Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 5388
Noen som har en god VPN til bruk av bit torrent?

Bruker i dag Norton 360 og får ikke lastet ned med sikker vpn
Bruker personlig protonvpn til streaming tjenester og nedlasting fra div sider.
mullvad, med wireguard.
Sitat av Riskremen Vis innlegg
Noen som har en god VPN til bruk av bit torrent?

Bruker i dag Norton 360 og får ikke lastet ned med sikker vpn
Vis hele sitatet...
Vil anbefale NordVPN på det sterkeste. Makser linja mi lett!

edit: makser med dobbel vpn også
Sist endret av FourHorsemen; 10. november 2021 kl. 15:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Torguard. Beste VPNen jeg har brukt, Veldig billig og! Bruker du koden tomspark får du 50% off.
Jeg bruker Mulvad, veldig fornøyd. Mange locations og god fart.
Har hørt mye bra om Mullvad i det siste. Anonym konto (er ikke mulig å opprette konto en gang) og support skal vist være veldig behjelpelige.

https://mullvad.net/no/
Spørsmål, hvorfor er folk (i Norge) de siste årene blitt så besatt av å bruke VPN for å laste ned torrents? Jeg har lasta ned ulovlig i sikkert tjue år uten noen som helst form for VPN og har aldri sett noe til konsekvenser av dette.
Sist endret av Dimergon; 11. november 2021 kl. 21:28.
Er vel de som laster opp mye som vil besytte seg.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Spørsmål, hvorfor er folk (i Norge) de siste årene blitt så besatt av å bruke VPN for å laste ned torrents? Jeg har lasta ned ulovlig i sikkert tjue år uten noen som helst form for VPN og har aldri sett noe til konsekvenser av dette.
Vis hele sitatet...
ditto! har tilogmed hosta egen torrent-tracker uten at noen brydde seg
Brukte nordvpn men får jo litt høyere ping og den ga meg noe grafikkbugs i Windows til tider så ble lei og fjernet den. Laster fortsatt ned film og seeder kun de påkrevde tre døgn for deretter å slette. Har vanskelig for å se for meg noe stort copyright-søksmål for å si det sånn
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Spørsmål, hvorfor er folk (i Norge) de siste årene blitt så besatt av å bruke VPN for å laste ned torrents? Jeg har lasta ned ulovlig i sikkert tjue år uten noen som helst form for VPN og har aldri sett noe til konsekvenser av dette.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg også lastet ned serier og filmer i alle år uten VPN uten at noe har skjedd men jeg er da ikke så naiv at jeg ikke tror ting kan forandre seg i framtiden. Ville sikkert vært mere bekymret vist jeg lastet opp store mengder serier/filmer. Bruker VPN i hovedsak når jeg er borte, på usikre nettverk og for å få tilgang til mere innehold på div streaming tjenester.
Har aldri brukt vpn for nedlasting av torrents, ikke fått noen bøter, og jeg har lasta ned siden 2008.

Har hørt om folk som har ftåt bøter, men ytterst sjelden.
Sitat av yomomma Vis innlegg
Har aldri brukt vpn for nedlasting av torrents, ikke fått noen bøter, og jeg har lasta ned siden 2008.

Har hørt om folk som har ftåt bøter, men ytterst sjelden.
Vis hele sitatet...
Hva om han kanskje er avhenig av å være oppkoblet gjennom VPN permanent? Da er det greit med en VPN leverandør som er torrent-vennlig!