Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1394
Driver å sjekker snushandel på nettet for øyeblikket, og prisene er jo helt vilt lave i forhold til prisene i Norge! .. Det siste burde ikke kommet som noe sjokk.

Anyhow, på nettsidene jeg har sjekket er den ingen som sender snus til Norge
Er det noen av dere som har erfaring med en nettside dere har handlet fra før? Som sender til Norge, og som ikke mist er trygt?

Takker for svar!
Det er ikke tillatt å få tilsendt snus fra utlandet uansett.. Du vil slite..
Det blir dyrere enn hva snus koster her i norge før du får de, tollavgitene osv...
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Det er ikke tillatt å få tilsendt snus fra utlandet uansett.. Du vil slite..
Vis hele sitatet...
La oss si at jeg kjøper 10 bokser, dette er jo akkurat hva som er lov til å ha med seg over grensen. Er selv dette lovbrudd? :/
Ja, det er ikke tillatt siden snusen du kjøper i utlandet ikke er merket med norske helseadvarsler.
Sitat av Skruf2k Vis innlegg
La oss si at jeg kjøper 10 bokser, dette er jo akkurat hva som er lov til å ha med seg over grensen. Er selv dette lovbrudd? :/
Vis hele sitatet...
De vil bli brent. Ferdig med det, de sender bare et brev til deg om at pakken er konfiskert-.-
hva er sjansen for at de blir konfiskert?
http://www.snuscentral.com/ tror jeg er grei
Sist endret av AkzFast; 8. september 2011 kl. 22:48.
Jeg bestilte snus fra ( Buysnus.com ) tror jeg det var for noen år tilbake, prata litt frem og tilbake med dem på mail og fikk beskjed fra om de sendte 5 og 5 bokser om gangen. i vær sin pakke.

Først fikk jeg et toll brev om at snusen min var tatt, så tenkte ikke så mye over det, dagen etter kom det en pakke med 5 Offroad snus! Hadde vel bare flaks