Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1457
Jeg sliter veldig med og sende penger fra min paypal til ett kontonr. er det muligheter til og gjøre det? Hvis ikke, er det evt. muligheter til og sende penger fra spendon til kontonr?
Fra Spendon til kontoummer, ja. Ikke motsatt.
Sist endret av Daybreak; 23. mai 2011 kl. 22:56.
Fra PayPal norge sitt hjelpesenter: Hvordan tar jeg ut midler fra PayPal-kontoen min?

Slik overfører du penger til bankkontoen din:

Logg på din PayPal-konto og klikk på Min konto.
Klikk på Uttak øverst på siden.
Klikk på Ta ut midler til bankkontoen din .
Oppgi informasjonen og klikk på Fortsett.
Klikk på Send.


Slik får du pengene dine via sjekk:

Logg på din PayPal-konto og klikk på Min konto.
Klikk på Uttak .
Klikk på Be om en sjekk fra PayPal.
Oppgi informasjonen og klikk på Fortsett.
Klikk på Send.


Slik tar du ut penger til kredittkortet ditt:

Logg på din PayPal-konto og klikk på Min konto.
Klikk på Uttak
Klikk på Ta ut midler til bankkortet ditt.
Oppgi informasjonen og klikk på Fortsett.
Klikk på Send.
Vis hele sitatet...
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Fungerte dårlig å sende penger til nederland da
Sitat av Skateward Vis innlegg
Fra Spendon til kontoummer, ja. Ikke motsatt.
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at man kan dette? Jeg trodde man bare kunne bruke det til betaling på nett e.l. Men man kan altså overføre penger til en bankkonto?
Sitat av caperno Vis innlegg
Er du sikker på at man kan dette? Jeg trodde man bare kunne bruke det til betaling på nett e.l. Men man kan altså overføre penger til en bankkonto?
Vis hele sitatet...
Hele poenget med spendonkort er jo at man skal kunne betale på nett, så ja.
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Tror faktisk at det ikke går og betale på nett. Har prøvd og prøvd i en stund nu.. Får vente til jeg får nytt Visa da!
Sitat av Xerv Vis innlegg
Tror faktisk at det ikke går og betale på nett. Har prøvd og prøvd i en stund nu.. Får vente til jeg får nytt Visa da!
Vis hele sitatet...
Du kan overføre mellom PayPal kontoer i norge og nederland, så om butikken/personen i nederland har en PayPal konto kan dette være en mulighet.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Hele poenget med spendonkort er jo at man skal kunne betale på nett, så ja.
Vis hele sitatet...
Så man får da tilgang til en slags nettbank hvor man kan gå inn og taste inn kontonummer pengene skal overføres til? Eller tenker du på når man betaler via nett ved å taste inn kortnummer, utløpsdato og CVC-kode? Det er to forskjellige ting.

Fant dette på nettet, så da tyder det på at du misforstod hva jeg mente, og at bankoverføring ikke er mulig med SpendOn:

Sitat av spendon.no
Kan jeg ta ut kontanter i minibank?
Nei. Kortet kan kun benyttes til varekjøp i fysisk handel eller internett som er registrert som Visa brukersted.
Vis hele sitatet...
Sist endret av caperno; 24. mai 2011 kl. 01:46.
Sitat av caperno Vis innlegg
Så man får da tilgang til en slags nettbank hvor man kan gå inn og taste inn kontonummer pengene skal overføres til? Eller tenker du på når man betaler via nett ved å taste inn kortnummer, utløpsdato og CVC-kode? Det er to forskjellige ting.

Fant dette på nettet, så da tyder det på at du misforstod hva jeg mente, og at bankoverføring ikke er mulig med SpendOn:
Vis hele sitatet...
Nei, man får ikke en egen nettbanktjeneste med SpendOnkortet. Det man kan gjøre i stedet er å knytte kortet opp mot PayPal for så å bruke dette til å betale videre. Har gjort dette mange ganger selv.