Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2815
Hvor lenge bør man vente før man tar neste dose med speed? Hvordan kan man beregne en brukerdose uten vekt?
Hvorfor vente? Del 1 gram opp i 10 like store streker.
Snakker vi om bør, så er svaret for helsemessige årsaker så lenge som mulig. Hva er det du vil oppnå? Hvis du legger litt mer enn to linjer inn i åpningsinnlegget ditt så får du et mye mer treffende svar.
Det var da dumt
Trådstarter
13 0
Sitat av Relevant Vis innlegg
Snakker vi om bør, så er svaret for helsemessige årsaker så lenge som mulig. Hva er det du vil oppnå? Hvis du legger litt mer enn to linjer inn i åpningsinnlegget ditt så får du et mye mer treffende svar.
Vis hele sitatet...
Vil ha en behagelig rus der energi nivået er på topp. Hvis dere bruker speed, hvor lenge venter dere før neste dose? Forresten, Er det noe problem å blande ksalol, hasj og speed?
Sist endret av drummedaren; 3. november 2020 kl. 18:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs styrken på stoffet.
Jeg har pleid å starte veldig smått og så kjenne det an. Kanskje vente 3-4 timer.
Husk at det er viktig med SMÅÅ doser.

Og du kan risikere rusutløst psykose om du blander hasj og speed. Vil ikke anbefale det.
Det var da dumt
Trådstarter
13 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spørs styrken på stoffet.
Jeg har pleid å starte veldig smått og så kjenne det an. Kanskje vente 3-4 timer.
Husk at det er viktig med SMÅÅ doser.

Og du kan risikere rusutløst psykose om du blander hasj og speed. Vil ikke anbefale det.
Vis hele sitatet...
Takk for svar! men hvordan i alle dager skal jeg greie å finne ut dosen uten vekt? Har tatt det hver 4 time siden i går og føler egentlig ikke så mye virkning.
Greia er at uansett om du hadde hatt vekt så vet du ikke hvor mange % virkestoff det er i produktet ditt eller om det inneholder meth som vil gjøre produktet sterkere så en vekt vil egentlig ikke ha så mye for seg uansett. Du får bare prøve litt, fungerer det fint? Ja da vet du sånn ca hva som er en fin dose også får du redosere med litt når du føler for det. Fungerer det ikke så har du tatt for lite og du må ta litt mer eller så er i verste fall greiene dine bunk..

Husk du kan alltids ta mer men ikke mindre som man pleier å si
Sist endret av Alge; 3. november 2020 kl. 18:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det var da dumt
Trådstarter
13 0
Sitat av Alge Vis innlegg
Greia er at uansett om du hadde hatt vekt så vet du ikke hvor mange % virkestoff det er i produktet ditt eller om det inneholder meth som vil gjøre produktet sterkere så en vekt vil egentlig ikke ha så mye for seg uansett. Du får bare prøve litt, fungerer det fint? Ja da vet du sånn ca hva som er en fin dose også får du redosere med litt når du føler for det. Fungerer det ikke så har du tatt for lite og du må ta litt mer, eller så er i verste fall greiene dine bunk..
Vis hele sitatet...
Bra det er noen som har litt peiling enn meg. Siden jeg er usikker på om jeg faktisk har opplevd en ordentlig digg session så lurte jeg på om du kan dele opplevelsen din? Hvis du bruker det ofc
Tja, speed er ikke my drug of choice. Det virker som om noen får veldig sterk eufori av speed mens andre får mye mindre, men min opplevelse er økt energi, motivasjon og fokus, mild til moderat kroppslig og kognitiv eufori og pratesyk. På små doser så er rusen veldig subtil og fokus og energi er det som merkes mest da, sitte å game blir feks mye morsommere og man kan prestere litt bedre i mange tilfeller. Når dosene øker så øker euforien og energien, men også "stuke faktoren" altså du får plutselig oppheng i noe fille ting som å skru fra hverandre alt som er for "fikse" det å kan bruke timesvis på sånne ting som ellers ville vært kjedelig, men som plutselig oppleves som super stimulerende. Prestasjon går betraktelig ned iforhold til små/middels doser og du er mer ruset enn stimulert på høye doser.

Personlig foretrekker jeg en middels dose, der ting jeg vanligvis liker å drive med som gaming blir veldig morsomt uten at jeg blir "stuka", men nok til at jeg får en liten god følelse i kroppen i tillegg. En kopp kaffe passer utmerket til en middels liten dose speed imo. Dette er sånn jeg opplever det da og er ikke sikkert du føler det sånn, noen jeg kjenner blir bare anspente og angstfulle av speed, ingen eufori. Håper ikke innlegget ble for rotete

Ett tips er å gå å gi seg mens leken er god sånn at du får sove og spise til natta. Sitte våken i dagesvis nesten uten å spise eller drikke er drepen for psyken. Kjenner folk som sitter i dagevis, sitter små psykotiske å prater piss med seg selv på dag 4, men tror dem er konger i alt fra spill til snekker arbeid som egentlig bare er rot og piss, reine tragikomedien.

Også vil jeg legge til at speed må kombineres med en aktivitet for at det skal være morsomt for meg som fest eller gaming osv.. Det er ikke sånn som med hasj eller opiater osv at du kan sitte stille i soffaen foran tvn å ha det kult, imo.
Sist endret av Alge; 3. november 2020 kl. 19:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skal aldri blande uppers og downers. Fare for overdose med benzo og sentralstimulerende..

Og speed er ikke "digg" så hvis du venter på en digg følelse har du tatt feil stoff.
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om man tar speed iver flere dager kan man få en ganske kjip nedtur. Nå har jeg tatt moderate doser speed i over en uke med en dag innimellom uten. Jeg har sovet om natten og fungert greit men de siste dagene har jeg merket en sykt kjip nedtur. Alt føltes håpløst og alt er motsatt av å være speeda
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du skal aldri blande uppers og downers. Fare for overdose med benzo og sentralstimulerende..

Og speed er ikke "digg" så hvis du venter på en digg følelse har du tatt feil stoff.
Vis hele sitatet...
Hvor har du lært dette om jeg tør spørre?
Det lurer jeg å på hvor han lært. Selvfølgelig er ikke opp å ned det perfekte foe hjertet. Men er man ellers frisk, fin i formen og ingen underliggende hjerte problemer å holder deg innen for rimelighetens grenser på dosering.

Jeg personlige tok aldri amfetamin uten rivo eller / og xanax. Følte nøtter tar vekk eventuelle ubehageligheter som speed ofte kan gjøre med tanke på alt av dritt som denner stuket ut med. Itillegg er quetiapine og xanor,rivo rett før nedturen tar overhånd helt hærlig. Masse mat, snop, drikke og gjerne noe ganja om psyken din takler den type kombo.

Men for all del vær dose observant om man ikke har noe særlig til toleranse. Å hold alkoholen unna denne komboen.

Lykke til n' Have fun

PS! Personlig gir meg amfetamin eufori, en deilig følelse fra topp til tå. Men den blir svakere å svakere jo lengre du kjører på.

Ang. Redosering, dette er noe du merker selv. Det har 100% forskjellig fra person til person. Når du kjenner amfen begynner å avta er det entenn tid på redosering eller gjøre deg klar for nedturen å gjøre den mest mulig komfortabel =)
Sist endret av eRixn; 3. november 2020 kl. 23:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En brukerdose kan ikke veies, noe speed er super potent anna er utblanda og svakt.

Jeg pleier alltid starte med en liten stripe på størrelse med en fyrstikk. Start med lite, ta heller litt mer hvis det ikke funker bra.

Redoser når du kjenner at energien avtar, det kan ta fra 1 til 5 timer.

Har du tatt det i over 12 timer så holder det deg bare våken, og selve happyfølesen forsvinner.
Da kan en matbit og vann funke bedre en en ny stripe.

En kopp kaffe med litt ekstra oppi kan virkelig sette deg tilbake i god form også =)

Elerså ser jeg du har fått mange gode tips fra andre her!
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser flere anbefaler kaffe og speed. Selv er kaffe en skikkelig booster for alle ubehagelige bivirkninger på speed som takykardi, hjertebank, skjelving, trykk i hodet, brystsmerter. Jeg har googlet det og sett at det ikke anbefales da det gir en ekstra påkjenning på hjertet.
Gitt at du tar amfetamin/meth og kun det, samt at du er "frisk" i fra før
og enten dropper eller snorter, vil som regel det verste som kan skje
være at du ender opp med å kaste opp.
Det var da dumt
Trådstarter
13 0
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Gitt at du tar amfetamin/meth og kun det, samt at du er "frisk" i fra før
og enten dropper eller snorter, vil som regel det verste som kan skje
være at du ender opp med å kaste opp.
Vis hele sitatet...
skyter speed. Derfor er jeg litt smålig nervøs for å skyte for ofte.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skyter speed, vet ikke hvordan du skal dosere det, vet ikke om du har opplevd en "god sesh". Faen ass
Det var da dumt
Trådstarter
13 0
Skulle være skyter og snorter*** Stoler ikke på øynene mine når det kommer til å finne riktig dose ass.
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen her som vet hvor lang tid det tar før lykkestoffene og det som blir fucka av speed er nogen lunde tilbake til «normalen» etter noen dager med moderate doser speed? (Har sovet hver natt)

Til du som lurer på dosen: ta så lite som mulig!! Å skyte speed før du vet hvor stor dose som skal til hørtes ikke spesielt lurt ut. Vil råde deg til å begynne med å snorte først. Vet også at om man skyter speed så går man ikke tilbake til andre måter å innta det. Det er et søppelstoff i mine øyne. Har gått på en sprekk her Og angrer bittert
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen her som vet hvor lang tid det tar før lykkestoffene og det som blir fucka av speed er nogen lunde tilbake til «normalen» etter noen dager med moderate doser speed? (Har sovet hver natt)
Vis hele sitatet...
Jeg bruker kun amfetamin/meth og jeg bruker det daglig hvis jeg kan.
Det har jeg gjort i mange år.
Ingen ting å sove på eller for eventuelle nedturer.

Fordelen sånn jeg ser det er at jeg relativt lett kan gå av ved behov.
Har jeg ikke råd en uke så bruker jeg ikke. Overlever det helt fint.

Men jeg husker ikke lengre hva som er "normalt" eller hva som er meg.

Jeg sover annerledes og spiser mer og blir klart mer irritabel/sint.
Det gir seg etter ca.2 uker.
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det hørtes heftig ut og ta hver dag, du må jo være tom for alle lagre i hjernen som produserer dopamin, serotonin, endorfiner osv? Jeg trodde man måtte ha en pause innimelllm for å stabilisere seg litt..

Om noen her får nedtur, Hvir lenge varer det vanligvis?
Sitat av drummedaren Vis innlegg
skyter speed. Derfor er jeg litt smålig nervøs for å skyte for ofte.
Vis hele sitatet...
Hvordan har det seg at du skyter speed, men kommer på freak for å spørre om hvordan effekten er og hvordan du skal dosere osv osv? Aldri drevet med nåler selv, men har alltid sett for meg at det liksom er for junkies eller i det minste erfarende brukere. Det virker ikke som du har så mye erfaring så må si jeg ble ganske overasket over at du skyter speed.
Det var da dumt
Trådstarter
13 0
Sitat av Alge Vis innlegg
Hvordan har det seg at du skyter speed, men kommer på freak for å spørre om hvordan effekten er og hvordan du skal dosere osv osv? Aldri drevet med nåler selv, men har alltid sett for meg at det liksom er for junkies eller i det minste erfarende brukere. Det virker ikke som du har så mye erfaring så må si jeg ble ganske overasket over at du skyter speed.
Vis hele sitatet...
Fordi jeg aldri får en sånn "sjuk" digg følelse av speed så ble faktisk usikker på om dosering var riktig og at jeg gjør det riktig. Har erfaring på en del andre, men ikke speed.
Speed har forholdsvis lav wow-faktor. Meth kan ha litt wow-faktor, men det blekner i forhold til MDMA. Ikke at jeg driver med sånn særlig men har gjort det før.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Speed har forholdsvis lav wow-faktor. Meth kan ha litt wow-faktor, men det blekner i forhold til MDMA. Ikke at jeg driver med sånn særlig men har gjort det før.
Vis hele sitatet...
Da har du sannsynligvis ikke skutt en stor nok dose av hverken speed eller Meth.

Mener at mdma blekner i forhold.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser flere anbefaler kaffe og speed. Selv er kaffe en skikkelig booster for alle ubehagelige bivirkninger på speed som takykardi, hjertebank, skjelving, trykk i hodet, brystsmerter. Jeg har googlet det og sett at det ikke anbefales da det gir en ekstra påkjenning på hjertet.
Vis hele sitatet...
Hjelper ikke å Google det, du må teste det ut selv for å kunne uttale deg om det er bra eller ei.

Men hey, vi snakker om amfetamin...det er ikke kjent som det beste for kropp og sjel.

Men litt amf i kaffen etter litt mat, det gjør underverker for en sliten kropp. Wops, så er du i den fineste form.

Anbefales, men sikkert ikke bra for kroppen...