenger, noe du bare selv taper på.
Sjekk ut dokumentaren som kom ut nettopp. "Deep Web"
http://www.deepwebthemovie.com/

Ingen ble drept av SilkRoad1 DPR, siden det var FBI han snakket med hele tiden. FBI arrangerte falske mord for å komme nærmere DPR.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av aricz Vis innlegg
Du forteller meg at jeg skal lese gjennom postene dine og se på kildene du legger frem. Var akkurat det jeg gjorde før jeg "slengte med leppa". http://www.deepdotweb.com/2015/03/18...ist-scam-ever/ .. du driver og snakker om at Agora har kjørt en exitscam. Og så linker du til en side som snakker om Evolution Market... var det jeg ville du skulle finne ut selv.

Leiemorderne var forresten noe som foregikk på Silkroad.

Ut i fra det du forteller om deg selv er det kanskje mye å forvente å få kilder som bygger oppunder disse påstandene dine. Så inntil videre er Agora fortsatt et godt "trygt" marked, de sliter bare med endel nedetid. Ingen exitscam, ingen leiemordere.
Vis hele sitatet...
Ojfaen. Jeg beklager så meget, flatlegger meg totalt her..
Tråden var en sticky jeg kun skimmet gjennom på telefonen mens jeg tok en røyk, det er ikke den jeg linket til. Det var agora, det er jeg 100% sikker på, og det var en bruker som truet med å "doxe". Har søkt meg blå etter tråden nå, men jeg klarer ikke finne den;jeg antar jeg leste en spekulasjon, og dro røde tråder ut av ræva mi. Jeg har som sagt ingen vidre kunnskap til dette, og flatlegger meg igjen helt for å ha gitt utrykk for annet. Faen så dum jeg føler meg nå..

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Så det er folks egen feil at de tar det du sier seriøst?
Du har et visst ansvar for å sjekke at det du sier ikke er totalt feil, og om du ikke gjør det vil jo ingen ta deg seriøst lenger, noe du bare selv taper på.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg har begått min freakforum-tids største tabbe, og igjen, jeg beklager.
Pleier som regel å holde meg til kildebaseringer, og har ingen unnskylding for å ikke ha gjort det nå. Sorry igjen.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
KittenOnRehab
31 1
Kommer ikke inn på noen darkweb sider /vendorer.
Noe spesielt jeg må gjøre for og komme inn der? Spør her kun om det er noe spes jeg må gjøre
Sitat av Kitten88 Vis innlegg
Kommer ikke inn på noen darkweb sider /vendorer.
Noe spesielt jeg må gjøre for og komme inn der? Spør her kun om det er noe spes jeg må gjøre
Vis hele sitatet...
Nei du trenger ikke gjøre spesielt får å komme inn på de.
Nucleus f. eks. er oppe nå.
Prøv å re installer Tor, eventuelt sjekk om det er noen sperrer på nettverket ditt.