Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1705
Jeg klarte seriøst nesten ikke se på bildene jeg har på diverse kort for jeg ser helt fucka ut på de alle.

Idag var dagen jeg skulle få meg id kort og jeg satt litt å så på de gamle korta å tenkte ut hva som kunne vært bedre på de. Øya og ansikt er jo ikke så mye å gjøre med, men klippa meg hvertfall i helga sånn at jeg så litt normal ut.

Fikk se bilde etter de hadde tatt det og jeg så verre ut enn noen sinne!! Følte meg fresh og bra Idag også.

Haha er det sånn for alle? Får jo dårlig selvtillit
Jepp

Altså, jeg er fornøyd med det

Egentlig mer fascinert over at folk tenker motsatt, er jo bare et bilde av deg som brukes til dokumentasjon

Og bare for å avslutte på en litt mer medfølende måte. Jeg er langt i fra en gresk Gud selv, men man ser ut som man gjør, og når det kommer til id gir folk totalt faen
Sist endret av Ikkemathias; 6. desember 2021 kl. 16:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fornøyd med bilde av meg selv ja.
Men er jo ikke helt fornøyd med utseendet, så sånn sett heldig med bilde

Men ikke noe folk bryr seg merkverdig om..
Sykt fornøyd med passbildet men førerkortbilde er ille.
Absolutt ikke, førerkortet ser jeg ut som en slamp/stoner.
Passet ser jeg ut som en drapsmann.
Har hår på førerkort bildet derfor liker jeg det
Ser ut som en fjortis kriminell som har vært på epleslang, så ja.
Hadde sniffa masse ritalin samme dag som jeg skulle ta pass bilde, og røyka en joint rett før. Kanskje ikke det beste bilde av meg men gode minner Kom litt brått på at jeg plutselig skulle ta bilde den dagen
Pleier ikke glane på det men generelt liker jeg aldri bilder av meg selv
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Hadde sniffa masse ritalin samme dag som jeg skulle ta pass bilde, og røyka en joint rett før. Kanskje ikke det beste bilde av meg men gode minner Kom litt brått på at jeg plutselig skulle ta bilde den dagen
Vis hele sitatet...
Skulle ønske jeg også kunne skylde på at jeg var rusa på sertifikat og passet. Jeg bare ser kronisk helt jævlig ut. Spesielt sertifikatet, ser ut som jeg har blitt dratt gjennom en busk