Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 6994
Var i statene i sommer, og der så jeg en som røyket sorte sigaretter.

Etter endel googling fant jeg ut at de to mest fremtredende typer sorte sigaretter er hhv.

Djarum Black http://en.wikipedia.org/wiki/Djarum_Black

og

Black Devil http://no.wikipedia.org/wiki/Black_Devil

Så kommer det nesten for åpenbare spørsmålet, finner man disse i Norge?

Hovedpoenget er egentlig at sigarettene skal være sorte fordi jeg skal på et black/white party til helgen, (Nei dette har ikke noe med rase å gjøre, snarere klær) og det hadde vært artig å kjørt fullt ut.

Hvorfor er ikke sigarettprodusentene mer kreative? kan nesten vedde på at det hadde vært et marked for produksjon av sigaretter i alle regnbuens farger.
har ikke sett black devil etter lidl la ned i norge
vil tro devilen er tysk
Har de lagt ned på landsbasis?:P
Ikke fått det med meg

uansett, sorte sigaretter anyone?
aner ikke, men ikke sett det på nesten 1 år ellns

du har jo al capone-røyken da
I nødstilfelle kan du jo enten wrappe sort papir, teipe det fast eller lignende, eller så enkelt som å fargelegge, tusje?
Sitat av Crazy-Norwegian Vis innlegg
I nødstilfelle kan du jo enten wrappe sort papir, teipe det fast eller lignende, eller så enkelt som å fargelegge, tusje?
Vis hele sitatet...
Stygg følelse av at det ikke er så bra å røyke tusjet papir...
Sitat av Crazy-Norwegian Vis innlegg
I nødstilfelle kan du jo enten wrappe sort papir, teipe det fast eller lignende, eller så enkelt som å fargelegge, tusje?
Vis hele sitatet...
sort papir, teip, tusj, så RØYKE dette? vel, nFF er ikke kjent for å være kresne på hva man røyker, men ett sted går grensa
Crazy-Norwegian: det hørtes ikke sunt ut.
Sitat av Crazy-Norwegian Vis innlegg
I nødstilfelle kan du jo enten wrappe sort papir, teipe det fast eller lignende, eller så enkelt som å fargelegge, tusje?
Vis hele sitatet...
Teipe fast sort tusjet papir på en røyk? Hvorfor ikke dyppe den i et malingspann eller ha på sølvpapir?
black devil selges i sverige, har ikke sett dette i norge i nyere tid...
Sitat av Crazy-Norwegian Vis innlegg
I nødstilfelle kan du jo enten wrappe sort papir, teipe det fast eller lignende, eller så enkelt som å fargelegge, tusje?
Vis hele sitatet...
Kan jo ikke inrømme dette hørtes så digg ut men det er jo en mulighet viss du er heilt desperat, men ville ikke ha røyket dette...
Djarum Black er forøvrig en veldig god tobakk.
Hvis du røyker til vanlig ville jeg bestilt noen pakker av dette. Jeg syns det var veldig godt i alle fall.

Angående det å være kreativ. Har noen sett den nye røykpakka til Lucky Strike? Faktisk ganske stilig røykpakke.
Til nøden kan du kjøpe Kent sine bittesmå gråsvarte korte sigaretter. Dog det er mer som en liten slikkepinne-pinne

Edit: NEO nanotek heter de
Sist endret av Stayneh; 16. september 2009 kl. 00:05.
Bendikfa: erfaring angående bestillinger? priser,tider osv.

Da holder jeg meg til vanlige, utusja jeg:P
Med mindre noen har hendene på noen sorte i nærheten av skien/porsgrunn som de hadde vært keene på å selge.

Neo nanotek skal nok også sjekkes
Såvidt jeg kan se kommer Neo Nanotek kun med grått filter, selve sigarettpapiret ser ganske hvite ut.
Har kjøpt ei pakke Neo Nanotek ved et tilfelle, og sigarettene var relativt svarte. Bilde lyver litt, og jeg synes de fremstår som betraktelig gråere enn de ser ut i vanlig lys.
Et google-søk forteller en annen historie, men det kan jo være at de lyser opp på mystisk vis når de blir tatt bilde av.
Var i Russland i sommer, Kjøpte '' Diablo Rosso '' Russisk merke. Men sjekk i tobakks butikker, de pleier å ha sånt.
Hva med denne? ^^
Har den selv, kjøpt fra den siden.. Finfin sak.
http://minicigarette.net/hybrid-styl...black-231.html
Vel, hvis du ikke finner sorte sigaretter, kan du jo i nødstilfelle kjøpe davidoff. Papir pluss filter er helt hvitt. Fåes kjøpt på dagligvarebutikker.

Tenkte siden du skal på black&white-party...
Sist endret av raze; 16. september 2009 kl. 20:23.
De solgte det overalt i Krakow.. Kjøpte en pakke black devil, de var litt sterkere enn vanlige sigaretter og smakte vaniljeaktig. Synes den var litt for teit jeg :P
Kom paa en tanke, vil det ikke virke aa sote sigarettene? Bare tenne et stearinlys og ha siggen i röyken. Sot er bare kull og lager co2 som er i röyk fra sigaretter uansett. smaken kan nok bli litt annerledes:/
Sist endret av Alfonzor; 17. september 2009 kl. 22:48. Grunn: Tyrkleif
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Såvidt jeg kan se kommer Neo Nanotek kun med grått filter, selve sigarettpapiret ser ganske hvite ut.
Vis hele sitatet...
De er ganske mørkegrå/svarte, så de kan nok gå for sorte.
En annen side er at de smaker rart, jeg synes de smakte snus
Black Devil (vanilje/sjokolade smak) får du i sverige. Vet ikke hvor i landet du bor hen, men du finner den i stort sett alle butikker på svinesund. En smule kvalmende å røyke dem i lengden, bare så det er sagt :P
åå disse har lakris smak
Kjøpte mange av dem i budapest..
De selger vel også disse i sverige?
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Hva med denne? ^^
Har den selv, kjøpt fra den siden.. Finfin sak.
http://minicigarette.net/hybrid-styl...black-231.html
Vis hele sitatet...
Disse er ikke lengre lov i norge, kom en ny lov i fjor eller tiligere i år elns
▼ ... over et år senere ... ▼
PROBLEM LØST:
kjøp marlboro ultra light (svart pakke, helt hvite sigg)
har kjøpt dette i norge.