Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1514
Heisann Freaks,

Sitter hos en kompis som skal ta Salvia 10x og lurte i den anledning på om dere har noen tips/advarsler? Har drukket litt så har ikke noen nerver og min kompis har gjort det flere ganger. Har lest en del om stoffet men ikke noe relatert til set og setting da jeg har inntrykket av at det spiller liten rolle mtp. turen. Skal sies at jeg har røyket om syns det hele ble litt vell spontant (Fikk tilbudet for 1t siden), har ikke gjort det om det var LSD/flein liksom, men man mister vell helt egoet sitt instant og tenkte da at forberedelser kanskje ikke var så nødvendige? Takk for svar og ha en ellers fin kveld =)

Edit; Glemte å legge med bilde pluss at jeg lurte på om noen har testet den samme sorten?
Sist endret av SoppVandreren; 26. desember 2015 kl. 23:07.
10x er vell relativt svakt. Men røyker en nok, så får en jo god effekt uansett. Det er en litt spesiell rus, vanskelig å beskrive.
Hvis du lett blir skremt, eller ikke liker når sinnstilstanden blir fort og mye endret, så er vell ikke dette noe for deg.
Kanskje du burde ta det når du er edru, så kan du tenke litt mer over hva du putter i kroppen. Du kan jo og se hvordan folk reagerer på youtube.
Har røyka salvia en gang og det frister ikke å gjøre det igjen. Jeg fyrte opp litt 40X i en bong, fikk tatt en tredjedel av trekket før jeg begynte å hoste. Husker jeg tenkte at nå var dette stappet bortkastet, men det er det siste jeg husker! Kom til meg selv igjen liggende på gulvet å sikle, jeg satt i en stol når jeg røyka... Jeg hadde ikke vært borte mere enn noen minutter.
Klarnet ganske fort opp i hodet, men jeg svettet som faen i en times tid etterpå. Svettet så jeansen jeg brukte ble gjennomvåt. Jeg endte opp med å sitte i dusjen til det værste gikk over.

Etter dette så røyket jeg ikke mere salvia selv, men et par kompiser fikk teste. De reagerte på lignende måte som meg selv. En ble helt paralysert å satt helt stiv i en sofa, en annen fikk skikkelig noia, klorte seg i ansiktet å hylte og skrek. Han løp ut av huset uten at jeg fikk stanset han, Fant han igjen liggende å ule ute på plenen..
Må sies at vi alle er over snittet erfarne når det kommer til rusmidler, men salvia finner jeg ingenting positivt å si om.

Så hvis det fortsatt frister, kjør på SoppVandrerne!
Folk jeg har møtt har sagt at de ikke vil gjøre det igjen, men var en facinerende/fucka/unik opplevelse å ha i bakhodet. Du dør nok ikke, er ingen garanti for at det blir artig heller. Intenst blir det nok. 10x er vel helt grei styrke. Ditt valg.
Iogmed at han ikke har kommentert her etterpå, så er han vel "MrLostInSpace" atm
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Om du har erfaring med LSD/Fleinsopp vil du ikke bli "tatt på senga". Salvia virker raskt og er merkelig men personlig synes jeg det hele får et litt komisk preg: Det du opplever blir så bisart at jeg bare ler av alt, men med forbehold: Hadde jeg opplevd de samme tingene på LSD/Psilocybin hadde jeg nok frika totalt ut.

Salvia varer jo utrolig mye kortere, så man rekker egentlig ikke å bli så påvirket av det man opplever under den korte rusen.
Sitter her og pilser fremdeles, prøvde litt på en vaporizer men fikk lite til null funk, eneste musikken som ble litt mer innflytende. Sitter og prater om å ta mere men er veldig usikker, føler hverken press eller stress. Har som sagt sett og lest en del om stoffet, men ville bare høre litt førstehånds opplevelser og eventuelle tips. Skal være lenge våken så søvn er ikke noe problem om det er vanskelig etter trippen (Noe jeg ikke kan huske å ha lest at det blir). Har tatt annen psykedelika før, og vet at en Salvia-tur er kort og intens. Hadde nok ikke tatt det samme om det varte noe lengre. Det frister mye da jeg har lest og hørt masse spennende om stoffet.
Du bør ha høy temperatur når du røyker Salvia, så bruk stormlighter e.l. Hold røyken inne så lenge du orker (typ 30 sek).
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan gikk det?