Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2118
Hei! Vi er en gjeng som pleier og spille litt forskjellige spill sammen, men er nå lei av det meste vi spiller. Spill vi har spilt : Tibia, Diablo3, HoN, CSS/CS/CS:GO, dayZ etc.

Vi har testet ut mange forskjellige spill for og finne noe som er gøy, men ingenting som har overbevist oss. LoL, wow, runescape etc er spill vi ikke er intressert i

dayZ gav oss følelsen av og være 16 år igjen og det var drit kult, men man blir fort lei det. Ser gjerne etter spill som vi kan spille i lang tid fremover, så skyt ut forslag


Takk
Sist endret av Kirso; 30. mai 2013 kl. 14:36.
Neutral Good
Mith's Avatar
Guns of Icarus online er ganske morro hvis man er fire stykk. Kort forklart så er det et luftskipspill, der fire stykker samarbeider om å fly et luftskip i krig mot andre luftskip. Forskjellige klasser, kaptein, gunner og engineer. Flere typer luftskip med forskjellig layout, handeling, våpen og helse. Forskjellige våpen gir forskjellig skade på forskjellige deler av skipet og du kan forandre på våpnene slik at du får et ganske unikt skip med de fordelene og ulempene det medfører. Steampunk.
Sist endret av Mith; 30. mai 2013 kl. 14:43.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Guns of Icarus på steam er utrolig morro, du spiller 2v2 med 4 på hvert luftskip, da altså 8 totalt på hvert lag. Så gjelder det å skyte ned fiendens luftskip. (EDIT: ninjaed)

Ellers er TF2 gratis og verdt å prøve og age of empires 2.
Sist endret av 8bit; 30. mai 2013 kl. 14:41.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Dere kan jo prøve ut Wasteland eller Takistan life (arma 2). Mange timer med morro der!
SMITE

"In Smite, players take on the visage of a mythological god and take part in arena combat, using powers and team tactics against other player-controlled gods and non-player controlled minions."

MOBA spill med kameravinkel som i WoW og styrer med WASD. Anbefales
Borderlands?
Company of Heroes 2 er ute snart, verdt å sjekke ut!
Siden du har prøvd hon, hva med dota 2?
Wargame Airland battle! Nytt i dag på steam!
Left 4 dead og Left 4 dead 2.
Trådstarter
Har spilt det meste som blir nevt her :/ Vi har spilt noen år og har spilt det meste som har vært populært gjennom tidene(tf2,wc3,left for dead,dota, dota 2 etc.) Regner egentlig ikke med og finne noe nytt og spennende, men vi lever i håp!

Uansett, takk for alle svar.
Siden dere allerede har ArmA 2 OA (?), og om dere liker RPG, så kan dere spille på Takistan Life Revolution, dette har ihvertfall underholdt meg veldig de siste månendene
World of Tanks?
Det er jo lagbasert så det holder.

Operation Flashpoint: Dragon Rising
En litt mer arkade versjon av arma 2

Open Transport Tycoon
Her kan dere slå dere sammen i lag eller dra en ''alle mot alle'' og se hvem som er flinkest.
Garrys mod GANGWARS!!! der har du et spill som du kan spille i minst 1 år uten å bli kje.
Hero of Time
bronze's Avatar
Har sjølv vore innom ein del av desse spela, spesielt CS, Dota 2 og DayZ.

Om dykk likar action-fylte FPS kan eg anbefale Shootmania (kostar pengar) eller Tribes: Ascend (gratis).
Video av Shootmania: http://www.youtube.com/watch?v=-yDDIvnHtqY

Vil også minne om at DayZ Standalone alfaversjon er planlagt å kome i juni, sist bekrefta av Rocket for nokon dagar sidan.
Garrys mod GANGWARS!!! der har du et spill som du kan spille i minst 1 år uten å bli kje.

Alt handler egentlig om å ha mest makt, være med i den sterkeste gjengen, ha det beste våpenet som er best oppgradert ha best armor og igjen oppgradere det så det blir best.

Du kan velge og være f.eks drug farmer, police, banker eller rett og slett skaffe money printere for og få penger og få xp.

du kan også være tyv der du raider andres baser og tar tinga dems, du kan også selge og kjøpe aksjer.

det er fra lvl 1-100 du må være i høyre lvl for å få best jobber, du må være i en viss lvl for å ha på forskjellig armor og samme er det med våpen.

Det handler om makt,krig og penger.

det er drit fett! anbefaler virkelig spillet på det sterkeste. har vel spilt rund 100 timer på 2 uker nå

du kan se på forumet her http://www.gangwarsrp.com/
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Starcraft 2.

Fantastisk multiplayer og mange arcade spill så skal godt gjøres å bli lei.
Og blir du ekstremt god kan du tjene gode penger også =)
Hva med ARMA 3?
Det er fortsatt bare i alfa, men det er mange multiplayer servere og du får det utrolig billig!
Er dere 4 stk eller mindre, anbefaler jeg APB Reloaded.
Man kan grupperes i max 4. Oppdrag kan havne i whopping 20vs20.

Dette er ikke et tradisjonelt MMO som mange tror, men er mer i retningen instant action.
Utviklet i samarbeid med bland annet David Jones som grunnla DMA (Nå kjent som Rockstar North, ja, en GTA-veteran)

Jeg kaller dette for et "potetgull-spill"
Et "potetgull-spill" er den type spill som man plutselig får plutselig lyst til å spille, når lan-partyet begynner å havne i lav fart.
Betegnelsen "potetgull-spill" gis også til spill som counter strike, LoL, tf2, cod, bf, men ikke WoW, Eve, Tera.
I min LAN-verden er det ikke uvanlig at man spiller dette i timesvis likevel, og dette fungerer også meget godt som en kickstarter til lan-partyet.
APB er en bauta for meg og gjengen, som fungerer som en slags betong når vi ikke holder på å eksperimentere med nye spill.

Dere burde også eksperimentere med nye spill, det er morsomt og kan tilføre noe nytt i deres faste "samling"
Sist endret av Rolsen Royce; 31. mai 2013 kl. 12:53.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anbefaler ALLE Red Dead Redemption! Rockstar Games Production. Taler for seg!
Du er sikkert vokst opp med GTA:SA?
http://forum.sa-mp.com/ - http://sa-mp.com/ Online mod til Grand Theft Auto: San Andreas.
Send melding på PM hvis int, Ang installering++

Er MASSE servere og velge i, Cops n Robbers, Roleplay, Team Death Match, Trucking, Freeroam, Stunt, Call Of Duty++
Jeg developer egen Trucking server.
Sist endret av Cobraultra; 29. desember 2013 kl. 23:35.
We got machetes!
Age of Empires
Anbefaler på det sterkeste EVE Online. Har spilt det i litt over et år nå og har ingen planer om å slutte. Føler eg jeg såvidt har begynt og det er fortsatt en haug med ting som forvirrer meg. I korporasjonen jeg er med i (slags guild) regnes jeg fortsatt som nybegynner

Fantastisk spill, kontakt meg så kan du få 21 dager gratis spilletid
www.eveonline.com
Du blir aldri ferdig med å prøve Garry's mod, det er så mange gamemodes du kan spille. Det er nesten som flere spill i et spill!
Tribes: Ascend, Planetside 2 og Borderlands (2) er spill jeg vet er jævlig kule multiplayer-spill. Det er sannsynligvis også veldig gøy å ta en helaften med pils, kompiser og Civilization V.
Just Cause 2 Multiplayer er et jeg vil anbefale
Sist endret av mafen; 5. januar 2014 kl. 13:11.