Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1864
Ja, jeg har både prøvd am2201 og salvia, ganske lik tripp om du spør meg, men Så ja det jeg lurte på var,
Er hasj på noen måte likt am2201 og salvia?
På salvia og am2201 følte jeg meg jo litt paranoid på starten, føler man noe sånnt på hasj?
Salvia og am2201 er helt forskjellig, salvia gir deg ut av kroppen opplevelser mens am2201 gjør deg stein i kroppen, tar du mye så kan du få litt hallisjoner, men det er langt fra lik rus som salvia

Hasj er veldig likt som am2201 men hasj er mildere og rundere i rusen.
Du har garantert ikke fått skikkelig effekt av Salvia, hvis du tror at det har nevneverdige likhetstrekk med cannabinoider.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Du har garantert ikke fått skikkelig effekt av Salvia, hvis du tror at det har nevneverdige likhetstrekk med cannabinoider.
Vis hele sitatet...
Både jeg og en venn prøvde salvia ett par måneder før vi prøvde am2201, vi følte det helt likt, og det var veldig likt salvia trip bare at am2201 var mindre hallusinerende og svakere/chillere.

Sitat av Awareness Vis innlegg
Salvia og am2201 er helt forskjellig, salvia gir deg ut av kroppen opplevelser mens am2201 gjør deg stein i kroppen, tar du mye så kan du få litt hallisjoner, men det er langt fra lik rus som salvia

Hasj er veldig likt som am2201 men hasj er mildere og rundere i rusen.
Vis hele sitatet...
Hva med jwh-018, er det likt hasjrus? eller likt am2201?
jwh-018 er så og si helt likt som am2201, har jeg fått for meg...
Sitat av DubC Vis innlegg
Både jeg og en venn prøvde salvia ett par måneder før vi prøvde am2201, vi følte det helt likt, og det var veldig likt salvia trip bare at am2201 var mindre hallusinerende og svakere/chillere.
Vis hele sitatet...
Da har du ikke fått ordentlig effekt av salvia. Kan virkelig ikke sammenlignes, punktum!
Som folk sier så kan ikke am-2201 sammenlignes i det hele tatt med salvia d.
Meeen folk har en tendens til og undervurdere disse syntetiske cannaboidene og derfor kjøre på med store doser,og da er am-2201 rimelig kraftige saker, og man får en psykedelisk rus(men helt annerledes enn salvia).Vil si am-2201 er det mest trippy cannaboide jeg har prøvd.
Sist endret av JayHova; 9. desember 2011 kl. 15:58.
Ok, tusen takk for svar!
Men er det ett litt chillere syntetisk cannabinoid?
følte at jeg ble litt paranoid av am2201 :P
Sitat av DubC Vis innlegg
Ok, tusen takk for svar!
Men er det ett litt chillere syntetisk cannabinoid?
følte at jeg ble litt paranoid av am2201 :P
Vis hele sitatet...
AM-2233
Sitat av stoofn93 Vis innlegg
AM-2233
Vis hele sitatet...
Hva er forskjellen på am2201 og am2233 da?
Sitat av DubC Vis innlegg
Hva er forskjellen på am2201 og am2233 da?
Vis hele sitatet...
Det er ikke like potent som am2201.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Du har garantert ikke fått skikkelig effekt av Salvia, hvis du tror at det har nevneverdige likhetstrekk med cannabinoider.
Vis hele sitatet...
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Da har du ikke fått ordentlig effekt av salvia. Kan virkelig ikke sammenlignes, punktum!
Vis hele sitatet...
Det er en forskjell mellom syntetisk og ekte saker? Han sier han hadde ikke prøvd ekte derfor han sammenligner syntetisk og salvia.

http://en.wikipedia.org/wiki/JWH-018#Usage
http://en.wikipedia.org/wiki/Salvia_divinorum

Slik jeg forstår det så er både syntetisk og salvia et dissosiasjons fremkallende middel. Hvis du kan få en dissosiasjon bevissthet når du er under påvirkning av salvia eller syntetisk cannabis så kan effektene oppleves som like?
At begge stoffene kan beskrives som å ha dissosiative egenskaper betyr ikke at effekten er særlig sammenlignbar. Men for personer med lite erfaring og få referansepunkter, så er det jo vanskeligere å definere effektene og skille dem fra hverandre. Det er jo mange førstegangsbrukere som føler at cannabis fungerer likt som alkohol også, fordi de ikke enda har funnet en måte å tolke rusen på, og definere dens særegenhet i kontrast til det de fra før av er vant med.
Sist endret av mentalmelt; 10. desember 2011 kl. 12:39.