Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2809
Har fått høre mye bra om heroin i det siste og har endelig fått kjøpt meg en liten 0,4g klump. Nå sitter jeg her og lurer på hvordan denne burde konsumeres for best mulig funk? Setter pris på alt av tips
Moralprekner ignoreres
Du spør om hvordan det inntas for best mulig opplevelse? Har du injisert noe før? Sniffet noe eller røyket noe før?
For best mulig funk, skyt det. 0,1-0,15g er en fin start.
Ingen moralpreik her. Men du åpner med "Har fått høre mye bra om heroin i det siste".
Utenom eufori, smertelindring, og ALT av uro og problemer i livet forsvinner for en liten stund, så lurer jeg på hva annet bra du har hørt?

Siden det er første gangen din ville jeg gått for sveising/røyking. Men siden du spør om en måte som gir best mulig funk. Så ville jeg ventet på svar fra noen som har god førstehånds erfaring med nålen.
Drit i nålen. Røyk eller sniff det. Less is more
Må si meg enig der. Prøver du først nåla, er det ingen vei tilbake. Jeg har sprøyteskrekk eller hadde sprøyteskrekk. Kunne svime av når jeg tok blodprøve. Kompis satt første smellen på meg. Klarte til slutt å gjøre det selv. Angrer som faen, sa til meg selv at jeg aldri skulle bli noen skitten søppelnarkis. Er ingen rus eller følelse som slår heroin. Så hvis du først ska prøve det, noe jeg ikke anbefaler. Snort det eller røyk det.
Best mulig funk blir vel injeksjon.
/thread


Ditt eget svar fra 7. september

7. september 2020
Vell. Har endelig skjønt hvor tett jeg var. Tok 5 rivo, 12 dias og 2 rosa redbull(Dobbel dose) og en shitload med pils og bønne for noen uker siden og havna på sykehuset fordi bestekompisen min trodde jeg hadde dævva. Har endelig skjønt at rus ikke er kult og har bestemt meg for å bli nykter. Ihvertfall til jeg blir voksen nok til å kunne ruse meg som belønning, ikke for å tøffe seg. Takk til alle tilbakemld. Morsomt å lese som nykter haha

Er planen overdose før du blir 18?
Sist endret av Superspurv; 28. desember 2020 kl. 18:45.
Anonym bruker
"Varsom Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drit i injeksjon, det er for narkiser eller folk som snart er det. Snort det i stedet, og ha som regel å holde 3 dager mellomrom mellom hver gang du ruser deg på det.
Dette er jo et rop om hjelp hele opplegget. Du skal da vel ikke begynne med heroin i den alderen? Da får du da heller røyke hasj å tenne på skolebøker.

Reodor Felgen
12 0
23. januar 2020
Jeg vet at dette er en historie, men den handler om rus så poster den her. Jeg går på skole og de siste ukene har jeg vært høy på skolen så og si hver dag. Har akk snakka med rektor angående at jeg tente på en sykkel hjelm og rundt 300 skolebøker (imens jeg var høy) og 10min etter jeg hadde kommet til timen igjen kom kontaktlæreren min og snakka med meg(imens jeg var høy). Han snakka med meg om at han var bekymra for at jeg rusa meg på skolen og på fritiden. Han sa at jeg. Hang med farlig folk osv. Vi snakka i rundt 1t.

Heldigvis er jeg ganske sikker på at jeg fikk overbevist både rektor og kontaktlærer. No one can stop me hahahahaha

Er det noen andre enn meg som har noen lignende historier? Evt på jobb eller universitet eller barneskolen?

Jeg var foresten høy i mens jeg skrev innlegget. Noe jeg er fortsatt ahahahah
Sist endret av Taxidriver; 28. desember 2020 kl. 21:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Må være troll
Sitat av colakork Vis innlegg
Må være troll
Vis hele sitatet...
Det, eller enda et lite brødhue i tenårene som det er blitt mange av her i det siste synes jeg.
Etter jeg fikk roet meg ned litt så skjønnte jeg at dette ikke var noen god idé. Bytta klumpen min mot en 2er brunt istedenfor. Piller og hasj er morro, men velger å ikke dra den lenger
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Troll ja
Sitat av Reodor Felgen Vis innlegg
Etter jeg fikk roet meg ned litt så skjønnte jeg at dette ikke var noen god idé. Bytta klumpen min mot en 2er brunt istedenfor. Piller og hasj er morro, men velger å ikke dra den lenger
Vis hele sitatet...
Lurt. Litt dumt å kaste seg på det "sterkeste" så tidlig.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fra dine tidligere historier om påtenning av hjelm,300 bøker,rus og sykehusopphold. Alt dette så ringer bjellene til barnevernet momentant, ikke bare rektor. Seems legit
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Prøver du først nåla, er det ingen vei tilbake. Kunne svime av når jeg tok blodprøve. Kompis satt første smellen på meg. Klarte til slutt å gjøre det selv.
Vis hele sitatet...
Når en leser og hører at folk sier sånne ting, noe alle jeg har av nære som setter så er det greit å lytte. De ønsker bare vel, og jeg har aldri møtt noen som setter som ikke sier det.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drit i injeksjon, det er for narkiser eller folk som snart er det. Snort det i stedet.
Vis hele sitatet...
Du er fortsatt ''narkis'' hvis du snorter det. Misbruk er misbruk.

Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Dette er jo et rop om hjelp hele opplegget.
Vis hele sitatet...
Absolutt, blir nesten for dumt til å være sant. Uansett greit å bli sett/hørt uansett for TS så noe godt kommer det jo ut av det.

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Det, eller enda et lite brødhue i tenårene som det er blitt mange av her i det siste synes jeg.
Vis hele sitatet...
Amen. Mye av de samme spørsmålene som går igjen også, but it is what it is.

Sitat av Reodor Felgen Vis innlegg
Etter jeg fikk roet meg ned litt så skjønnte jeg at dette ikke var noen god idé. Bytta klumpen min mot en 2er brunt istedenfor. Piller og hasj er morro, men velger å ikke dra den lenger
Vis hele sitatet...
Prøv å tenk igjennom sånne avgjørelser så slipper du å gå på en smell. Folk sier ikke at det er ett helvette for at det er morsomt å si det. Risikovurderingen din er noe mangelfull, dvs. ikke tilstedeværende. Jobb med det på nyåret nå, godt nyttår!