Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1168
Hei!

Er på utkikk etter en stasjonær gaming PC. Laptopen som jeg kjøpte for 1 1/2 år siden går ufattelig treigt og det er på tide med en ny PC nå. Denne gangen en stasjonær. Siden jeg er student, så er budsjettet rimelig tynt. Budsjettet ligger på 6-7k, inkludert skjerm. Skal i utgangspunktet kun brukes til WoW og BF3 når det kommer ut.

Så at det var en sticky tråd, men gidder rett og slett ikke å bla igjennom over 30 sider.

På forhånd takk!
Sitat av kebab1 Vis innlegg
Så at det var en sticky tråd, men gidder rett og slett ikke å bla igjennom over 30 sider.
Vis hele sitatet...
Gidder ikke du, så gidder ikke vi

Men helt ærlig, all info inkludert forslag til pc i den prisklassen ligger i FØRSTE post. Er ikke så vanskelig.
Sist endret av bamsegutt; 7. september 2011 kl. 16:06.
Game disconnected
pokemon's Avatar
sjekk tråden til rudii eller søk det er 10 slike tråder til dagen det burde ikke være vanskelig å finne info om dette!
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
her har du den fantastiske guiden til ruudi. hvis du blar helt til ennen på den finner du de nyeste maskinene som er satt sammen, her finner du garantert noe for deg
Ja, jeg har sett litt i den tråden, men på de siste sidene er det enten folk som skal bygge PC selv, eller utenfor min prisklasse. Det var derfor jeg lagde denne tråden
Game disconnected
pokemon's Avatar
du kan fortsatt bruke eksemplene til ruudi for så å få komplett til å bygge?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
hvis ikke finnets det nettsider som du huker av på at de skal bygge for deg.