Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1521
Tittelen sier vel det meste. Jeg leter etter en god adc som spiller på eu west som vil gjøre litt dual-queue ranked med meg som support.

Jeg ser helst at du er over 18 år, og du trenger mic og skype..
Når jeg mener at jeg trenger en god adc vil jeg at du har minst gold elo fra denne eller forrige sesong og vet hvordan spillet fungerer.

Kort info om meg: Mainer support, hadde 1900 elo i forrige sesong som support på main accounten, alt accounten min hadde jeg gold elo på. Nærmer meg 2000 win i normal og har spilt lol siden starten av season 1.

Om du har lyst å prøve så skriv kort info om din lol-account her (normal wins, top elo, chars du er best med etc) og legg igjen in-game nicket ditt
Sist endret av random72742; 4. april 2013 kl. 17:54.
Add; sirKuloon på euw
Sist endret av Kriis; 8. april 2013 kl. 01:07.
Jeg har mellom 500 - 600 Normal Wins, mitt top elo var som ca 1.3k til 1.4k på d høyeste i s2 jeg er nå i silver. Som ADC liker jeg å spille Kog'Maw, Ezreal å MF. Jeg liker også å prøve ut nye champs å se om jeg liker de. Og hvis jeg gjør så prøver jeg å lære meg å spille de. Jeg er ikke 18 år men 17 år.

in-game name : Sikyla

kan du PM på Freak dersom du vil prøve med meg eller ikke?
Sist endret av Reikar; 8. april 2013 kl. 02:20.
To accs i gold elo s3. Var gold s2. Har aldri spilt for å bli god, men for moro. Så ville vært morsomt å tryharde i en duoque. Alltid spilt ranked alene.
18 og blir 19.
Olíver Queen og Dreismachine er ingame nicks.
The Nerdrager
Nickname: Klaskemannen
Main: Support, så vet hvordan rollen fungerer, og kan spille bedre sammen med en support
Wins: noenlunde 900+. Er på jobb, så kan ikke sjekke med en gang.
Ranking: Har kun holdt meg på silver, holder meg stabilt der, med positiv w/l ratio for tiden, men som support main kan en ikke carrye hele gamet

Har spilt en del ADC, og vil si meg nokså flink med Ezreal, Caitlyn, Tristana og Vayne Har også alle andre ADC's Add meg og send en in-game message om du vil prøve ett game eller noe

ps; 20 år, har skype og mic.
Sitter på jobb nå, men kan ta noen try-outs i 5tiden i dag. Jeg tar kontakt
Sist endret av random72742; 8. april 2013 kl. 10:54.
The Nerdrager
Jeg skal på trening klokken 5, så er hjemme i 6 tiden Så dersom du vil spille med meg så er jeg klar da
Hei! Kan godt adde meg på Natander. Høyest i s3 er gold 2. Jeg er en stabil adc og kan spille alle. Mainer vayne og cait. Hadde rundt 100 wins og 70 loss ratio og kan spille alle andre roles hvis nødvendig - kan spille fra 1600 hver dag før russetiden!
Sist endret av Natander; 10. april 2013 kl. 00:07.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Leter nå etter en ny ADC som vil eie litt bot- lane.
Vær plat ++
Hei!
Jeg melder meg som adc hvis du fremdeles trenger dette.
Gold s3 og gold s2 har over 1200 n/w totalt.
Har spilt siden beata men har vært mye av og på!
Add : Mc Velocity hvis interisert!