Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3447
Jeg har sett litt rundt på Luftpistoler nå, da jeg vurderer å skaffe meg en.

Dette er den jeg har kommet frem til så langt.
Er dette en god en?

Men for sikkerhetsskyld så tenkte jeg det er best å spørre etter forslag her, før jeg gjør et kjøp

Mine kriterer er følgende:

- Luftpistolen må bruke de skarpeste kuler (og være i metall), for å gjøre mest mulig skade på f.eks en vegg.

- Luftpistolen må bruke CO2 Patroner (da jeg har skjønt at disse er de beste?)

- Luftpistolen må ha en så høy utskytningshastighet som mulig.

- Luftpistolen må være i metall, se ut og føles som en vanlig pistol.

- At Luftpistolen har blowback er ikke et must, men selvsagt en god fordel.

- Prisen har ikke noe særlig mye å si.

Tusen takk for forslag
Sist endret av SD-Guy; 25. november 2011 kl. 13:59.
Skal du drepe noen eller??
Selv kjøpte jeg meg en Dan Wesson Revolver som førstegangs pistol. Denne skyter 4.5mm metall kuler, og lager gode bulker i metallplater.
Sitat av 3li-G Vis innlegg
Skal du drepe noen eller??
Vis hele sitatet...
skal nok litt mere en en luftpistol til det

Tror http://game-on.no/crosman_1701p_pcp_...pe_45mm/P_3470 er hakket hardere

EDIT: nvm ser at du vil ha noe som kan ligne på en vanlig pistol
Sist endret av RaiserTeos; 25. november 2011 kl. 14:39.
Jeg har en 1års gammel luftpistol som bruker Co2 patroner. Har en utgangshastighet på 110 m/sek. Du kan få den i bytte mot at du betaler porto
Sitat av SD-Guy Vis innlegg
Jeg har sett litt rundt på Luftpistoler nå, da jeg vurderer å skaffe meg en.

Dette er den jeg har kommet frem til så langt.
Er dette en god en?

Men for sikkerhetsskyld så tenkte jeg det er best å spørre etter forslag her, før jeg gjør et kjøp

Mine kriterer er følgende:

- Luftpistolen må bruke de skarpeste kuler (og være i metall), for å gjøre mest mulig skade på f.eks en vegg.

- Luftpistolen må bruke CO2 Patroner (da jeg har skjønt at disse er de beste?)

- Luftpistolen må ha en så høy utskytningshastighet som mulig.

- Luftpistolen må være i metall, se ut og føles som en vanlig pistol.

- At Luftpistolen har blowback er ikke et must, men selvsagt en god fordel.

- Prisen har ikke noe særlig mye å si.

Tusen takk for forslag
Vis hele sitatet...
Er selv fan av beretta så jeg hadde gått for den, den skyter blypotter og har riflet løp, noe som er et must når du skal skyte på blink og trenger litt treffsikkerhet. Selv så hadde jeg gått for den svarte, siden jeg syns den ser bedre ut, men det er smak og behag!

Du får ikke så mye bedre kvalitet på luftpistol enn den berettaen, hvis du ikke skal ha konkuranse pistol da!
Uansett er det smart at du velger luftpistol med CO2-patroner. Du har et bra utvalg av mange gode luftpistoler. Viss du vil gå over til luftgevær, vil jeg anbefale Hatsan 125. Lykke til med luftpistol-jakten!
Trådstarter
31 0
Sitat av RaiserTeos Vis innlegg
skal nok litt mere en en luftpistol til det

Tror http://game-on.no/crosman_1701p_pcp_...pe_45mm/P_3470 er hakket hardere

EDIT: nvm ser at du vil ha noe som kan ligne på en vanlig pistol
Vis hele sitatet...
Tingen er at det er svært viktig for meg at den luftpistolen jeg eventuelt skal kjøpe ligner så mye som mulig på en vanlig 9mm Pistol, noe den ikke gjør

Sitat av Awareness Vis innlegg
Selv så hadde jeg gått for den svarte, siden
Vis hele sitatet...
Hei.

Har du en link til den svarte du snakker om? Finner nemlig ikke noen steder.
Så det er ikke så nøye at det går an å treffe noe med den?
Trådstarter
31 0
Sitat av Jandre Vis innlegg
Så det er ikke så nøye at det går an å treffe noe med den?
Vis hele sitatet...
Jo, så klart er det det.
Trådstarter
31 0
Sitat av Awareness Vis innlegg
Er selv fan av beretta så jeg hadde gått for den, den skyter blypotter og har riflet løp, noe som er et must når du skal skyte på!
Vis hele sitatet...
If you don't mind me asking, men kan du forklare meg hva en "blypotter" er?
Fant ikke noe info om dette på google.
Sitat av SD-Guy Vis innlegg
If you don't mind me asking, men kan du forklare meg hva en "blypotter" er?
Fant ikke noe info om dette på google.
Vis hele sitatet...
Det er blypotter, det er de kulene som ikke er runde, men avlange og enten spisse eller flate på tuppen, er disse kulene som blir brukt til pistoler med riflet løp
Sist endret av Awareness; 25. november 2011 kl. 17:32.
Trådstarter
31 0
Da ble det denne jeg valgte

Håper bare jeg blir fornøyd med den
Sist endret av SD-Guy; 26. november 2011 kl. 19:12.
Hadde denne før snuten tok den, billigere 4.5mm får du ikke, er syyykt nice å skyte med den.
Skal bestille ny til våren
Trådstarter
31 0
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Hadde denne før snuten tok den, billigere 4.5mm får du ikke, er syyykt nice å skyte med den.
Skal bestille ny til våren
Vis hele sitatet...
Hvorfor tok snuten den?
Sitat av SD-Guy Vis innlegg
Hvorfor tok snuten den?
Vis hele sitatet...
Gjorde dumme ting mot meg selv i fylla
10 min senere kommer en spesialenhet på 10-12 stk og stormer huset mitt
Trådstarter
31 0
Hva er vanligvis straffen om man bruker en luftpistol mot en person?
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Gjorde dumme ting mot meg selv i fylla
10 min senere kommer en spesialenhet på 10-12 stk og stormer huset mitt
Vis hele sitatet...
Mot deg selv? Forklar er du snill. Var sikkert kos da du fikk 100-1200 stk fra speisalenheten i ditt eget hus.
Okey, dette er ikke noe jeg er stolt av, men samtidig føler er like komiskt som tragiskt...

Skulle møte ei venninne på byen, jeg er avholdsmann fra alkohol siden jeg går på medisiner (sobril/valium/imovane).
Tok derfor noen ekstra piller for å være i "godformen" så jeg ikke skulle være så nervøs/asosial.

Møttes omsider på byen, hun insisterte på at spandere på meg øl, tenkte jaja èn øl skader vel ikke, drakk den opp og hun ville spandere mer og mer.
Til slutt så jeg at slaget var tapt og bynte å kjøpe drinker selv, kunne ikke snylte på henne.
Ble i faktisk veldig bra form utover kvelden, kansje litt for bra, alt var topp, ny framtidig dame og greier!

Gikk litt senere over til en nattklubb, satt der og fortsatte å drikke, jeg stakk ned på dassen, når jeg kommer opp blir jeg møtt i trappa av henne og hun begynner å kysse meg, tenkte i kveld og framover ble det mye pulings!
Drikker mer og mer, til slutt sier hun at hun skal ut å ta seg en røyk, og jeg måtte jo seff bli igjen å passe på drinkene noe som ikke var noe problem...

Så begynte tida å gå, gikk 30min, 45min, 60min, hun kom aldri tilbake...
Skjønte ikke en dritt, sa hun skulle ut å røyke, og hun kysset meg tidligere, ingenting som sa hun IKKE var interisert i meg, men tydeligvis så skjønte jeg at hun hadde ditcha meg.
Kjente bare humøret svingte brått fra topp til tå, var rimelig dritings og samtidig rusa på valium og sobril.

Gikk egentli bare rett hjem, bor i midtbyen og 100m unna politistasjonen, bynte å grine før jeg rakk å komme hjem, ga litt faen i alt der og da, alt jeg ville bare å skyte et skudd i tinningen og håpe på å dø :P
Kom meg hjem og satte i co2 patron og lada magasinet, ringte 113 og ba de hente liket mitt om 5 minutter. (lol)

Dama i telefonen var jo grei hun, spurte utrolig mye om hvilken pistol dette var og hvorfor jeg var deppa, jeg skulle jo virke knallhard og sa det var en revolver, og fyrte av noen salver ut ruta, å tro meg, den bråker fint!
Holdte linja med henne, drakk en flaske ethylmorfin mens vi prata, kjente det var sykt godt å prate med noen der og da, men da var det på en måte litt for seint.... Da hører jeg ytterdøra bli brutt opp og inn stormer en SWAT-enhet på 10-12 folk med mp5, skjold og full pakke.

Ble lagt i bakken med håndjern og kjørt på legevakten for en mentalsjekk, fikk ikke pisse uten at 2 karer skulle stå å nistirre på snoppen min...
Mens vi venta fikk jeg melding fra hu jenta mi til slutt "Hei, ble dårlig å måtte ut å spy, vaktene så meg så fikk ikke komme inn igjen, var for flaut til å si ifra, så tok bare en taxi og er hjemme nå, kan vi møtes i morgen edru å mekke pizza og film? Du kan få ligge over hvis du vil<3<3<3"

Daaaa var humøret på topp igjen det, livet var etter en gang perfekt!
Så var det tid med legen da, jeg kom jo inn å sa jeg hadde overeagert og alt var løst nå, viste han meldinga osv, ga meg en fin pakke med valium og sendte meg hjem, politiet var ikke like enig i avgjørelsen til legen å mente jeg skulle legges inn, men den legen der hadde trua på meg, pistolen hadde politet tatt uansett...
Så da var det rett hjem og finne senga da!

Var siste gangen jeg blanda alkohol og piller vertfall, dette var da i sommerferien.
Er overhodet ikke stolt over meg selv her, ler knallhardt av episoden i etterkant og har lært meg å holde kjeft og slutte å dramatisere sånn...

Men blir ny likedan pistol til våren, var sykt morsomt å skyte med
Sist endret av Skyfx; 26. november 2011 kl. 20:48.
http://butikk.wasteland.no/luftvapen...dual-tone.html , har en gammel slik viss trådstarter er int. kan han få den i bytte mot porto.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Mens vi venta fikk jeg melding fra hu jenta mi til slutt "Hei, ble dårlig å måtte ut å spy, vaktene så meg så fikk ikke komme inn igjen, var for flaut til å si ifra, så tok bare en taxi og er hjemme nå, kan vi møtes i morgen edru å mekke pizza og film? Du kan få ligge over hvis du vil<3<3<3"

Vis hele sitatet...
Takk for en god historie Hvordan gikk det med dama? Sammen, eller ble det bare med bff?
Sitat av stagg Vis innlegg
Takk for en god historie Hvordan gikk det med dama? Sammen, eller ble det bare med bff?
Vis hele sitatet...
Det ble ingenting, hun viste seg å være et rothau, var ikke helt ferdig med typen sin enda, han trua med å komme hjem når han fikk vite at hun hadde en "kompis" på besøk, dro like fort som jeg kom