Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  691 108320
The point of no return, bilett kjøpt! Gruer meg litt =P .
Sist endret av twisted shroom; 13. mai 2011 kl. 16:19.
Billettsalget avsluttes 30 mai. Løp og kjøp!
Har dere noen oversikt over hvor mange biletter som er solgt hitil?
Hmm, kommer kanskje
faen skulle så gjerne ha vært der.. orker ikke reise alene, har en kompis som blir 18 i august som kunne tenkt seg å dra. får heller bli med neste arrangement tenker jeg, eller prøve å fikse fake-leg.
Sitat av Omnibenevolence Vis innlegg
faen skulle så gjerne ha vært der.. orker ikke reise alene, har en kompis som blir 18 i august som kunne tenkt seg å dra. får heller bli med neste arrangement tenker jeg, eller prøve å fikse fake-leg.
Vis hele sitatet...
anbefale kompisen din og vente til neste arrangement
Håper dere får en strålende kveld/natt
Stuck pixel.
Tryllestav's Avatar
Synd jeg ikke er 18 enda.

Håper dette vil bli en stor suksess med gjentagelse
Sitat av moret Vis innlegg
Har dere noen oversikt over hvor mange biletter som er solgt hitil?
Vis hele sitatet...
Alt for få i forhold til hvor mange som har sagt de vil komme. Så folkens, order up!
Er det ikke lurt å avslutte billettsalget litt seinere enn 30? Får lønn den 1., og har faktisk nada med penger nå.
Blir kanskje nødt og si pass til freakfesten... helvete!!!
Er på krykker igjen etter sykkel skade, men får se, har jo ca halve måneden til og bli bedre
Sist endret av justastonedhuman; 15. mai 2011 kl. 12:17.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Husk å kjøpe billetter om dere vil komme, folkens! Vi tar snart en avgjørelse på maks antall gjester, og da trenger vi overbikk over solgte billetter!
Vis hele sitatet...
Nå er det solgt to billetter til, iallefall .

Og de ansatte på 7/11 suger. Vi måtte innom flere steder før vi endelig fant noen som turte å tukle litt med billettservice.
Da har jeg kjøpt 2 stk billetter også!
Sist endret av Baeocystin; 15. mai 2011 kl. 16:43.
Exterminate!
jonnis's Avatar
Om jeg skal kjøpe på Posten, må jeg da på et postkontor, eller kan jeg kjøpe på post i butikk?
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Sitat av jonnis Vis innlegg
Om jeg skal kjøpe på Posten, må jeg da på et postkontor, eller kan jeg kjøpe på post i butikk?
Vis hele sitatet...
http://www.billettservice.no/html/bi...fice.htmI?l=NO
Sitat av Billettservice
Posten i samarbeid med Billettservice vil fremover tilby billettsalg på utvalgte Post i Butikk, i tillegg til alle ordinære postkontor.

Klikk her for å se en oversikt over Postens utsalgssteder som tilbyr billettsalg.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk dog ikke sett hvilke PIB som tilbyr dette, ettersom linkene bringer meg til fremsiden av Posten.no.
Så tydeligvis er det noen PIB som tilbyr dette.
Exterminate!
jonnis's Avatar
Så dette like etter at jeg postet. Selges ikke billetter på butikken her jeg bor, får ta en tur til nabokommunen i morgen.
Sitat av bendiks Vis innlegg
Er det ikke lurt å avslutte billettsalget litt seinere enn 30? Får lønn den 1., og har faktisk nada med penger nå.
Vis hele sitatet...
Hmm, ser den, det er vel en del som får lønning 1... Skal se om vi ikke kan flytte datoen til 1 juni. Senere enn det går ikke, med tanke på at vi MÅ vite hvor mange som kommer.

Sitat av Kain Vis innlegg
Blir kanskje nødt og si pass til freakfesten... helvete!!!
Er på krykker igjen etter sykkel skade, men får se, har jo ca halve måneden til og bli bedre
Vis hele sitatet...
God bedring! Du rekker sikkert å bli tålelig bra til festen
Faen! Jeg som var så sikker på at jeg skulle komme. Blir nok ikke noe alikevel.

Men jeg håper det kommer mange folk, så det kan gjentaes til neste år. DA kommer jeg!
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hmm, ser den, det er vel en del som får lønning 1... Skal se om vi ikke kan flytte datoen til 1 juni. Senere enn det går ikke, med tanke på at vi MÅ vite hvor mange som kommer.
Vis hele sitatet...

Hvor mange billetter er solgt hittil?
Mottok nettopp lønning, så da kjøpes billett i morra. Håper det fortsatt er mange som tar turen, tror det blir en hyggelig dag.
Oppfordrer alle som vurderer å komme, å bare kjøpe billett! Da blir det bare enda flere som kommer, noe som igjen motiverer andre tvilende
Sitat av Roundsound Vis innlegg
Hvor mange billetter er solgt hittil?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke sjekket siden før helgen, men da var det som sagt en god del færre enn antallet som har gitt utrykk for at de vil komme, noe som betyr at mange har ventet med å bestille, enten fordi de ikke har penger eller fordi de slacker

Jeg håper vi blir et par-tre hundre. Fler enn dette gjør at vi MÅ bruke begge etasjer på fabrikken, noe som fort blir veldig glissent og kleint med mindre vi er 500 +, noe jeg ikke tror vi blir denne første gangen. Mellom to og tre hundre blir perfekt, da rekker man potensielt å hilse på alle, men det blir fortsatt en solid fest

Sitat av Crabman Vis innlegg
Oppfordrer alle som vurderer å komme, å bare kjøpe billett! Da blir det bare enda flere som kommer, noe som igjen motiverer andre tvilende
Vis hele sitatet...
God oppfordring! Husk også at man godt kan ta med seg en venn eller tre, selv uten at de er medlemmer av nFF! Nye tryner gjør ingen ting
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sånn helt teoretisk: Hvis jeg blir tatt med ei lerke på innerlomma, tar de bare drikken eller blir jeg kasta ut?
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Sånn helt teoretisk: Hvis jeg blir tatt med ei lerke på innerlomma, tar de bare drikken eller blir jeg kasta ut?
Vis hele sitatet...
Hvis du blir tatt med medbrakt inne vil jeg anta at du blir bedt om å gå. Om du har en lerke i lomma på vei inn vil du antakelig bli bedt om å legge den igjen ute. Det er vanlig utested policy, så vidt meg bekjent. De har jo en skjenkebvilgning å ivareta, og de vil også gjerne selge drikke i baren
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Sånn helt teoretisk: Hvis jeg blir tatt med ei lerke på innerlomma, tar de bare drikken eller blir jeg kasta ut?
Vis hele sitatet...
Om du i det hele tatt vurderer å snike på drikkinga vil jeg tro denne festen ikke er noe for deg.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hvis du blir tatt med medbrakt inne vil jeg anta at du blir bedt om å gå. Om du har en lerke i lomma på vei inn vil du antakelig bli bedt om å legge den igjen ute. Det er vanlig utested policy, så vidt meg bekjent. De har jo en skjenkebvilgning å ivareta, og de vil også gjerne selge drikke i baren
Vis hele sitatet...
Men de selger jo ikke karsk sør for Stjørdal... Får vel gjemme karskkoppen til et eventuelt nachspiel.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Men de selger jo ikke karsk sør for Stjørdal... Får vel gjemme karskkoppen til et eventuelt nachspiel.
Vis hele sitatet...
Sounds like a plan
Min sosiale angst slo litt inn her, så jeg er litt usikker på om jeg kommer. Men jeg fungerer litt bedre med litt alkohol innabords, så kommer jeg inn hvis jeg har vorset litt først?
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av sali Vis innlegg
Min sosiale angst slo litt inn her, så jeg er litt usikker på om jeg kommer. Men jeg fungerer litt bedre med litt alkohol innabords, så kommer jeg inn hvis jeg har vorset litt først?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig, det er jo ikke noe Blåkors-arrangement dette. Det er helt vanlig å ta seg en liten en før man drar ut en lørdagskveld.
Sist endret av Mith; 16. mai 2011 kl. 09:22.
Sitat av Mith Vis innlegg
Selvfølgelig, det er jo ikke noe Blåkors-arrangement dette. Det er helt vanlig å ta seg en liten en før man drar ut en lørdagskveld.
Vis hele sitatet...
Problemet mitt er da at jeg tåler ekstremt lite alkohol, og virker påvirket fort. Men men, skal nok gå bra da
Sitat av sali Vis innlegg
Problemet mitt er da at jeg tåler ekstremt lite alkohol, og virker påvirket fort. Men men, skal nok gå bra da
Vis hele sitatet...
Ta deg en-to enheter først da, vettu, så mykner du opp uten å bli så kanakkas at du blir nektet inngang Når det gjelder sosial angst tror jeg at du kan senke skuldrene; alle tar vare på hverandre på nFF-fest Hvis du synes det er skummelt å komme alene så kan du ta med en venn eller to også.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Ta deg en-to enheter først da, vettu, så mykner du opp uten å bli så kanakkas at du blir nektet inngang Når det gjelder sosial angst tror jeg at du kan senke skuldrene; alle tar vare på hverandre på nFF-fest Hvis du synes det er skummelt å komme alene så kan du ta med en venn eller to også.
Vis hele sitatet...
Kommer med typen isåfall, så drar ikke alene
Sitat av sali Vis innlegg
Kommer med typen isåfall, så drar ikke alene
Vis hele sitatet...
Høres fornuftig ut
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Det blir da kun 300 billetter så nå er det bare å bestille asap for å sikre seg plass!
Jepp, da var billetten bestilt!
Takker for invitasjonen
Fest om sommeren er ensbetydende med karsk og kalde koteletter Gledings!
Dømrade. Hvorfor bor man så langt unna hovedstaden og hvorfor er man bare en fattig student? Dette hadde vært drittrått å være med på!
jamen yolo da.
luni's Avatar
Billett i boks!
Billett er bestilt =)
Sitat av Sosjojuror Vis innlegg
Dømrade. Hvorfor bor man så langt unna hovedstaden og hvorfor er man bare en fattig student? Dette hadde vært drittrått å være med på!
Vis hele sitatet...
Hadde du følgte med, så hadde du klart og spart deg penger til turen
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Har fått billetter til Jerry Seinfeld live... Kan nok kanskje komme innom senere, men tviler
Dere får hygge dere!
Sitat av M72 Vis innlegg
Har fått billetter til Jerry Seinfeld live... Kan nok kanskje komme innom senere, men tviler
Dere får hygge dere!
Vis hele sitatet...
Det er flere freaks som skal dit, og så videre til freakfest etterpå
verkar fett!
Drogfritt? Jaja, droger är såklart olovligt, tenker då på alkohol, kommer det finnas bar?
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Mitragynine Vis innlegg
verkar fett!
Drogfritt? Jaja, droger är såklart olovligt, tenker då på alkohol, kommer det finnas bar?
Vis hele sitatet...
Der vil bli øl og vin!
Og rusbrus.
Hmh, kanskje! Er en snål freaker, under ofter på ting som virker ganske snålt for andre.
Første skritt er å kjøpe billett. Når man har gjort det, ordner resten seg automagisk
Billetter kjøpt! Kan ikke flashe bilder enda da de kommer i posten. Dette blir episk!
Da har vi trykket noen plakater. Hvis noen har lyst til å hjelpe meg å henge opp noen (i Oslo og omegn) så send meg en PM
Billett er bestilt! Det blir dritfett å møte flere freaks in real life!
Sist endret av Psytrip; 18. mai 2011 kl. 23:53.