Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1691
prøvde meg på noe litt dypere en mitt vanlige..

http://renderworks.deviantart.com/ar...-him-193708452
Wow, det er et makrobilde av et øye, de fins det ikke mange av! Bare rundt 103 579 bilder som kommer opp bare man søker på eye photo på deviantart!

Jeg føler jeg må være litt sarkastisk her, beklager men jeg synes du burde finne mer originale ting å ta bilde av.
Sist endret av WhyKing; 19. januar 2011 kl. 17:23.
Det er jo ikkje reint originalt emne, men eg lika fargebalansen sers godt. Hald fram såleis du gjer no
Veldig fint bilde!

Sitat av WhyKing Vis innlegg
Wow, det er et makrobilde av et øye, de fins det ikke mange av! Bare rundt 103 579 bilder som kommer opp bare man søker på eye photo på deviantart!

Jeg føler jeg må være litt sarkastisk her, beklager men jeg synes du burde finne mer originale ting å ta bilde av.
Vis hele sitatet...
Att du virkelig orker å bruke så mye energi og krefter på å disse ett bilde som faktisk var bra.
Tøft bilde, men likte ikke helt det som var til venstre for øyet. Var på en måte vanskelig å se om det var bakgrunn eller forgrunn.

EDIT: Er det håret jeg tenker på kanskje? Kanskje jeg som er dum, men klarer ikke bestemme meg. Tror kanskje det har noe med vinkelen bildet er tatt i.
Sist endret av staM; 19. januar 2011 kl. 17:52.
Sitat av WhyKing Vis innlegg
Wow, det er et makrobilde av et øye, de fins det ikke mange av! Bare rundt 103 579 bilder som kommer opp bare man søker på eye photo på deviantart!

Jeg føler jeg må være litt sarkastisk her, beklager men jeg synes du burde finne mer originale ting å ta bilde av.
Vis hele sitatet...
Det finnes snart syv milliarder mennesker på denne jorda, og jeg kan vedde på at du liker noen av de bedre enn andre.

Akkurat som at jeg liker dette øye-bildet bedre enn mange andre øyne-bilder. Dog syns jeg blikkretningen blir feil vei, men det er kanskje bare meg. I tillegg syns jeg kanskje det burde vært kutta mer på høyresiden (og da også kanskje litt på venstresiden, slik at du beholder øyets fine posisjon i bildet). Til slutt burde kanskje ikke øyevippene forsvunnet i det sorte slik det gjør nå, men det er nok bare pirk …

Selve øyet liker jeg veldig godt, muligens fordi de ofte er veldig fine.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tusen takk for det! =D
Her er forresten et bilde fra FILMEN bildet ble inspirert ifra som jeg jobber på =)

http://dask.me/snapshot/selg/5.jpg
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Likte bildet veldig godt! Det var spesielt!

Burde kanskje fjernet det håret til høyre da..
Sist endret av Spankyboii; 30. januar 2011 kl. 20:36.
Det du har fått til er jo fint. Men er det noe mer enn et øye?
Favoritten min med dette bildet var faktisk navnet, absolutt genialt navn som gav mening og dybde til bildet.
Litt lysere område rundt øyet, mer oppskarping og litt crop på venstresiden. Da er du i mål.
Sitat av Kalender Vis innlegg
Litt lysere område rundt øyet, mer oppskarping og litt crop på venstresiden. Da er du i mål.
Vis hele sitatet...
Signerer den. Men syns det var et utrolig fint bilde som skiller seg ut fra alle øyebildene jeg har sett.