Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  796 114814
Sitat av M72 Vis innlegg
Twitch er kanskje en av de mest undervurderte adc'ene. Utrolig sterk champ!
Vis hele sitatet...
Finnes vell pro playersd twitch blir banna imot og, raven (SK Telecom T1) fikk ihvertfall 2 twitch bans imot seg i sist kamp mot cj entus frost. Mesteparten av champions er vell viable bare man er god nokk med dem. Syns å og huske det var en twitch only solo q player som gjorde det ganske bra og.
Doublelift viste sine twitch kunnskaper da vayne ble banna og enemy team pick cait!
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
De fleste champs er vell OP, hvis den som spiller de er flinke nok med de, men det har jo også litt med hvor fort man kan lære dem, hvor mye arbeid som skal til for å perfeksjonere alt, og være klar over alt man kan og ikke kan gjøre med de.
Som dere ser her

http://i50.tinypic.com/2ikv3tc.png

Så er twitch akkurat nå en tier 2 champ.
Men han kan fremdeles lett brukes i turneringer og slikt, hvis de bare kan bruke han.

http://i49.tinypic.com/2a4pm6u.png
Som dere ser her, blir han sett på som en veldig vanskelig champ å spille, derfor er det mye mulig at han blir sett på som dårlig, siden både de som spiller med han ofte ikke klarer å bruke han ordentlig, mens de som spiller imot han, ofte spiller imot noen som ikke klarer å spille han ordentlig.

Sitat av qeinar Vis innlegg
Finnes vell pro playersd twitch blir banna imot og, raven (SK Telecom T1) fikk ihvertfall 2 twitch bans imot seg i sist kamp mot cj entus frost. Mesteparten av champions er vell viable bare man er god nokk med dem. Syns å og huske det var en twitch only solo q player som gjorde det ganske bra og.
Vis hele sitatet...
De aller fleste bans i proff sammenheng, er vell counterbans da, hvis det ikke er noen champs som er spesielt broken på tidspunktet.

Sitat av Kriis Vis innlegg
Han er da ikke broken, men han er jo på lik linje som stort sett alle andrea AD'ene.
Vis hele sitatet...
Nei, egentlig ikke, han er veldig god fra level 1-5, og han er ekstremt sterk på å solopushe, men han gjør nesten ingenting i teamfights.
Derfor blir han ganske lite brukt av de bedre.
Sitat av sam500 Vis innlegg
De fleste champs er vell OP, hvis den som spiller de er flinke nok med de, men det har jo også litt med hvor fort man kan lære dem, hvor mye arbeid som skal til for å perfeksjonere alt, og være klar over alt man kan og ikke kan gjøre med de.
Som dere ser her

http://i50.tinypic.com/2ikv3tc.png

Så er twitch akkurat nå en tier 2 champ.
Men han kan fremdeles lett brukes i turneringer og slikt, hvis de bare kan bruke han.

http://i49.tinypic.com/2a4pm6u.png
Som dere ser her, blir han sett på som en veldig vanskelig champ å spille, derfor er det mye mulig at han blir sett på som dårlig, siden både de som spiller med han ofte ikke klarer å bruke han ordentlig, mens de som spiller imot han, ofte spiller imot noen som ikke klarer å spille han ordentlig.



De aller fleste bans i proff sammenheng, er vell counterbans da, hvis det ikke er noen champs som er spesielt broken på tidspunktet.



Nei, egentlig ikke, han er veldig god fra level 1-5, og han er ekstremt sterk på å solopushe, men han gjør nesten ingenting i teamfights.
Derfor blir han ganske lite brukt av de bedre.
Vis hele sitatet...
Han gjør akkurat så mye som andre AD Carries i teamfight. På listen din står det at Fizz er en tier 4 champ, og uansett hvordan du vrir og vender på det så er det feil. Ville ikke stolt blindt på den listen for å si det sånn.
http://www.youtube.com/watch?v=wrFb9iSl2vk

Jeg som spiller twitch :P

Hvis man spiller twitch så er Sword of the Divine en selvfølge
3 sec med 100% crit rate + atk. speed følges ved å poppe utimate rett etter. Then its SPRAY AND PRAY
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Entourage Vis innlegg
Han gjør akkurat så mye som andre AD Carries i teamfight. På listen din står det at Fizz er en tier 4 champ, og uansett hvordan du vrir og vender på det så er det feil. Ville ikke stolt blindt på den listen for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Nei, stoler ikke blindt på den liste, og den listen er selvfølgelig for competitive, og gjelder overhode ikke for deg som spiller alene, med andre venner eller mot lag som ikke er veldig gode.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Spiller på EuN
SN: cædrik
Level: 26

Add meg
Legg til Redhead Kitty på EUW om dere har lyst til å spille med en decent girl, med godt humør og skikkelig gamerheadsett uten masse bakgrunnstøy I Level 30 da ofc :3 Jeg kan spille jungel, adc, top og mid, men ikke support
Sist endret av Tiny smurf; 11. april 2013 kl. 10:31.
Sitat av Tiny smurf Vis innlegg
Legg til Redhead Kitty på EUW om dere har lyst til å spille med en decent girl
Vis hele sitatet...
Du kommer til og bli spamma av game invites fra kids ;D ^^
Legg til Lemoop på EUW om det er noen som har lyst til å spille en gang
Vi er en del folk som kjører premades på normals ganske ofte.
De fleste av oss er nokså gode spillere, med noen unntak.
Vi spiller hovedsaklig for fun, så om du har lyst til å gjøre noe seriøs IP-farming eller noe slikt tror jeg ikke at det ville ha passet, vi vinner forsåvidt nokså ofte, tror vi hadde 5 wins på rad eller noe i går. Men som sagt, just for fun.
Så om noen er interessert så er det bare å adde meg og skrive til meg.

Vil helst ha folk som har mulighet til å komme på Skype og som kan snakke Engelsk.
Alle folkene som bruker å spille i forhold til nasjonalitet er:
Ca. 10-11 Norske folk, noen som ikke spiller fullt så ofte lenger.
Ca. 5 folk fra England
Og 2 Svensker, så ganske variert språk, men det er som oftest Norsk eller Engelsk.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Nei, stoler ikke blindt på den liste, og den listen er selvfølgelig for competitive, og gjelder overhode ikke for deg som spiller alene, med andre venner eller mot lag som ikke er veldig gode.
Vis hele sitatet...
Mener å huske at Fizz ble spilt forrige uke i LCS, enten EU eller NA.
Sist endret av Entourage; 12. april 2013 kl. 09:29.
Sitat av SaintSativa Vis innlegg
Om noen er interissert så vurderer jeg salg av min konto.

- Alle Champions
- Rundt 110++ skins, derav alle legendarys og så si alle legacy skins(rare skins som man ikke får tak i lengre)
- 15 rune pages og en drøss med runes.
- 52000+ ip
- Endel rp
- Eu West ca.700 wins.

Brukt rundt 10-15tusen på kontoen.

4000.- eller høystbydende
Vis hele sitatet...
Kan remse opp alt om noen er interissert.. dog seriøst interissert
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Entourage Vis innlegg
Mener å huske at Fizz ble spilt forrige uke i LCS, enten EU eller NA.
Vis hele sitatet...
Det er veldig usaklig egentlig, for selv om en champion er andre, eller femtetier, for den grunn, så kan de være gode counterpicks, og det er vell det mye av bans å champion picks går ut på.
Den tierlisten er for øvrig en liste over hvilke champions som er gode i solo queue ranked, så ikke akkurat noe jeg ville forholdt meg så mye til.
Erfaringsmessig så spiller jeg mye bedre på en champion som jeg liker og har erfaring med enn en champion som er ansett som overpowered.

Turneringsbans og solo queue bans er også veldig forskjellige. Sjeldent at man ser f.eks Anivia blir bannet i solo, mens i turneringer så bør man alltid banne Anivia mot Froggen.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av InternetFriend Vis innlegg
Den tierlisten er for øvrig en liste over hvilke champions som er gode i solo queue ranked, så ikke akkurat noe jeg ville forholdt meg så mye til.
Erfaringsmessig så spiller jeg mye bedre på en champion som jeg liker og har erfaring med enn en champion som er ansett som overpowered.

Turneringsbans og solo queue bans er også veldig forskjellige. Sjeldent at man ser f.eks Anivia blir bannet i solo, mens i turneringer så bør man alltid banne Anivia mot Froggen.
Vis hele sitatet...

Ifølge de som laget listen var det en liste som de kalte "competetive tier list"
og ikke solo queue ranked, hvor du har det ifra, aner jeg ikke.
Sist endret av sam500; 17. april 2013 kl. 08:34.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Ifølge de som laget listen var det en liste som de kalte "competetive tier list"
og ikke solo queue ranked, hvor du har det ifra, aner jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Det er champions som er sett på som "lette" å carrye ranked games med.
usertitle import
bleh's Avatar
Ang char transfer:

http://eune.leagueoflegends.com/news...-now-available

Kort sagt er det nå mulig å migrere mellom serverne. Stiv pris, dog.
Sist endret av bleh; 17. april 2013 kl. 08:47.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av InternetFriend Vis innlegg
Den tierlisten er for øvrig en liste over hvilke champions som er gode i solo queue ranked, så ikke akkurat noe jeg ville forholdt meg så mye til.
Erfaringsmessig så spiller jeg mye bedre på en champion som jeg liker og har erfaring med enn en champion som er ansett som overpowered.

Turneringsbans og solo queue bans er også veldig forskjellige. Sjeldent at man ser f.eks Anivia blir bannet i solo, mens i turneringer så bør man alltid banne Anivia mot Froggen.
Vis hele sitatet...
De forgje matchene jeg har sett på LCS har de ikke bannet anivia mot froggen. Han har heller ikke spilt anivia fordi han sier han er litt "rusten" siden de pleide å banne anivia hele tiden.
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
De forgje matchene jeg har sett på LCS har de ikke bannet anivia mot froggen. Han har heller ikke spilt anivia fordi han sier han er litt "rusten" siden de pleide å banne anivia hele tiden.
Vis hele sitatet...
Virkelig? Det var jeg ikke klar over. Har ikke fulgt med på turneringer i det siste.

Poenget mitt var uansett at å trekke frem bans i turneringer som et bevis på at enkelte champions er OP blir feil, da en del såkalte honor bans er rettet direkte mot enkeltspillere som motstanderne vet at de er spesielt gode med.

Regnet for øvrig med at det var snakk om Elementz' tierliste. Om det finnes flere sånne lister der ute, så sier jo det litt om hvor mye man kan stole på de. Trikset er vel uansett å spille en champion man er god med, og ikke bare en man har lest er god på en webside.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av InternetFriend Vis innlegg
Virkelig? Det var jeg ikke klar over. Har ikke fulgt med på turneringer i det siste.

Poenget mitt var uansett at å trekke frem bans i turneringer som et bevis på at enkelte champions er OP blir feil, da en del såkalte honor bans er rettet direkte mot enkeltspillere som motstanderne vet at de er spesielt gode med.

Regnet for øvrig med at det var snakk om Elementz' tierliste. Om det finnes flere sånne lister der ute, så sier jo det litt om hvor mye man kan stole på de. Trikset er vel uansett å spille en champion man er god med, og ikke bare en man har lest er god på en webside.
Vis hele sitatet...
Var jo akkurat det jeg sa tidligere da, at de fleste band var counterbans, og at så lenge man kjenner de godt nok, så er det fritt frem.

Var bare for å vise at twitch ikke blir regnet som OP.
Sjeldent verdt det å banne ADCer uansett. Den eneste championen jeg passer på å permabanne for tiden er Zed.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av InternetFriend Vis innlegg
Sjeldent verdt det å banne ADCer uansett. Den eneste championen jeg passer på å permabanne for tiden er Zed.
Vis hele sitatet...
Legger til zac denne uka siden han er f2p. Men støtter å banne zed. Helt enig med å ikke banne adc's fordi jeg selv spiller adc og om noen vil countre meg med bans må de sånn sett banne alle adc'ene når de egt. er helt like. MF er jo litt bedre enn de andre da :P
Sitat av Entourage Vis innlegg
Mener å huske at Fizz ble spilt forrige uke i LCS, enten EU eller NA.
Vis hele sitatet...
Stemmer det, han ble spillt i EU. alex ich fra gambit spillte fizz mid mot xpeke fra fanatic som forøvrig spillte TF.
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Legger til zac denne uka siden han er f2p. Men støtter å banne zed. Helt enig med å ikke banne adc's fordi jeg selv spiller adc og om noen vil countre meg med bans må de sånn sett banne alle adc'ene når de egt. er helt like. MF er jo litt bedre enn de andre da :P
Vis hele sitatet...
Man må eie champions for å kunne spille de i ranked nå, uavhengig av om de er f2p eller ikke, så å banne Zac er ikke verdt det, synes jeg.
Folk på min elo har det med å banne Thresh en god del, men jeg synes det er bedre å gamble på at de som first picker Thresh er folk som bare har lest "Thresh is op now" og så failer totalt med ham.
Anbefaler alle som ønsker å bli bedre i LoL å se på videone til Gbay99 på YouTube. Han er flink til å forklare det meste som er viktig å tenkte på som warding, meta, countering, jungling, lagledelse, og det meste annet.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av InternetFriend Vis innlegg
Man må eie champions for å kunne spille de i ranked nå, uavhengig av om de er f2p eller ikke, så å banne Zac er ikke verdt det, synes jeg.
Folk på min elo har det med å banne Thresh en god del, men jeg synes det er bedre å gamble på at de som first picker Thresh er folk som bare har lest "Thresh is op now" og så failer totalt med ham.
Vis hele sitatet...
Kan faktisk velge f2p champs om man spiller et ranked lag (5 pre).
Skill med en champ har mye mer å si enn hvor sterk pro spillere ser på den, hvis du er god med en champ har ikke counterpick like mye å si heller.

Spill champs du liker å spille, bli god med de så er de bedre for deg å spille enn FOTM champs.
Hvis noen har lyst til å game duo med meg på Gold så si ifra, er lei av å game aleine. Spiller ganske bra, 7/4 i KD og mainer TOP/AD/jungle. Helst spille med en som kan supporte bra, gi konstruktiv kritikk og tilbakemelding samt tåle at jeg gjør samme. Er 15 år og Skype er et must
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hvis noen har lyst til å game duo med meg på Gold så si ifra, er lei av å game aleine. Spiller ganske bra, 7/4 i KD og mainer TOP/AD/jungle. Helst spille med en som kan supporte bra, gi konstruktiv kritikk og tilbakemelding samt tåle at jeg gjør samme. Er 15 år og Skype er et must
Vis hele sitatet...
Typisk at du spiller på west da? Er 16 med skype og spiller adc/support. (eune )
Spiller nok på West ja :/ Du burde forresten transferre uansett, EUNE er ganske waste of time imo..
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Spiller nok på West ja :/ Du burde forresten transferre uansett, EUNE er ganske waste of time imo..
Vis hele sitatet...
Jepp jeg vet det, men alle i klassen spiller på east, og har ikke tilgang på rp. De burde begynne og selge på gamestop. EUNE er helt greit om du spiller duo ranked, eller 5 pre draft. Blir litt kjedeligt med folk som derper rundt, men om du gjør det bra selv følger de som regel etter deg.
Benytter meg heller av denne tråden enn å lage ny... Jeg leter etter en god support på EU-West som har lyst å komme seg til diamond-league med meg som ADC. Spiller draven/varus og leter etter Thresh/Leona/Taric support Ta kontakt med meg på freak så skal vi se om vi kan game
Har account på både EUNE og EUW, og helt ærlig, så er det ikke SÅ mye forskjell. På EUNE er det flere polakker, men tro meg, det er mange som ikke kan engelsk på EUW også.

@BrilleSheik Hvilken leauge er du i?
Blaund på euw, bare å adde om du vil spille engang
lvl 24, så er ganske ny. Spiller mid, men kan også spille adc
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av Kriis Vis innlegg
Har account på både EUNE og EUW, og helt ærlig, så er det ikke SÅ mye forskjell. På EUNE er det flere polakker, men tro meg, det er mange som ikke kan engelsk på EUW også.

@BrilleSheik Hvilken leauge er du i?
Vis hele sitatet...
Silver divison IV
Regner med III i løpet av helga om jeg har tid. Heter brillesheik der også så er bare og sjekke meg opp på lolking.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av SJefen Vis innlegg
Skill med en champ har mye mer å si enn hvor sterk pro spillere ser på den, hvis du er god med en champ har ikke counterpick like mye å si heller.

Spill champs du liker å spille, bli god med de så er de bedre for deg å spille enn FOTM champs.
Vis hele sitatet...
Håper ikke den var ment til meg, for det er mer eller mindre det jeg har prøvd å si hele tiden.
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Silver divison IV
Regner med III i løpet av helga om jeg har tid. Heter brillesheik der også så er bare og sjekke meg opp på lolking.
Vis hele sitatet...
Adda deg ;p
Føler at verden står i mot meg når jeg prøver å vinne promotion series i ranked.
Vant en del matcher, tapte en del matcher, gikk ned til 0 LP igjen.
Gikk fra 0-100 LP uten en eneste loss.
Vant to matcher av promotion series, trengte bare en til.
Og så skulle jeg selvfølgelig havne på en 4 losses losing streak. Typisk min flaks.
Tenkte for det meste at det er noe litt små-artig men plagsomt. ^^

Men det jeg egentlig kom hit for, er at jeg leter etter noen å queue med i ranked, helst en support.
Mainer ADC på EUW.
Grei farming skills, grei positioning skills osv. Selv om noen lag jeg har hatt ikke ville sagt seg enig i det fordi at jeg måtte kite assassinen som hoppet på meg uten at mitt lag prøver å peele.

Men om noen er interresert, add Lemoop på EUW.
http://www.lolking.net/summoner/euw/34494929 LoLkingen min
Sitat av Hightime Vis innlegg
Du kommer til og bli spamma av game invites fra kids ;D ^^
Vis hele sitatet...
Mja fikk bare noen få friendrequests men når man har 250 stykker på vennelista er det ikke mye lett og holde styr på hvem som er hvem.
Sitat av sam500 Vis innlegg
De fleste champs er vell OP, hvis den som spiller de er flinke nok med de, men det har jo også litt med hvor fort man kan lære dem, hvor mye arbeid som skal til for å perfeksjonere alt, og være klar over alt man kan og ikke kan gjøre med de.
Som dere ser her

http://i50.tinypic.com/2ikv3tc.png

Så er twitch akkurat nå en tier 2 champ.
Men han kan fremdeles lett brukes i turneringer og slikt, hvis de bare kan bruke han.

http://i49.tinypic.com/2a4pm6u.png
Som dere ser her, blir han sett på som en veldig vanskelig champ å spille, derfor er det mye mulig at han blir sett på som dårlig, siden både de som spiller med han ofte ikke klarer å bruke han ordentlig, mens de som spiller imot han, ofte spiller imot noen som ikke klarer å spille han ordentlig.



De aller fleste bans i proff sammenheng, er vell counterbans da, hvis det ikke er noen champs som er spesielt broken på tidspunktet.



Nei, egentlig ikke, han er veldig god fra level 1-5, og han er ekstremt sterk på å solopushe, men han gjør nesten ingenting i teamfights.
Derfor blir han ganske lite brukt av de bedre.
Vis hele sitatet...
Du vet at LoL er laget på en balansert måte, slik at alle champions har like stor mulighet til å carrye. Og den listen der må jo være helt på trynet, som setter shaco på tier 5. Shaco er den en av de sterkeste soloq championsene på hele spillet.
spiller på EUNE add meg hvis dere har lyst og spille! trixxe
EUW - Volch0k

Om noen har lyst til å spille ARAM ikveld
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av SmokeyTheMan Vis innlegg
Du vet at LoL er laget på en balansert måte, slik at alle champions har like stor mulighet til å carrye. Og den listen der må jo være helt på trynet, som setter shaco på tier 5. Shaco er den en av de sterkeste soloq championsene på hele spillet.
Vis hele sitatet...
Les nå igjennom tråden før du quoter meg, jeg sa senere at listen er for optic super proezz 5manpremade competetive og ikke soloq's.
Noen som spiller Riven og har noen tips for å slå Darius? Har spilt mot han opptil flere ganger, og han er den eneste jeg virkelig sliter med. Klarer helt fint å spille mot Jax som er en counter for Riven.

Det går som regel i at jeg builder damage, mens han går armor og liv. Likevel har han MYE mer damage, og i visse tilfeller mer ad og. Jeg kan ikke gjøre stort utenom å stå å se på han farme, og han kan lett dive meg og drepe meg.
Sist endret av Constant; 5. mai 2013 kl. 20:07.
Sitat av Constant Vis innlegg
Noen som spiller Riven og har noen tips for å slå Darius? Har spilt mot han opptil flere ganger, og han er den eneste jeg virkelig sliter med. Klarer helt fint å spille mot Jax som er en counter for Riven.

Det går som regel i at jeg builder damage, mens han går armor og liv. Likevel har han MYE mer damage, og i visse tilfeller mer ad og. Jeg kan ikke gjøre stort utenom å stå å se på han farme, og han kan lett dive meg og drepe meg.
Vis hele sitatet...
Farm, farm, og vent på eventuelle ganks.
Sitat av Solong67 Vis innlegg
Farm, farm, og vent på eventuelle ganks.
Vis hele sitatet...
Det er der Darius sin pull kommer inn. Av en eller annen grunn får han huka tak i meg, selv når jeg bruker E for å komme meg unna, og da er jeg rimelig "screwed" når jeg kun har Q til å komme meg unna med.
Sitat av WopWop Vis innlegg
Benytter meg heller av denne tråden enn å lage ny... Jeg leter etter en god support på EU-West som har lyst å komme seg til diamond-league med meg som ADC. Spiller draven/varus og leter etter Thresh/Leona/Taric support Ta kontakt med meg på freak så skal vi se om vi kan game
Vis hele sitatet...
jeg kan være din support, men da bruker jeg maokai eller morgana
Leter etter en duo partner for kvelden , bryr meg ikke hvilken rolle du spiller vil ha noen som ikke går afk osv. Er I silver 2 tenkte å komme meg til Silver 1, vil gjerne que med folk I samme league. Add meg på West - Tuborgs.

Har skype, Ts, ect.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av Constant Vis innlegg
Noen som spiller Riven og har noen tips for å slå Darius? Har spilt mot han opptil flere ganger, og han er den eneste jeg virkelig sliter med. Klarer helt fint å spille mot Jax som er en counter for Riven.

Det går som regel i at jeg builder damage, mens han går armor og liv. Likevel har han MYE mer damage, og i visse tilfeller mer ad og. Jeg kan ikke gjøre stort utenom å stå å se på han farme, og han kan lett dive meg og drepe meg.
Vis hele sitatet...
Darius har vært en god del broken, men nå er han nerfa til en mer vanlig op champ. W hans hitter 120-200% mer damage og slower, pluss Qen hans får 50% mer damage på kantene, i tilegg er ulten hans true damage, er ikke rart du sliter haha evt bare builde mer defensivt, builde frozen mallet e.l?
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Darius har vært en god del broken, men nå er han nerfa til en mer vanlig op champ. W hans hitter 120-200% mer damage og slower, pluss Qen hans får 50% mer damage på kantene, i tilegg er ulten hans true damage, er ikke rart du sliter haha evt bare builde mer defensivt, builde frozen mallet e.l?
Vis hele sitatet...
Mallet på Riven? Nei! Møter du Darius, farm, gjerne under turret og prøv å fryse lane. Ikke prøv å drepe han, med mindre han tar flere turrethits. Er waven pushet mot ditt tårn hele tiden åpner det for ganks fra din jungle. Spør gjerne om tidlig gank også for å prøve å snowball'e lanen din.