Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1567
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noen erfaring med dette? Vurderer å ta noen trekk før trening i morgen.

Har røyka og spilt fotball noen ganger og det har fungert veldig bra, så er derfor litt nysgjerrig på hvordan det passer med styrketrening

Mvh
Mr Jones
Forestiller meg at du blir fort sliten, men skader jo ikke å prøve
Det lille som er gjort av forskning viser i beste fall ingen positiv effekt, i verste fall lavere prestasjon: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/28392338/

Ville prioritert et litt høyere koffeininntak før styrketrening da det beviselig øker prestasjonsevne.

For utholdenhet vil alt som røykes redusere lungekapasitet, så wape/spise er et klart bedre alternativ enn joint.
Jeg drakk karsk å røyka før trening engang og det var en av de beste treningsøktene jeg har hatt.
Brukte å gjøre det før. Ble ikke så effektiv trening men var veldig hyggelig.
Røyka meg balle en gang før trening og fant ut at det går fortere over når du trener. Plutselig satt jeg der helt skammelig nykter å skjønte ingenting. Imo så er det bedre å blaze etter trening. For da får du matkick å starter restitusjon raskere. Bare vær obs på gyno.

Står litt om løfting å weed her https://www.t-nation.com/training/a-...-to-marijuana/

Om du bruker det strategisk så kan det faktisk booste resulatene dine.
Sitat av spongenova Vis innlegg
Røyka meg balle en gang før trening og fant ut at det går fortere over når du trener. Plutselig satt jeg der helt skammelig nykter å skjønte ingenting. Imo så er det bedre å blaze etter trening. For da får du matkick å starter restitusjon raskere. Bare vær obs på gyno.

Står litt om løfting å weed her https://www.t-nation.com/training/a-...-to-marijuana/

Om du bruker det strategisk så kan det faktisk booste resulatene dine.
Vis hele sitatet...
Obs på gyno? Hvorfor?
Fordi at regelmessig bruk av cannabis kan føre til Gynekomasti.

Ulike prekliniske studier har funnet at bruk av marihuana både kan øke østrogenproduksjonen hos menn og redusere testosteronproduksjonen som kan føre til gynekomasti.

https://www.esteemstudio.com.au/blog...o-gynecomastia
Sist endret av spongenova; 22. januar 2022 kl. 01:02. Grunn: kilde
Men er det der en pålitelig kilde? Nederst står det
Interested in Gynecomastia Surgery? Call the team at Esteem Cosmetic Studio on 1300 378 336 and schedule an appointment for an in-depth consultation.

Har aldri hørt eller opplevd selv noe som helst problem med gyno ved røyking. Det kan påvirke testonivå ja, men det hørtes litt drøyt ut synes jeg?
Hvis du i det hele tatt kommer deg så langt som på treninga xD
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok noen trekk av Pax’en og deretter en iskaffe. Funket overraskende bra!

Jeg trente verken bedre eller dårligere da jeg følger et fast program. Muligens litt bedre, for jeg var fryktelig fokusert.

Blir nok ikke noe vane uansett, men var gøy å teste ut.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Men er det der en pålitelig kilde? Nederst står det
Interested in Gynecomastia Surgery? Call the team at Esteem Cosmetic Studio on 1300 378 336 and schedule an appointment for an in-depth consultation.

Har aldri hørt eller opplevd selv noe som helst problem med gyno ved røyking. Det kan påvirke testonivå ja, men det hørtes litt drøyt ut synes jeg?
Vis hele sitatet...
Kanskje det ikke er allmenkjent enda, men ryktene om thc og gyno har eksistert så lenge jeg har trent. Det øker østrogennivåer, og de binder seg i reseptorene som du finner under niplene dine.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker alltid før trening, både styrketrening og løping/svømming. Vil tro det er individuelt hvordan det slår ut på hver enkelt. Det er få ting som er bedre enn den rolige langturen (løping) på søndager fjern med podcast på øret.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Kanskje det ikke er allmenkjent enda, men ryktene om thc og gyno har eksistert så lenge jeg har trent. Det øker østrogennivåer, og de binder seg i reseptorene som du finner under niplene dine.
Vis hele sitatet...
Men da skal man kanskje være litt disponert for gyno å regner jeg med? Iallfall helt nytt for meg
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt nytt for meg også. Googlet litt og det gjelder visst også for alkohol, steroider, amfetamin, heroin og til og med diazepam.

https://www.mayoclinic.org/diseases-...s/syc-20351793
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri brukt steroider, men har både drukket og røyket ganske mye. Oppdaget at jeg hadde fått gyno da jeg var rundt 25. ...har hele tiden trodd det skyldes røykinga. Heldigvis ganske mild form for gyno, men nok til at jeg synes det er sjenerende. Har forøvrig BMI på 24.