Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 9501
Har planer om å skaffe meg tattoo uka her. Er det noen plasser i Bodø? Helst et studio folk har gode erfaringer ifra. Eneste studio jeg har hørt om er "Hole in one", men leser at folk som har vært der ikke skal dit igjen (?).
Bu-Hu Tattoo
Du kan sjekke det her: http://www.facebook.com/group.php?gid=26532446800
Sist endret av Tokoq; 24. juli 2011 kl. 00:52.
Kruppy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tokoq Vis innlegg
Bu-Hu Tattoo
Du kan sjekke det her: http://www.facebook.com/group.php?gid=26532446800
Vis hele sitatet...
Thanks!

Flere steder? Vil innom flere å snakke med de, i tilfelle de ikke har tid eller holder stengt.
Kruppy's Avatar
Trådstarter
Ingen flere studioer folk er fornøyd med?
Bor i Rønvika btw
Opplever iallefall den som ca 100 m unna domkirken som uproffesjonell, så ikke noe jeg anbefaler.

Offtopic: skal du i fakkeltoget på onsdag? Kanskje vi sees isåfall
Jeg skal også i fakkeltoget.
Sitat av Kirsebær Vis innlegg
Jeg skal også i fakkeltoget.
Vis hele sitatet...
Om noen freakere er up for et møte i forkant/etterkant så er innboksen min åpen
Jeg har tatt tatovering på Hole in one, anbefales!
Kruppy's Avatar
Trådstarter
Skal innom Bodø Ink, takk for den

Usikkert om jeg skal i fakkeltoget. Må nesten se det ann. Hadde vært trivelig på en spesiell måte

Tenker at jeg har på meg hvit genser med svarte armer og rasta sweet caps (hvis det er sol). Mørke øyne og mørkt hår. Bare å hilse hvis du ser noen som passer den beskrivelsen, de er som oftest greie

Sitat av IpN Vis innlegg
Jeg har tatt tatovering på Hole in one, anbefales!
Vis hele sitatet...
Har egentlig bare hørt negative ting om dem. Folk som har vært før, drar heller til bu-hu neste gang osv. Føler deg uvedkommen og de sier det virka som de ansatte der bare tenkte cash.
Kruppy's Avatar
Trådstarter
Ferdig i fakkeltoget nå, utrolig mye folk. står under et torn med broders, grå hettegenser og lilla bukse. haddw vaert morsomt å hilse på noen freÀkere . ) står vi ikke der er i i eller rundt glasshuset
Hehe. Husket at det var en del freakere som satt i og rundt glasshuset de årene jeg bodde i Bodø Memories...
Kruppy's Avatar
Trådstarter
Sitat av pedagogen Vis innlegg
Hehe. Husket at det var en del freakere som satt i og rundt glasshuset de årene jeg bodde i Bodø Memories...
Vis hele sitatet...
Koselig

Traff ingen freakere idag. Bare en kar med alterativ stil som hilste på meg i toget, tror ikke han var en freaker. Fikk også hilst på en såkalt "glasshus rotte", de kalte han speedy. Ga han rose, en femtilapp og en røyk. Haha, trivelig kar før politiet kom å henta han

Trur jeg tar en tur til byen imorgen. I likhet med Zaprimus, er innboksen åpen hvis noen er med på et lite treff
Det er kun ETT dugelig sted i bodø å tattovere seg, nemlig Bu-hu tattoo!
Kruppy's Avatar
Trådstarter
Så forresten noen som deala ca 30 meter fra politiet og 4-5 meter unna oss. Kanskje ikke en big deal for de fleste her inne, men der jeg kommer fra er hasj et fremmedord
Lenge leve Speedy!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Nå, har jeg bodd i Bodø hele mitt liv. Men, hvem er han der Speedy ??
Han heter vel Børge. Han er et kjent fjes i byen, som oftest i og rundt glasshuset.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Nå, har jeg bodd i Bodø hele mitt liv. Men, hvem er han der Speedy ??
Vis hele sitatet...
en rar kar for og si det slikt
Speedy har for vane å stikke fingeren i skulderen til alle som sitter på bussen før han setter seg ned. Vil du være venn med Speedy poker du han i skuldere tilbake. Alltid god stemning da.
Sitat av Kruppy Vis innlegg
Eneste studio jeg har hørt om er "Hole in one", men leser at folk som har vært der ikke skal dit igjen (?).
Vis hele sitatet...
Utifra navnet høres det jævla forståelig ut hvorfor de ikke skal dit igjen
Sitat av pedagogen Vis innlegg
Hehe. Husket at det var en del freakere som satt i og rundt glasshuset de årene jeg bodde i Bodø Memories...
Vis hele sitatet...

Jeg er freaker + glasshusrotte. :P