Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1995
Hei! Jeg skal lage en nettside for bedriften min. Hva bør jeg bruke?
Har laget på wordpress tidligere, men synes ikke det blir "proft" nok Kan ikke prgrammering, så tenker en som er enkel og grei, vil ha en profesjonell nettside, så da må jeg vel betale?
Har allerede domene, så det trenger jeg ikke kjøpe.. Tuuusen takk for tips
Kan anbefale http://www.joomla.org/ Lett å bruke å lære. Finnes mange guider på youtube og på nettet som hjelper deg igang å du trenger ikke kunne programmering for å bruke det.
Dreamweaver er også et alternativ.
Sitat av Elwe Vis innlegg
Hei! Jeg skal lage en nettside for bedriften min. Hva bør jeg bruke?
Har laget på wordpress tidligere, men synes ikke det blir "proft" nok Kan ikke prgrammering, så tenker en som er enkel og grei, vil ha en profesjonell nettside, så da må jeg vel betale?
Har allerede domene, så det trenger jeg ikke kjøpe.. Tuuusen takk for tips
Vis hele sitatet...
WordPress kan du få så fint som du bare vil. Du kan kjøpe themes som ser veldig profesjonelle ut.
Om du ikke kan programmere, bør du betale noen for å lage siden.

Lag en kravspesifikasjon med hva dere trenger og ta kontakt med firmaer som jobber med webutvikling. De kan gi deg pris på prosjektet og de har som regel god kunnskap om forskjellige CMS.
Sitat av WeeDLY Vis innlegg
Dreamweaver er også et alternativ.
Vis hele sitatet...
På hvilken måte? Kan han ikke programmere eller skrive noe markup-kode blir det da ikke noe per proft i DreamWeaver enn i Wordpress.
Hva med Drupal?

Syns det er ganske greit når jeg trenger noe som er bygget for annet enn å kun vise nyheter/blogginnlegg/generelt "poster".
squarespace* er en bra plass du kan ordne ei nettside
du kan lage siden og betale vis du er fornøyd

squarespace
Sist endret av qwop10; 10. september 2013 kl. 13:53.
Trådstarter
5 0
Tusen takk for mange gode tips :-) Da skal jeg sjekke ut litt :-)
Stjeler tråden: Skal sette opp en nettside for elevbedriften til klassen, hva vil det letteste bli å lære bort, Wordpress eller joomla? Hva ville dere valg, med tanke på at det skal læres bort til folk med lite peiling på data
vet om en liten bedrift som kunne tenkt seg å lage side techprey.net (norske)
Sitat av Settoz Vis innlegg
Stjeler tråden: Skal sette opp en nettside for elevbedriften til klassen, hva vil det letteste bli å lære bort, Wordpress eller joomla? Hva ville dere valg, med tanke på at det skal læres bort til folk med lite peiling på data
Vis hele sitatet...
Min personlige erfaring er at WordPress og Drupal er mer forståelig enn Joomla. Men jeg har også brukt Joomla minst av de.
Sitat av Seaturtle5 Vis innlegg
vet om en liten bedrift som kunne tenkt seg å lage side techprey.net (norske)
Vis hele sitatet...
"
Hello there. We are TechPrey. We are a small web design company based in Norway. We create awesome websites, user interfaces, logos and other digital stuff. We're here to make you and your business stand out from the crowd"


litt artig siden deres egen web side suger..

www.techprey.net
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
"
Hello there. We are TechPrey. We are a small web design company based in Norway. We create awesome websites, user interfaces, logos and other digital stuff. We're here to make you and your business stand out from the crowd"


litt artig siden deres egen web side suger..

www.techprey.net
Vis hele sitatet...
Vil nå ikke si den suger, men den fonten,.. vel.. "Den fonten var helt morra di liksom" er det ikke slik ungdommen snakker nå for tiden?