Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  691 108449
Noen som har tatt bilder som de vil dele her da?
Sitat av EoT Vis innlegg
Det var morsomt, var kanskje litt for full og fjern, men jeg dansa relativt lenge (og med til tider stor innlevelse) i hvert fall. Vet ikke helt hvorfor, men jeg tror jeg dro før 2 en gang, hvordan utartet festen seg videre?
Vis hele sitatet...
vel, æ og slicer dro ivertfall på kebabjakt da folket måtte evakuere lokalene klokka 3:11.
Mellom 2 og 3:11 skjedde det vel heller lite, rent bortsett fra at dansegulvet ble bråfullt rundt halv 3.

Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
var det mye folk der?
Vis hele sitatet...
Tror vi ble mellom 150-250 totalt, lurer på hvor mange av de som var nFF'ere...
Noen som fikk med seg sossene i v-genser og vannkjemmet hår som snudde i døra?

Sitat av nobels Vis innlegg
Noen som har tatt bilder som de vil dele her da?
Vis hele sitatet...
Tror tierra og helk har noe materiale, ellers var det flere freaks som tok bilder og video på dansegulvet ivertfall...
Sitat av Turbolego Vis innlegg
vel, æ og slicer dro ivertfall på kebabjakt da folket måtte evakuere lokalene klokka 3:11.
Mellom 2 og 3:11 skjedde det vel heller lite, rent bortsett fra at dansegulvet ble bråfullt rundt halv 3.
Vis hele sitatet...
Da skulle jeg vært der halv 3 :P
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Tror vi ble mellom 150-250 totalt, lurer på hvor mange av de som var nFF'ere...
Noen som fikk med seg sossene i v-genser og vannkjemmet hår som snudde i døra?

Vis hele sitatet...
Haha, nei, så ikke det. Jeg fikk inntrykk av at de fleste var freaks, men jeg var og er dårlig på sosialisering, så jeg snakket vel egentlig bare med en brøkdel av menneskene der.
Takk for en fortreffelig kveld! Jeg måtte dessverre dra litt før enn det jeg skulle siden vennen min ble for full, stakkar. Men det var absolutt en strålende kveld med mange koselige folk!

Fy faen, noen av dere er snåle ass
Hehe, morsom fest med mye briller og rutete skjorte jævli bra fest.
Sitat av nobels Vis innlegg
Noen som har tatt bilder som de vil dele her da?
Vis hele sitatet...
Vel, etter 2 mislykkede forsøk klarte jeg å produsere dette knallbildet?:

http://bildr.no/thumb/898195.jpeg
Fuck meg i øret! Grunnet noe som minner om en skjønn forening av akkutt halsbetennelse, ørebetennelse, skyhøy feber, og helt sikkert kreft eller noe annet kjipt; måtte jeg droppe selve festen. Nå har jeg sovet i omtrent 17 timer, men fortsatt ikke bra i formen. Så sykt kjipt at det skulle skje akkurat i går. Parktreffet var koselig det og, men skulle gjerne vært på festen også.
Får satse på at det stelles i stand en fest til jeg kan bli med på, da helst sydomsfri.
Madammen mistet telefonen sin på festen (eller i taxien på vei hjem). Hvis noen har funnet en Iphone (ikke den nyeste, hvit) så send meg en PM eller noe a!
Synd jeg er for ung. Blir det noe sånt om 2 år kommer jeg nedover, lett
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Ja, forresten - noen som savner en stor, grå-ish sixpence etter kalaset? Den ble med hjem til Thoryllo, oppå hodet mitt.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Takk for en bra fest folkens.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Man veit at man er på nerdefest når folk introduserer seg med nick framfor navn. Det var hvertfall artig å få et ansikt på brukerne, de fleste var helt annerledes enn det jeg hadde forestilt meg. Må ærlig innrømme jeg ble god i formen etter å ha vorsa i Sofienbergparken siden tre på dagen. Det endte opp med intens dansing foran scena mens Binarpilot spilte, der jeg kontinuerlig ropte etter Tokyomatrix 3000. Han spilte den jaggu også!

Takk for et knallparty!
Er det noen som faktisk skal i parken i dag? gidder ikke møte opp hvis det bare er noen
I like turtles
Skyfex's Avatar
Herlig fest. Fantastisk å treffe både gamle kjenninger og masse nye fjes. Håper på ny fest - gjerne samme sted - og at enda flere kommer (selv om jeg var kjempefornøyd med oppmøte i går)
Jaja, da stikker jeg ihvertfall bort i parken. Kommer om ca en og en halv time. Om noen freaks føler at de ikke har noe bedre å gjøre, så anbefaler jeg deg å stikke bort Håper noen andre er der også.
Sitat av Cappy Vis innlegg
Man veit at man er på nerdefest når folk introduserer seg med nick framfor navn.
Vis hele sitatet...
Hehe. Halve moroa er jo å se selve personen bak nicket.

Takk for bra fest!
Would do it again!
Takk for en rå fest, folkens! Måtte det bli en tradisjon! :-)
høres ut som at det ble en vellykka fest. skulle ønske økonomien strakk til. jaja. introduksjoner med nick er alltid kult.

hvor stor er sjansen for flere fester? og hvor ofte? har nok mer penger ved en senere anledning
Sitat av EoT Vis innlegg
jeg var og er dårlig på sosialisering,
Vis hele sitatet...
Dummeste jeg har hørt etter i går.

Min første freakfest og ser fram til mange flere. Det var jævla fett (selv om jeg måtte dra alt for tidlig) med liv på dansegulvet og hyggelige folk.
Forventer pyroshow neste gang!

- og creds til kjolen til Ivioynar!
Sist endret av tRNAcloverleaf; 5. juni 2011 kl. 16:41.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Ja, forresten - noen som savner en stor, grå-ish sixpence etter kalaset? Den ble med hjem til Thoryllo, oppå hodet mitt.
Vis hele sitatet...
Jeg savner min...

Og forøvrig var det det eneste negative med hele festen. Kjekt å møte dere
Sist endret av snegler; 5. juni 2011 kl. 16:46.
Da ligger jeg der hvor freaksa satt i går. Er ganske loner atm så håper noen kommer
Fornøyd med at jeg klarte å dra igang folk til fistpumping!
jamen yolo da.
luni's Avatar
Takk for en knallbra fest, alle sammen!
Mine favorittøyeblikk var nok "Du ser jo ikke ut som noen sosialistkjerring" og han som utbasunerte at kompisens mål i livet var å hilse på meg. Jeg håper det var kødd.
Sitat av luni Vis innlegg
Takk for en knallbra fest, alle sammen!
Mine favorittøyeblikk var nok "Du ser jo ikke ut som noen sosialistkjerring" og han som utbasunerte at kompisens mål i livet var å hilse på meg. Jeg håper det var kødd.
Vis hele sitatet...
Haha. Jeg tror (håper) Semjuel ble litt flau av introduksjonen min!
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av snegler Vis innlegg
Jeg savner min...

Og forøvrig var det det eneste negative med hele festen. Kjekt å møte dere
Vis hele sitatet...
Send meg adressen din på PM, så skal jeg stappe den i postkassa en dag jeg kommer på det.

Sitat av luni Vis innlegg
Takk for en knallbra fest, alle sammen!
Mine favorittøyeblikk var nok "Du ser jo ikke ut som noen sosialistkjerring" [...]
Vis hele sitatet...
Var det meg? Husker jeg sa noe om at jeg forventa mer sarkasme og bitch-faktor av deg.
Neste fest må jeg være flinkere til å hilse på folk, for det er mange som var på festen som jeg veldig gjerne skulle hilst på, men det blir forhåpentligvis flere muligheter.
Jeg stemmer for at neste gang stiller alle som ønsker med navnskilt med nick.
kjedelig streiting
Var en bra fest ja! Ble riktignok ikke hele kvelden, men var morro å ta noen pils å hilse på folk
Jeg har en liten film på mobilen fra festen. Er det noen som ikke vil at jeg skal laste den opp? Det er bare stemningsfilm fra scenen da Tierra spilte tror jeg. I så fall, hvilken side skal jeg laste den opp på? Youtube? Har aldri lastet opp en film på nettet før.
Sitat av bendiks Vis innlegg
Jeg har en liten film på mobilen fra festen. Er det noen som ikke vil at jeg skal laste den opp? Det er bare stemningsfilm fra scenen da Tierra spilte tror jeg. I så fall, hvilken side skal jeg laste den opp på? Youtube? Har aldri lastet opp en film på nettet før.
Vis hele sitatet...
Ja, last opp! Youtube funker fint.
Syntes alle som kan burde komme ned til sofiebergparken. Vi er 8-10 freaks som har good times
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Syntes alle som kan burde komme ned til sofiebergparken. Vi er 8-10 freaks som har good times
Vis hele sitatet...
Hadde vært chill å komme å møte dere, men det ble seint i går/tidlig i dag, og jeg har en del å pusle med her hjemme :/

Men kos dere masse, så sees vi snart igjen!
Vi er ca 10 freaksa i parken nå. Kom å møt oss
Hm, kanskje jeg skulle ha dratt ... jeg vil dog gjerne se video/bilde derfra. Er utrolig nysgjerrig på hvordan folk egentlig ser ut, kjønn og hvor gamle de er haha.
Sitat av tRNAcloverleaf Vis innlegg

- og creds til kjolen til Ivioynar!
Vis hele sitatet...
Mistenker at du har blitt forledet
Tenkte meg at dere kom til å få en fin fest.
Noen spesiellehøydepunker i løpet av kvelden? Forruten Binärpilot, selvfølgelig.
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Mistenker at du har blitt forledet
Vis hele sitatet...
Var vell mr nichotin?
One of the good guys
2rs1's Avatar
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Mistenker at du har blitt forledet
Vis hele sitatet...
Tjaaaa....

http://i.imgur.com/Aszynl.jpg
Det var kjempekoselig i går. Bare synd at jeg var så sliten etter alt mulig annet. Gleder meg til neste gang. Hurra for freaks! <3
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Takk for en hyggelig dag i parken til de som møtte opp der.

Da er det vel bare å starte planleggingen av Freakfest 2012. :P
http://www.youtube.com/watch?v=ZpNyfMnsrGI

Dere er kjendiser!

Beklager dårlig filming, vanskelig å ha kameraet stille med noen øl innabords og god musikk!
Sist endret av bendiks; 5. juni 2011 kl. 21:33.
Sitat av bendiks Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=ZpNyfMnsrGI

Dere er kjendiser!

Beklager dårlig filming, vanskelig å ha kameraet stille med noen øl innabords og god musikk!
Vis hele sitatet...
Nice

Hvem er det vi ser her? Noen freakforum-legender?
Sitat av TrengerHevn Vis innlegg
Nice

Hvem er det vi ser her? Noen freakforum-legender?
Vis hele sitatet...
Han mannen med blå kjole er ivioynar
Sitat av TrengerHevn Vis innlegg
Nice

Hvem er det vi ser her? Noen freakforum-legender?
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke sikker for å være helt ærlig. Jeg holder i alle fall kameraet, og gutten i blått er en kompis av meg, placebo på forumet. Ellers er det sikkert en og annen oldis som er med ja
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av bendiks Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=ZpNyfMnsrGI

Dere er kjendiser!

Beklager dårlig filming, vanskelig å ha kameraet stille med noen øl innabords og god musikk!
Vis hele sitatet...
Jeg som trodde jeg var aleine om å være drita på festen..
Sitat av Forconin Vis innlegg
Takk for en hyggelig dag i parken til de som møtte opp der.

Da er det vel bare å starte planleggingen av Freakfest 2012. :P
Vis hele sitatet...
Ja! Da kommer 93 kullet inn også!
Venter på at 96 kullet skal få komme..
Sitat av TrengerHevn Vis innlegg
Hvem er det vi ser her? Noen freakforum-legender?
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner i alle fall igjen en VIF i filmen.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Venter på at 96 kullet skal få komme..
Vis hele sitatet...
97 da?...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Yes. Vel gjennomført generalforsamling.

Tradisjon tro klarte jeg selvfølgelig å bli salongberuset, og håper jeg ikke skjemmet dere bort alt for meget!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av nso Vis innlegg
Yes. Vel gjennomført generalforsamling.

Tradisjon tro klarte jeg selvfølgelig å bli salongberuset, og håper jeg ikke skjemmet dere bort alt for meget!
Vis hele sitatet...
Haha, så da er underskuddet for 2011 fiksa en gang for alle antar eg?