Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2080
Jeg kom til å tenke på da jeg gikk på barneskolen hvor vi kjøpte vannflasker som det var et pulverstoff i som gav vannet smak. Det var en egen flaske med en pulverpose inni. Noen som husker hva disse flaskene heter, og/eller hvor man kan få tak i slike?

Takker
Sist endret av dIFEO; 17. september 2012 kl. 09:42. Grunn: skrivefeil
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Bruspulver du tenker på?
Trådstarter
49 3
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Bruspulver du tenker på?
Vis hele sitatet...
Vil tro det er det ja.
Er det sånne bamse-flasker du snakker om? (Om noen vet av en plass jeg kan få kjøpt sånne hadde det vært fint btw, memories )
-Rar på fulltid.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Er det sånne bamse-flasker du snakker om? (Om noen vet av en plass jeg kan få kjøpt sånne hadde det vært fint btw, memories )
Vis hele sitatet...
Ja, jeg så dette på Meny i sommer, vet ikke om de selger dette lenger, men jeg hamstret disse (10 stykker)
Bamseflasker selges i Kongeparken for en dyr penge
Trådstarter
49 3
Det er ikke bamseflasker
Sitat av dIFEO Vis innlegg
Det er ikke bamseflasker
Vis hele sitatet...
Var det sånne sammenpressa flasker du dro ut toppen på for så å fylle med vann og tilsette pulver?
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Er det sånne bamse-flasker du snakker om? (Om noen vet av en plass jeg kan få kjøpt sånne hadde det vært fint btw, memories )
Vis hele sitatet...
Har vært innom to forskjellige Bunnpris i Oslo. Solgte bamseflasker til 10 kr.
Sto der i min egen verden og mimra og lo, før jeg tok med meg 7 stykker, glad og fornøyd!
Kan noen legge ut et bilde?
Sitat av pinkman Vis innlegg
Kan noen legge ut et bilde?
Vis hele sitatet...
ett bilde på noe han ikke husker hvordan ser ut eller heter?
eller er det bamse flasken du vil ha bilde av ?
http://1.bp.blogspot.com/-1RPCyFcKKDE/TeFVseeaVzI/AAAAAAAABOo/7vJ6SphB_74/s1600/012.JPG
Det er vel ikke en pulverpose i de der?
Trådstarter
49 3
Sitat av Trollsauen Vis innlegg
Var det sånne sammenpressa flasker du dro ut toppen på for så å fylle med vann og tilsette pulver?
Vis hele sitatet...
Ja, det stemmer!
Ingen som har et bilde av den typen TS snakker om da? Blir veldig nyskjerrig nå, da jeg ikke kan huske noe sånt i det hele tatt :P Hvor lenge siden er det det fantes i butikken? (Når det tydligvis var å få kjøpt, om man fremdeles ikke får kjøpt det nå)
@Tribalgoth: God bedring med haka di i allefall!
Vel ikke akkurat noe ts snakker om men er samma prinsippet
http://www.atlantic.hr/static/images...vita%20GO!.jpg
Man får disse i sverige, svinesund
De selger bamsedrikkene på Joker også ;p
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
@Tribalgoth: God bedring med haka di i allefall!
Vis hele sitatet...
er nok bare ett google bilde haka mi hakke plaster men skjegg, så skrubbsår ekke mulig her i gården
Sitat av dIFEO Vis innlegg
Ja, det stemmer!
Vis hele sitatet...
Jeg klarer virkelig ikke komme på hva de heter, men jeg husker vi fikk 10 esker med sånne på gamlejobben. De kalte det vareprøver til kundene men de nådde aldri lenger enn personale