Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1848
Jeg kjøpte 1g coke fra en lokal dealer som sa det var 70% rent og jeg har ikke prøvd coke tidligere. Føler jeg ikke får noe veldig effekt av coken, men har lest at det kan være fordi jeg akkurat har begynt med det.

En kar fra østlandet prøvde det i dag og sa det var mel, at jeg har blitt scamma.

Når jeg tar «coken» under leppa så blir jeg litt nummen, men blir ikke nummen i nesa når jeg sniffer. Det svir heller ikke.

Hvordan kan jeg vite at jeg har blitt scamma? Eller er det bare dårlig coke?
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det er scam.
BeamerBoy1's Avatar
Trådstarter
32 5
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja det er scam.
Vis hele sitatet...
Det var dumt. Betalte heftig sum for 1g
Ta ett par bilder og last opp, gjerne med litt lys. Hva lukter den ?
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det burde være lett å merke om det er mel på smaken og konsistensen.
Hadde det vært 70% så ville du nok ha kjent noe
Er det en seriøs selger så skal du ha det du betaler for. Jeg vil tippe du betalte over tusen kroner for det også. Klag, og krev kompansasjon.
Scammet har du jo blitt uansett.

Ta resten av det du har igjen, fyll et vanlig glass med vann. Hell det oppi. Det som legger seg på bunnen og tilslutt kommer opp til overflaten som olje er brus. Resten er bare å kaste. Bruk en pumpe/sprøyte for å få opp oljen. Ta det på en tallerken som du har hatt i steikeovnen på 50 grader.

må ikke være varmere en at du kan ta på den og du ikke brenner deg.
Er ikke kokain i salt form vannløselig? De få gangene jeg har laget crack brukte jeg kokain,vann, og natron.
Den oljen du snakker om dannes når man varmer den løsningen, å blir til kokain base (crack) når den kjøles ned.
Om du lager røykebrus uten å gjøre om til freebase først så waster du mye.

Kokain blir ikke automatisk base ved å blande natron og vann..

Men jo det løser seg opp. Ta en stein, leg den i glasset følg med på trailsen, er den grå/farget er det utblanda. La glasset stå helt rolig ikke rør eller mong med det. Så får du se hva som skjer

Glemte selvfølgelig ammoniakken.. 1 del salmiakk pr 4 deler vann i glasset. La det stå.
Sist endret av Stearinlys; 23. juni 2020 kl. 11:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Er det en seriøs selger så skal du ha det du betaler for. Jeg vil tippe du betalte over tusen kroner for det også. Klag, og krev kompansasjon.
Vis hele sitatet...
«Klag og krev kompansasjon» trur du det finnes et forbrukerråd i den bransjen her med 5 års reklamasjonsrett samt klagerett med trygghetsgaranti oppå der igjen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
«Klag og krev kompansasjon» trur du det finnes et forbrukerråd i den bransjen her med 5 års reklamasjonsrett samt klagerett med trygghetsgaranti oppå der igjen?
Vis hele sitatet...
Tviler på at han tror det, men det er i hvert fall ikke noe vits å handle mere av han uten å klage. Setter man ikke ned foten får han bare mere mel.

Er så enkelt som at du krever å bytte resten av varen mot pengener som tilsvarer mengden du har igjen. Nekter han dette handler du aldri av han igjen, enkelt og greit. Er det virkelig bra vare som han hevder så får han solgt det til noen andre.

Begynner du med trusler osv får du enten grisebank selv, eller onkel blå på døra. Dessuten er det tragisk å synke til det nivået når du bare kan finne en annen å handle av uansett.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Styr unna alt som er matt/pulver
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
«Klag og krev kompansasjon» trur du det finnes et forbrukerråd i den bransjen her med 5 års reklamasjonsrett samt klagerett med trygghetsgaranti oppå der igjen?
Vis hele sitatet...
Viss dealere lurer kundene sine så er det kort vei til at noen snitcher ned hele opplegget de driver med.
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Om du lager røykebrus uten å gjøre om til freebase først så waster du mye.

Kokain blir ikke automatisk base ved å blande natron og vann..

Men jo det løser seg opp. Ta en stein, leg den i glasset følg med på trailsen, er den grå/farget er det utblanda. La glasset stå helt rolig ikke rør eller mong med det. Så får du se hva som skjer

Glemte selvfølgelig ammoniakken.. 1 del salmiakk pr 4 deler vann i glasset. La det stå.
Vis hele sitatet...
Jo det blir det, eneste forskjellen om man bruker ammoniak er at det blir et renere produkt

"mix 2 parts ok coke HCL for 1 part baking soda in 20 ml of
water. Heat solution gently until white precipitates form, and stop heating when precipitation stops. Filter and keep precipitate. wash precipitate once with water (this procedure usually omitted in street product). Dry 24 hours under heat lamp. Voila. The product is much less pure (there is lots of baking soda left) but the procedure is safer."

https://erowid.org/chemicals/cocaine/crack_info1.shtml
BeamerBoy1's Avatar
Trådstarter
32 5
Har snakka med dealeren og han sier at han ikke har blanda det ut, men han som solgte det til dealeren min kan ha gjort det.

Østlendingen sa i dag at det var våt amf, har ikke prøvd rent amf tidligere så kan ikke bekrefte det
Så... Du prøvde noe som skulle være 70% ren cola, men det ga ikke funk... Også har kompisen din i ettertid ment at det var amfetamin?
Er det noe man får funk på, så er det amfetamin. Dette kan jo umulig stemme.
Sitat av BeamerBoy1 Vis innlegg
Har snakka med dealeren og han sier at han ikke har blanda det ut, men han som solgte det til dealeren min kan ha gjort det.

Østlendingen sa i dag at det var våt amf, har ikke prøvd rent amf tidligere så kan ikke bekrefte det
Vis hele sitatet...
Kan du stole på denne dealeren? Er han er nær venn av deg? Og da mener jeg nær venn, ofte er "drugskompiser" ikke noen man kan stole særlig på. Og bare det faktumet at han sier at han som solgte det til han kan ha blandet det ut får det til å lyse store røde varsellamper for meg, høres ut som en som har bøffa deg og prøver å ro seg ut av situasjonen
BeamerBoy1's Avatar
Trådstarter
32 5
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Kan du stole på denne dealeren? Er han er nær venn av deg? Og da mener jeg nær venn, ofte er "drugskompiser" ikke noen man kan stole særlig på. Og bare det faktumet at han sier at han som solgte det til han kan ha blandet det ut får det til å lyse store røde varsellamper for meg, høres ut som en som har bøffa deg og prøver å ro seg ut av situasjonen
Vis hele sitatet...
Han er ikke en kompis, bare en dealer. Møter han bare når jeg skal kjøpe.

Tror jeg skal prøve å finne meg en annen dealer, er enig med hva flere her skriver