Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  796 114840
Hvilke champs (driter i lane/rolle) anbefaler dere å hardcarrye med? Har gått såpass lei nå av folk som stikker AFK i ranked nå, og ønsker gjerne og vinne litt.
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Hvilke champs (driter i lane/rolle) anbefaler dere å hardcarrye med? Har gått såpass lei nå av folk som stikker AFK i ranked nå, og ønsker gjerne og vinne litt.
Vis hele sitatet...
Zac med 6 Warmogs
Sitat av Sterain Vis innlegg
Zac med 6 Warmogs
Vis hele sitatet...
Seriøse svar plz. Riot nerf unserious plz.


Men seriøst, trenger råd fra noen som har carrya litt før.
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Seriøse svar plz. Riot nerf unserious plz.


Men seriøst, trenger råd fra noen som har carrya litt før.
Vis hele sitatet...
Hva er useriøst med Zac og 6 warmogs? OP as fuck :P

But srsly tho, prøv en god fighter som f.eks Aatrox.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Hvilke champs (driter i lane/rolle) anbefaler dere å hardcarrye med? Har gått såpass lei nå av folk som stikker AFK i ranked nå, og ønsker gjerne og vinne litt.
Vis hele sitatet...
Mid: Kassadin, Zed, Karthus eller Twisted Fate
Top: Jax, Renekton, Zac, Singed eller Tryndamere
AD carry: Corki, Vayne, Caitlyn eller Varus
Jungle: Jarvan, Rammus, Zac, Vi eller Hecarim
Support: Thresh, Blitzcrank, Nami, Janna eller Leona

Velg et par av disse og spam de som faen i solo queue.
Ikke bytt mellom flere enn 5 champions.
Varus, Vayne og Jarvan fikk meg nettop fra promo til Platinum 4 på smurfen min. 110 games.
Tips: Finn champions du synes er gøy å spille. Bli døds god med disse.
League blir så syyyykt mye goyere.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Hvilke champs (driter i lane/rolle) anbefaler dere å hardcarrye med? Har gått såpass lei nå av folk som stikker AFK i ranked nå, og ønsker gjerne og vinne litt.
Vis hele sitatet...
Kom meg fra bronze til gold med caitlyn. Veldig sterk vist du holder deg litt bak og tar masse damage.
Mid: Fizz eller kass
ADC: Vayne eller cait
Jungle: Elise eller jungle (gå dmg, ikke tank)
top: kennen eller jax
ikke spill supp
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Mid: Kassadin, Zed, Karthus eller Twisted Fate
Top: Jax, Renekton, Zac, Singed eller Tryndamere
AD carry: Corki, Vayne, Caitlyn eller Varus
Jungle: Jarvan, Rammus, Zac, Vi eller Hecarim
Support: Thresh, Blitzcrank, Nami, Janna eller Leona

Velg et par av disse og spam de som faen i solo queue.
Ikke bytt mellom flere enn 5 champions.
Varus, Vayne og Jarvan fikk meg nettop fra promo til Platinum 4 på smurfen min. 110 games.
Tips: Finn champions du synes er gøy å spille. Bli døds god med disse.
League blir så syyyykt mye goyere.
Vis hele sitatet...
Da blir det TF, Kennen, Jax, Vayne, Corki, Cait. (basert på hvor jeg havner.

Tyvm for tipsene, da vet jeg iallefall hvem jeg ikke skal spille.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Da blir det TF, Kennen, Jax, Vayne, Corki, Cait. (basert på hvor jeg havner.

Tyvm for tipsene, da vet jeg iallefall hvem jeg ikke skal spille.
Vis hele sitatet...
spill corki mens han enda er op.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Seriøse svar plz. Riot nerf unserious plz.


Men seriøst, trenger råd fra noen som har carrya litt før.
Vis hele sitatet...
Elise, Zed, Kayle og Ahri er sånn passe broken og morsomme å spille
Sett opp en liste med champs du føler du kan.. Vær helt ærlig.
Etter listen er satt opp så spiller du bare de champsene som står på listen. Ikke vik.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Hvilke champs (driter i lane/rolle) anbefaler dere å hardcarrye med? Har gått såpass lei nå av folk som stikker AFK i ranked nå, og ønsker gjerne og vinne litt.
Vis hele sitatet...
How to win SoloQ:
- Lær deg 2 champs i hver rolle. Da kan du alltid gi de på laget det de ønsker. (du som skal komme opp og må da ofre litt).
- Skriv minst mulig. Hver gang du skriver bruker du unødvendig tid, kun skriv for å holde moralen oppe eller for viktig informasjon. Hvis laget gjør det bra skryt av de, men pass på at de ikke blir cocky. Hvis en gjør det dårlig, fortell han at det går greit og at han bare må spille forsiktig så går det bra etterhvert. (Flameing fører kun til en haug med ukonsentrerte spillere, trolls og leavers). En litt usportslig ting, men som faktisk funker er å gjøre enemy team opperksom på at en en på laget de sitt gjør det dårlig. f.eks "sorry about that lux mid...". De kommer til å flame han hardere og alle på de sitt lag mister konsentrasjonen.
- Lær deg ordentlig strategier. Mange games tapes fordi folk rett og slett ikke klarer å fullføre gamet. (Står hele enemy laget å pusher mid uten å få gjort dmg på tårnet? Send en for å splitpushe en annen lane f.eks.) Alltid ha gang i gamet. Hvis du har kunnskap nok klarer du å lede hele laget til seier med kloke avgjørelser.
- Husk, et game er aldri tapt før nexus sprenger så hold motet oppe hele veien.

Utenom dette så er det kun mechanics som avgjør gamet.

Champions som kan hardcarrye: Alle champs som er litt beefy men også gjør tons of dmg. Helst med CC. Det er flere som kan hardcarrye og, men de er litt mere avhengig av teamet.
Sist endret av iMAGINE123; 9. oktober 2013 kl. 15:50.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Hvilke champs (driter i lane/rolle) anbefaler dere å hardcarrye med? Har gått såpass lei nå av folk som stikker AFK i ranked nå, og ønsker gjerne og vinne litt.
Vis hele sitatet...
Du kan spille den beste championen i gamet og tape. Bare spill det du er god med, så går det nok bedre.


Btw, Teemo er ikke "sinnsykt op" som folk prøver å si her. lol

Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Hvilke champs (driter i lane/rolle) anbefaler dere å hardcarrye med? Har gått såpass lei nå av folk som stikker AFK i ranked nå, og ønsker gjerne og vinne litt.
Vis hele sitatet...
Du kan spille den beste championen i gamet og tape. Bare spill det du er god med, så går det nok bedre. Jeg har også ofte suksess med cheesy ting, som Irelia mid.


Btw, Teemo er ikke "sinnsykt op" som folk prøver å si her. lol
Sitat av Kriis Vis innlegg
Btw, Teemo er ikke "sinnsykt op" som folk prøver å si her. lol
Vis hele sitatet...
Han er ikke OP nei, men om noen får en god start med han og han får et lite overtak, så blir han så sinnsykt irriterende å spille mot.
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
How to win SoloQ:
- Lær deg 2 champs i hver rolle. Da kan du alltid gi de på laget det de ønsker. (du som skal komme opp og må da ofre litt).
- Skriv minst mulig. Hver gang du skriver bruker du unødvendig tid, kun skriv for å holde moralen oppe eller for viktig informasjon. Hvis laget gjør det bra skryt av de, men pass på at de ikke blir cocky. Hvis en gjør det dårlig, fortell han at det går greit og at han bare må spille forsiktig så går det bra etterhvert. (Flameing fører kun til en haug med ukonsentrerte spillere, trolls og leavers). En litt usportslig ting, men som faktisk funker er å gjøre enemy team opperksom på at en en på laget de sitt gjør det dårlig. f.eks "sorry about that lux mid...". De kommer til å flame han hardere og alle på de sitt lag mister konsentrasjonen.
- Lær deg ordentlig strategier. Mange games tapes fordi folk rett og slett ikke klarer å fullføre gamet. (Står hele enemy laget å pusher mid uten å få gjort dmg på tårnet? Send en for å splitpushe en annen lane f.eks.) Alltid ha gang i gamet. Hvis du har kunnskap nok klarer du å lede hele laget til seier med kloke avgjørelser.
- Husk, et game er aldri tapt før nexus sprenger så hold motet oppe hele veien.

Utenom dette så er det kun mechanics som avgjør gamet.

Champions som kan hardcarrye: Alle champs som er litt beefy men også gjør tons of dmg. Helst med CC. Det er flere som kan hardcarrye og, men de er litt mere avhengig av teamet.
Vis hele sitatet...
Vet hvordan jeg skal spille, alt som har med moral etc., og strategien "pek ut deres feil" er brukt opp og i mente, men det jeg trenger er bare å vite hvilke champs dere har hatt suksess med, personlig har jeg klart mest solid "carry" rate som Lee Sin Jungle & Top, Kennen top, Cait/Lucian/Graves/Vayne bot (minst med Vayne, da hun er så squishy) og Lux/Xerath Mid.

Sitat av Kriis Vis innlegg
Du kan spille den beste championen i gamet og tape. Bare spill det du er god med, så går det nok bedre.


Btw, Teemo er ikke "sinnsykt op" som folk prøver å si her. lol

Vis hele sitatet...
KK, da går jeg Soraka Mid carry then.


Nei, er klar over dette, men ønsker å vite hvem dere anbefaler, da jeg personlig ikke helt finner ut hvilke jeg burde bruke til dette.


Og Teemo shrooms er vel det eneste som er OP med han, da de varer i 10 min og slower mye. (gratis 10 min wards + Slow til junglere) Og han er sinnsykt irriterende.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Vet hvordan jeg skal spille, alt som har med moral etc., og strategien "pek ut deres feil" er brukt opp og i mente, men det jeg trenger er bare å vite hvilke champs dere har hatt suksess med, personlig har jeg klart mest solid "carry" rate som Lee Sin Jungle & Top, Kennen top, Cait/Lucian/Graves/Vayne bot (minst med Vayne, da hun er så squishy) og Lux/Xerath Mid.
Vis hele sitatet...
Finn tier list for denne patchen. Der sier de hvem som er OP.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
KK, da går jeg Soraka Mid carry then.


Nei, er klar over dette, men ønsker å vite hvem dere anbefaler, da jeg personlig ikke helt finner ut hvilke jeg burde bruke til dette.


Og Teemo shrooms er vel det eneste som er OP med han, da de varer i 10 min og slower mye. (gratis 10 min wards + Slow til junglere) Og han er sinnsykt irriterende.
Vis hele sitatet...
Hehe, de varer bare i 3 min.

@JVMyhre; såklart, alle fed champs er irriterende, men jeg vil heller spille mot en fed Teemo enn en fed Zed, Ahri etc.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av Kriis Vis innlegg
Hehe, de varer bare i 3 min.
Vis hele sitatet...
På Summoners Rift varer de fortsatt i 10min Var bare på Twisted Treeline og Howling Abyss de skifta til 3min.
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
På Summoners Rift varer de fortsatt i 10min Var bare på Twisted Treeline og Howling Abyss de skifta til 3min.
Vis hele sitatet...
Åja, my bad then.
Noen forslag til en god top laner? Jeg vil at han/henne skal være tanky, men også ha en rå burst damage. Sålangt bruker jeg mest riven, så noen som kanskje ligner litt hadde vært fint ^^
Jax! Min personlige favoritt<3
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Noen forslag til en god top laner? Jeg vil at han/henne skal være tanky, men også ha en rå burst damage. Sålangt bruker jeg mest riven, så noen som kanskje ligner litt hadde vært fint ^^
Vis hele sitatet...
Aatrox, lee sin, gankplank.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Noen forslag til en god top laner? Jeg vil at han/henne skal være tanky, men også ha en rå burst damage. Sålangt bruker jeg mest riven, så noen som kanskje ligner litt hadde vært fint ^^
Vis hele sitatet...
Jax, renekton, wukong, jayce, darius, trundle, aatrox, pantheon, tryndamere, zac. Du har masse å velge mellom
Takk for tips! Endte med å kjøpe Wukong og Zac, så får i se om jeg klarer å mestre dem etterhvert ^^
Sist endret av JVMyhre; 12. oktober 2013 kl. 08:38.
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Jax, renekton, wukong, jayce, darius, trundle, aatrox, pantheon, tryndamere, zac. Du har masse å velge mellom
Vis hele sitatet...
Zac burst?... nah. men tanky er han. lett å holde lanen med og veldig god til å roame med.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Jax er ekstremt strong atm med den buffa trinity forcen, carryet med ut av bronze.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
7 minutt ventetid for å komme inn på EUW. Noen fler som har problemer?
Ohyeas, har hatt problemer i en uke nå. Sier at det er 1 sek igjen i 20 min før den gir meg error...
Hatt dette problemet et par ganger selv, men da har det hjulpet å bare lukke klienten og prøve på nytt.. Men dette er noe Riot bør fikse snarest!
ALLE har dette problemet, enten må du bare vente eller prøve igjen en annen gang.

EUW serverene er helt på trynet og det har de vært lenge, vet ikke hva Riot driver med for å være ærlig. "Better give RP to NA.""
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg spilte veldig varierte champions for å komme meg til gold. Det aller beste trikset for meg var å ikke tryharde.
Slapp av, ikke spill for å vinne. Spill for å bli bedre.
Championsene jeg hadde mest effektivitet med var:
ADC: Ezreal og Vayne. RIP in peace Vayne alltid banned . Men Ezreal og Vayne er veldig gode kite ADCs. Ezreal er ikke så avhengig av peels fra laget sitt heller.
Jungle: Utility Volibear. Jarvan og tank Shyvana.
Top: Jax og Wukong.
Mid: Ahri og Orianna.
Support: Leona. Blitzcranku og Thresh.

En aggressive playstyle er best om du vet hva du skal gjøre i low ranks.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Learning by doing
Undef's Avatar
add meg! Ganjababes EUW/EUNE
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Er alltids med på et game jeg. mkeeeey @ euw
Hei - jeg er diamond 1 på EUW og har sett meg lei av soloq. Om det er noen som mainer ADC å har lyst på en slags mentor så er det bare å adde meg, samme IGN som brukernavn. Send pm om "deg selv" og ditt forhold til league først da!
Lvl 30, spiller på nordic east..
Silver III.
600 normal games win, brukte lang tid før jeg gikk over til ranked :P
Add; LowLifer0
Sist endret av kevinlr; 4. november 2013 kl. 13:52.
De få gangene jeg er på går jeg under "KSF" @EUW
Noen ganger må jeg si at dette spillet går meg på nervene. Kom meg i lvl 30, og jeg føler meg som en Ok spiller, har spilt premade mot silver og gold spillere og gjort det greit, så jeg forventer å ligge ihvertfall et sted på silver når jeg er ferdig med placement matches.. Nå har jeg tatt 9 av dem, i 5 av kampene var det 1 eller fler på mitt lag som gikk afk, to kamper tapte vi fair and square, og to har vi vunnet.. Men siden jeg nå har 2 wins og 7 losses, så havner jeg nederst på bronze..
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Noen ganger må jeg si at dette spillet går meg på nervene. Kom meg i lvl 30, og jeg føler meg som en Ok spiller, har spilt premade mot silver og gold spillere og gjort det greit, så jeg forventer å ligge ihvertfall et sted på silver når jeg er ferdig med placement matches.. Nå har jeg tatt 9 av dem, i 5 av kampene var det 1 eller fler på mitt lag som gikk afk, to kamper tapte vi fair and square, og to har vi vunnet.. Men siden jeg nå har 2 wins og 7 losses, så havner jeg nederst på bronze..
Vis hele sitatet...
Skjønner du nå min smerte?

Samme skjedde med meg, bare masse AFK's på placement matchene mine, sinnsykt irriterende.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Skjønner du nå min smerte?

Samme skjedde med meg, bare masse AFK's på placement matchene mine, sinnsykt irriterende.
Vis hele sitatet...
Je.. Men får spille som ein king å komme seg til silver før 11 Ikkje lange veien fra Bronce II til Silver V
Heisann, Sparkly Purp her, tidligere kjent som Frosted Ezreal og Exhausti.
Hvis det er noen som har tenkt seg innom SpillExpo fredag/lørdag, så MÅ dere komme innom eSports Norway sin scene hvor det skal spilles NM!

Skal spille der med Team Sparkle, kjempetøft om noen kommer og heier på oss!!

Facebook siden vår ligger her om noen har lyst til å støtte oss.
Sist endret av Echodius; 6. november 2013 kl. 13:53.
Sitat av Echodius Vis innlegg
Heisann, Sparkly Purp her, tidligere kjent som Frosted Ezreal og Exhausti.
Hvis det er noen som har tenkt seg innom SpillExpo fredag/lørdag, så MÅ dere komme innom eSports Norway sin scene hvor det skal spilles NM!

Skal spille der med Team Sparkle, kjempetøft om noen kommer og heier på oss!!

Facebook siden vår ligger her om noen har lyst til å støtte oss.
Vis hele sitatet...
Jeg kommer ihvertfall på lørdag
Slik ca. når er dere igang?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Jeg kommer ihvertfall på lørdag
Slik ca. når er dere igang?
Vis hele sitatet...
På fredag spiller vi BO3 mot The Majestic kl. 17:00.
Vinner vi denne så spiller vi semi på lørdag klokken 13, og finalen klokken 15.
Hei, support main her!

Leter etter en ADc main rundt silver 3 - 1, kanskje low gold, som vil spille litt ranked!

Spiller på EUW under nicknamet "oneMinionLeft". Skype / RaidCall / TS er påkrevd!
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Hei, support main her!

Leter etter en ADc main rundt silver 3 - 1, kanskje low gold, som vil spille litt ranked!

Spiller på EUW under nicknamet "oneMinionLeft". Skype / RaidCall / TS er påkrevd!
Vis hele sitatet...
Kan vel si det samme her, mainer support selv! Ute etter noen andre i toppen av bronze som vil være min adc fremover

EUW: JVMyhre
Noen som vil hive seg på et par ranked games?

Jeg spiller alle lanes men er desidert svakest mid. Sterkest Jungle eller ADC.

Jeg er Bronze V for øyeblikket. Men det er fordi hver gang jeg kommer meg litt opp så er det Troll/AFK ute å går.

----> o0c3drik0o <----
Noen som har et klokkeslett for når S3 slutter? Jeg trodde det tok slutt idag til morgenen jeg, men ser jo ut som det er åpent enda? Og hvordan fungerer dette "preseason" opplegget som kommer før s4?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Noen som har et klokkeslett for når S3 slutter? Jeg trodde det tok slutt idag til morgenen jeg, men ser jo ut som det er åpent enda?
Vis hele sitatet...


http://eune.leagueoflegends.com/en/n...nd-approaching
Sist endret av kevinlr; 11. november 2013 kl. 19:43.
Sitat av kevinlr Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg har da lest dette, men det svarer ikke på noen av mine spørsmål. Midnatt mellom klokken 11 og 12 - hvor?
Sist endret av JVMyhre; 11. november 2013 kl. 19:45.